Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Bauskas poliklīnikā izveido zvanu centru

Bauskas poliklīnikā izveidots zvanu centrs, lai klientiem būtu vieglāk sazināties ar medicīnas iestādes reģistratūru. Savu darbu tas uzsāks jau tuvākajā laikā, informēja SIA “Bauskas slimnīca” vadītāja Margarita Epermane.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Līdz šim gan tiešā komunikācija ar klientiem klātienē, gan saziņa pa telefonu un elektroniski notika vienā telpā – reģistratūrā. Priekšroka te tika dota pacientiem, kuri atnākuši klātienē, līdz ar to bija apgrūtināta atbildēšana uz tālruņa zvaniem. Pēdējā laikā strauji audzis sūdzību skaits par to, ka iedzīvotājiem neizdodas sazvanīt poliklīnikas reģistratūru, tālab darba kvalitātes uzlabošanas nolūkos izlemts izveidot atsevišķu zvanu centru, iekārtojot to atsevišķā telpā – bijušajā rentgena reģistratūrā. Zvanu centrā darbinieks nodrošinās saziņas pieejamības nepārtrauktību, akcentēja M. Epermane.

Zvanu centrs ievērojami uzlabos Bauskas slimnīcas ambulatorās daļas telefonisko pieejamību. Foto: www.bauskasdzive.lv

Viņa atklāja, ka šobrīd reģistratūra vidēji dienā saņem 230 zvanus. Telefona numurs saziņai palicis nemainīgs – 63923433, ja nepieciešams sazināties ar kādu no kabinetiem, ir jāzvana uz tālruņa numuru 63924688.   

Bauskas slimnīcas vadītāja M. Epermane paskaidroja, ka zvanu centra izveidē ieguldīti minimāli līdzekļi. Nākotnē plānots pāriet uz digitālo telefona centrāli, kas nodrošinās arī  sarunu ierakstīšanas funkciju, kā arī atskaņos brīdinājumu par operatora aizņemtību un iespēju redzēt neatbildētus zvanus. Tāpat tiek domāts par elektroniskā pieraksta sistēmas ieviešanu.

“Tas ir viens no mūsu prioritārajiem uzdevumiem, ko esam jau uzsākuši risināt. Pašlaik ir pāragri noteikt konkrētu ieviešanas datumu, taču esam vienojušies ar izstrādātājiem par tikšanos, lai izrunātu ieviešanas termiņus, izmaksas un citus praktiskas dabas jautājumus,” teic M. Epermane.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Komentāri (5)

  1. Kad beidzot Bauskas poliklīnikā varēs pierakstīties elektroniski, kā tas ir lielā daļā medicīnas iestāžu?

    12
  2. Ļoti laba ideja, jo parasti uz reģistratūras telefonu atbildes nav- aizņemtas klientu apkalpošanā vai kkā tā…

    10
  3. vai arī Bauskas poliklīnikā beidzot pienācis laiks, kad, mēģinot sazvanīt poliklīniku, ilgi, ilgi būs jāklausās vienmuļu melodiju, tiesa, par paaugstinātu maksu? Un, šoreiz iztiks bez jaunu “spēlētāju” piesaistes?

    5
    2
  4. PIEZVANIET UZ STRADIŅU POLIKKLĪNIKU UN GAIDIET ADBILDI NU TUR NU GAN ĀTRI ADBILD ILGI ZVANĪSIET I DIENA PAGALAM.

    1
    1
  5. Kad beidzot varēs normāli pierakstīties uz vizīti pie ārsta nevis tikai gaidītāju rindās uz 5-9 mēnešiem Bauskā tas jau vairs nv normāli.

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.