Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Būvnieks: Uz šosejas A7 posmā no Iecavas līdz Bauskai remontdarbi iekļaujas termiņā

Uz Bauskas šosejas A7 posmā no Iecavas līdz Bauskai (44,8. – 65,45. km)turpinās seguma atjaunošana. Būvdarbu posmā satiksme pēc vajadzības tiek organizēta ar ceļazīmēm, luksoforiem un satiksmes regulētājiem.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Foto – Ivars Bogdanovs

Pašlaik ir veikta asfalta seguma izlīdzinošā frēzēšana visā objekta garumā, no 44,796. – 65,450. km; ir demontētas vecās un izbūvētas jaunas caurtekas visās nobrauktuvēs, kurās tas paredzēts; demontētas autobusu pieturvietu platformas un sākta jauno pieturvietu būvniecība, par darbu gaitu informē Eva Brinkmane-Brimane, SIA «Strabag» kvalitātes vadības sistēmu speciāliste. Tiek izbūvēta asfaltbetona saistes kārta visā objekta garumā, pašlaik šis darbs paveikts 17,7 kilometros (no kopējā posma 20,65 km garuma). Ietvei pie Bauskas ir ierīkotas  betona apmales.

Vēl jāpabeidz asfaltbetona saistes kārta, kā arī jāizbūvē asfaltbetona dilumkārta, jāpārbūvē asfaltbetona dilumkārta nobrauktuvēs, jāuzber nomales, jāierīko ribjoslas, jāuzklāj ceļa horizontālie apzīmējumi, jāuzliek ceļa zīmes un barjeras.

«Lielajā karstumā darbus sākam pulksten 6, strādājošie tiek nodrošināti ar dzeramo ūdeni, un darbi karstajā laikā netiek apturēti. Kvalitāti tas neietekmē. Darbinieku trūkums ir jūtams, taču darām visu, lai objektā būtu pietiekams skaits strādājošo, lai varētu pabeigt objektu laikā. Termiņos iekļaujamies un izdosies pabeigt paredzēto šosejas atjaunošanu laikā,» stāsta uzņēmuma pārstāve.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Kā jau «Bauskas Dzīve» rakstījusi iepriekš, darbus par 6 048 292 eiro (ar PVN) veic SIA «Strabag», un tos plānots pabeigt šī gada oktobrī.

Remontdarbi paredz izlīdzinošo frēzēšanu un jaunu asfaltbetona segumu, kas ietver apakškārtas, saistkārtas un virskārtas izbūvi, kā arī sakārtotas pieturvietas un pārējo ceļa aprīkojumu. Plānota grāvju tīrīšana, ūdens atvades sistēmu sakārtošana,  jaunu caurteku izbūvēšana un citi darbi, informēja VSIA «Latvijas Valsts ceļi» Komunikācijas daļā.

Bauskas šosejas (A7) posms no Iecavas līdz Bauskai pilnībā pārbūvēts 2001. gadā, piesaistot Eiropas Savienības līdzekļus. 2013. gadā šim posmam atjaunota dilumkārta jeb virskārta.

Pašlaik uz Bauskas šosejas (A7) no Iecavas līdz Bauskai trijos posmos satiksmi regulē ar regulētāju palīdzību vai ar luksoforu, ieviesti ātruma ierobežojumi 50 un 70 km/h, platuma ierobežojums 3 m. Posma šķērsošana var aizņemt no 40 minūtēm līdz pat stundai, informē uzņēmuma «Latvijas Valsts ceļi» Satiksmes informācijas centrs.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.