Uz Bauskas šosejas (A7) posmā no Iecavas līdz Bauskai (44,8.-65,45. km) uzsākta seguma atjaunošana. Patlaban caurteku izbūves vietās ir ieviests ātruma ierobežojums 70 km/h. Objekta šķērsošanas laiks aptuveni 20 minūtes. Būvdarbu posmā satiksme pēc vajadzības tiks organizēta ar ceļazīmēm, luksoforiem un satiksmes regulētājiem, portālu informēja uzņēmumā “Latvijas valsts ceļi”.
Lai tiktu nodrošināts maksimālais ceļu kalpošanas mūžs, to ir pareizi jāuztur un savlaicīgi jāmaina virskārta, norādīja uzņēmumā “Latvijas valsts ceļi”.
Bauskas šosejas (A7) posms no Iecavas līdz Bauskai pilnībā pārbūvēts 2001. gadā, piesaistot Eiropas Savienības līdzekļus. 2013. gadā šim posmam atjaunota dilumkārta jeb virskārta, bet šogad tiks atjaunots segums, kas ietver apakškārtas, saistkārtas un virskārtas izbūvi.
Remontdarbu posmā veiks izlīdzinošo frēzēšanu, ieklās jaunu asfaltbetona segumu, kā arī savedīs kārtībā pieturvietas un pārējo ceļa aprīkojumu. Iztīrīs grāvjus, sakārtos ūdens atvades sistēmu, kā arī remontēs pieturvietas un veiks citus darbus.
Darbus par 6 048 292 eiro (ar PVN) veiks SIA “Strabag”. Uzņēmumā “Latvijas valsts ceļi” skaidroja, ka šī līguma ietvaros cenu indeksāciju nav plānots piemērot. Nakts stundas darbu veikšana netiks izmantotas, posma pārbūve noslēgsies oktobrī.
Lūk tā vēl tik trūka līdz OKTOBRIM un vēl plus idille ar vienu joslu! Super vasara!
Nu šis ir fenomenāli. Kad ceļus nelabo, tad viss slikti. Kad ceļus labo, tad @Urrā! atkal viss slikti. Nu tad ciwnījamais, piedāvā kādu risinājumu, kā gan labot, gan nelabot ceļus.
Vai tomēr nepatīk termiņš līdz Oktobrim? Ja zini, kā var pilnībā atjaunot noslogotu šoseju ātrāk par 3-4 mēnešiem, lai tā arī būtu ilgmūžīga, un vēl konstanti nodrošinot ceļa satiksmi, tad, lūdzu, dalies!