Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Malējās transporta joslas Kalna ielā Bauskā, iespējams, pārveidos par autostāvvietām

Bauskas novada domes priekšsēdētājs Aivars Okmanis (NA) kā iespējamo satiksmes organizācijas maiņu Kalna ielā Bauskā, lai samazinātu kravas automašīnu radīto ietekmi uz Bauskas vēsturisko centru, saskata joslu pārveidošanu par autostāvvietām, aģentūrai LETA sacīja Okmanis.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Šodien pulksten 15 pašvaldība rīko darba grupas sanāksmi par potenciālajiem risinājumiem kravas automašīnu radītās ietekmes samazināšanai uz Bauskas vēsturisko centru.

“Pašlaik projekts nav tik vienkārši izdarāms. Jāmeklē finansējums un jāskata iespējas. Man simpātisks šķita variants, atbrīvoties no vienas joslas uz katru pusi Kalna ielā Bauskā, pārveidojot šīs brauktuves daļas par autostāvvietām. Tā parādītos vieta stāvēšanai, lietus laikā automašīnas neapšļakstītu iedzīvotājus, būtu piekļuve ēkām un tās “atdzīvotos”. Pašlaik tas ir pieņēmums,” sacīja Okmanis.

Domes priekšsēdētājs piebilda, ka nosaukt potenciālo termiņu pārmaiņām saistībā ar Rīgas-Bauskas jeb A7 šoseju Bauskā ir sarežģīti, taču pašvaldība strādās maksimāli ātri, lai pārbaudītu iespējamos variantus praksē.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Mēģināsim kaut ko īstenot jau šogad. Šādi risinājumi -kā autostāvvietas izveide- neprasa ilgu laiku,” piebilda Okmanis.

Jau ziņots, ka pagājušajā nedēļā Bauskas novada pašvaldība organizēja konferenci “Kā (iz)dzīvosim līdz Bauskas apvedceļam?”, lai aktualizētu ar Bauskas un Iecavas apvedceļa izbūvi saistīto jautājumu virzību, kā arī diskutētu par iespējamiem īstermiņa risinājumiem A7 tranzīta ietekmes mazināšanai abās pilsētās.

Valsts galvenā autoceļa A7 satiksmes intensitāte ir trīs reizes lielāka par projektēto transporta vienību optimālo skaitu, būtiski pārsniedzot esošā ceļa caurlaides spēju.

Bauskas novada pašvaldībā skaidroja, ka pētījumos ir pierādīta maģistrāles pārlieku negatīvā ietekme uz pilsētas iedzīvotāju dzīves kvalitāti, īpaši veselību, un pilsētvidi kopumā. Gaisa piesārņojums un trokšņu līmenis pilsētā pārsniedz normatīvajos aktos noteiktos robežlielumus.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Komentāri (41)

  1. Ja abu joslu lielo satiksmi novirzītu līdz rimi aplim ja? Uz vienu joslu tad satiksme būtu intensīvāka un bez apstājas ar sastrēgumiem dēļ krustojuma 😀

    30
    4
  2. Aha, aha, mākslīgi radam lielākus sastrēgumus un tas “samazinātu kravas automašīnu radīto ietekmi uz Bauskas vēsturisko centru”?
    Vai tiešām?

    34
    3
  3. Vēl neracionālāku ideju jau nevarēja izdomāt? Sastrēgumi palielinasies , gaisa piesārņojums un troksnis palielināsies un tur vispār neviens negribēs uzturēties. Pa kurieni tad tās fūres brauks pēkšni? Lidos pāri? Tās būs tikai neērtības nevis kāds plus.

    46
    3
  4. Piekrītu, ka ir jāmeklē risinājumi. Ja nemēģinās, tad līdz tiem īstajiem arī nekad nenonāks. Jādara ir. Neērtības transportam būs, ar to ir jārēķinās. Tā tomēr ir pilsētas iela, nevis šoseja.

    6
    25
  5. Tagad vismaz daļa vieglo auto brauc pa kreiso joslu, katra trešā mašīna nogriežas pa kreisi uz Plūdoņa ielu, braucot no Rīgas. Ja būs viena josla, kāda caurlaidība būs šajā krustojumā!!! Kad bija avārija Codē un tika vilkta fūre no grāvja, tad satiksme bremzējās, rindas gals bija netālu no Iecavas. Iedomājieties, kā tas izskatījās, lai izbrauktu cauri Bauskai un, ja vēl būs tikai viena josla!!! Kurš gribēs mašīnu novietot ceļa malā, kur dažu centimetru attālumā garām joņo fūres. Avārijas tik šaurā vietā būs neizbēgamas. U tad gan būs korķi ne pa jokam pašā vēsturiskajā centrā!

    52
    2
  6. Interesanti, kas ir šīs “izcilās” idejas autors? Vai varat iedomāties, kas notiks, ja šajā 2 joslu posmā noplīsīs kāda fūre vai notiks avārija? Arī nogriešanās uz Plūdoņa ielu būs jāaizliedz, radot papildus slodzi, lai nokļūtu šajā pilsētas daļā, bet Rīgas un Kalna ielas krustojums bez luksofora vispār nebūs izbraucams. Ne tikai parasti mirstīgie, bet arī ugunsdzēsēji un ātrā palīdzība šajā vietā būs kā slazdā. Vai kāds var paskaidrot, kādu reālu labumu dos šis jaunievedums? Ja runa iet par ātruma samazināšanu, atliek uzlikt attiecīgu zīmi un kontrolēt tās izpildi, bet izskatās, ka šeit uzdevums ir vienkārši apgrūtināt satiksi pilnīgi visiem.

    52
    1
  7. vai tur, domē nokļuvušie jau kopš dzimšanas ir ar “vaļīgām skrūvītēm”, vai arī tās “skrūvītes” viņiem “atskrūvējas” pēc zināma laika pavadīšanas domes amatos? Kā gan šo “viedo” cilvēku prāt joslu samazināšana samazinās caurbraucošā transporta ietekmi uz pilsētu? Te derētu padziļināts skaidrojums no lēmēju puses, jo palēninot plūsmu un, iespējams, radot jau stundām ilgus sastrēgumus, labumu gūs vien tie, kuri saņem algu domē, jo darbs paliek darbs, kaut vai kārtējais brāķis, bet zināma daļa skanošā no novada budžeta ieripo arī brāķdaru, vai darba imitētāju kabatā.

    30
    1
  8. un ziemā, ja pēkšņi uzsnieg, vai pirms apļa apstājusies fūre nobuksē? Vismaz tagad kaisītājs pa otro joslu atbrauc un nokaisa, bet ja nebūs šīs joslas, tad pasūtīs kaisošo helikopteru? Kā tur bija- ja sunim nav ko darīt, tad ko tas dara? Vai domniekiem nevajadzētu līdzīgi kā sunim rīkoties, lai bezdarbības dēl nelabas domas nenāktu galvā?

    24
    1
  9. No problēmas uz vēl lielāku problēmu.
    Jūs ar galvu domājat?
    Jau tā tagad ar divām joslām uz katru pusi ir sastrēgumi.

    33
    1
  10. Labāk domājiet kā sataisīt Salātu ielu, Upmalas ielas beigu posmu un vēl citas bedrainās ielas 🙂

    34
    1
  11. Es tā saprotu,ka visa dzīve pēc reformas ir tikai Bauskā. TIK tuvu kā Iecavā gar māju logiem fūres nebraukā nekur. Nu,un kas no tā Bauskas domniekiem. Tā jau tikai Iecavā,lai gan ceļš tas pats.Iecavnieki Maček,Krievs un citi -kauns!

    10
    1
  12. Neraudiet, iecavnieki! Gan jau nonāks arī līdz jums. Domāju, ka tur brauktuvi varētu mierīgi sašaurināt līdz vienai joslai un braukt pārmaiņus – pa dienu vienā virzienā, pa nakti otrā.

    23
  13. Labāk būtu padomājuši par vienvirziena ielu likvidāciju…paliktu brīvāk pārvietoties pa pilsētu, nevis riņķot apkārt!

    3
    7
  14. Nu ja nav ko vairs izdomāt,tad izdomā tādas muļķības,vēl kaut ko stulbāku neesmu dzirdējusi. Ārprāc. Sataisiet beidzot tās ielas,nevis nodarbojaties ar muļķībām.

    18
    1
  15. Visi tik te ņemas čīkstēt , viena josla ziemā, kas kaisīs, kur ugunsdzēsēji liksies. …
    Ir bauska vel citas ielas. Tā ideja par par divām joslām samazinātu caurbrayksanas daudzumu un ātrumu. Jo no sākuma visi sēdētu korķos un ātrums būtu mazs līdz ar to arī vibrācijas. Kas arī uzrunātu ātrāk deputātus rīkoties un izbūvēt apvedceļu. ( runājot par A7 man braucot no Lietuvas puses, es parasti nogriežot uz salātu ielu un līdz baseinam līdz Rīgas ielai un tad pa labi uz A7 pirms tika izbraucu. Atbraucu tos luksoforus un korķus kas reizēm ir pie rimi rajona) ugunsdzēsēji tāpat. Var izmantot citas ielas,nav tikai A7 pa kuru uzbraukt vai nobraukt no kalna…
    Es saprotu ka daudziem A7 ir vienīgais ceļš Bauskā pa kuru braukt, bet ir vēl citas ielas. Un fūres var braukt arī pa Rīga-jelgava- Eleja- Lietuvas robeža, arī pa to ceļu. Un A7 būs brīvāks, bet tikai tāpēc ka tas sanāk ar likumu daudzi tālbraucēji izvēlas A7 un tieši tāpēc vajag radīt diskomfortu viņiem lai viņi maiņa savus paradumus un meklē citus ceļus. Un ir citi ceļi pa kuriem braukt. Vajag tikai kartē paskatīties, nevis tikai ielikt Google maps vai waze vai GPS un braukt kur nu viņš rāda…. protams pašam arī nepatīk doma par vienu joslu jo no rītiem tur var paspēt apdzīt kādu furi pirms a7 un jau tikt viņai priekšā. Nevis mēģināt viņu dzīt uz a7 kas ir bīstamāk un sarežģītāk jo ātrums lielāks un pretī brauc satiksme jo joslas tikai divas, bet tas ir vajadzīgs, lai uztaisītu tā teikt uzmanības pievēršanās problēmu par satiksmi lai nebūtu par ko citu runāt. Lai runā par apvedceļu un par viņu beidzot sāk ne tikai runāt bet reāli arī darīt. Tāpēc par 70 % esmu par. Lai arī tas apgrūtinātu ikdienu, beidzot varbūt kāds sāktu ko darīt.

    4
    26
  16. Nu tas tik ir risinājums! Vēl labāk būtu ja brauktu pa malējām joslām, parkotos vidū! A Iecavā tak var tā: uz Rīgas pusi nepāra stundās no Rīgas pāra stundās un svētdienās pusnakti mainīt!

    6
    1
  17. Paristu čiks Bauskā un tikai balsojiet par viņiem un ostiet ”svaigās ” atgāzes… Bravo tai domai!!!

  18. tātad, pēc “apvedceļa” domām, kas “korķus” apbrauc par citām ielām, tad padomā, kas notiks ja fūres pilsētā sāks meklēt ielas par kurām apbraukt prognozējamos “korķus”? Tev vispār ir sajēga, kā 20 un vairāk metru garš vilcējs ar piekabi “izņem līkumu” , tev jau par maz to gadījumu uz apļa, kad fūre uzdzen vieglo puķudobē vai sabojā tā sānus sliktākajā gadījumā. Redzams, lielākā speciāliste bērnu audzināšanā ir vecmeita, bet satiksmes organizēšanā autovadītājs amatieris, visticamāk ar gada stāžu, vai pat mazāku.

    8
    3
  19. Nu… Šis variants ir vienkārši izcils… 😂😂😂 Bauska, pēc visa spriežot, grib tos pašus korķus, kādi ir Iecavā. Un tieši tā arī būs. Es varu galvot, ka no Rīgas korķis būs ikdiena sākot vismaz no Viadas.
    Tai pašā laikā nevaru piekrist komentāram, ka vistuvāk logiem mašīnas brauc Iecavā… Bauskā tomēr ēku no brauktuves šķir tikai ietve… Iecavā vēl ir zaļā zona gandrīz visā Rīgas ielas garumā. Šajā gadījumā būtu loģisks solis sašaurināt brauktuves.
    Tas ir koks ar diviem galiem… Tikai.. Iecava šajā gadījumā ir nedaudz labākā situācijā. Un tas, kas svaru kausus nosver, ir tiltu esamība. Arī Bauskas braucēji izmanto citas ielas un ceļus, lai apbrauktu centrā sastājušos korķi. Bauskā pār Mēmeli ir tikai viens tilts, kuru šķērsojot, uzreiz esi vecpilsētas daļā. Tur nav citu ceļu, pa kuriem vismaz vecpilsētu apbraukt.

    Starp citu, ja jau visi tā “joņo” pa pilsētu, vai prātīgāk nebūtu uzstādīt fotoradaru/us? Tas pēc fakta piespiestu absolūti lielāko daļu lidotāju braukt CSN ietvaros.

    Parasti visur cenšas padarīt satiksmi ātrāku, lai tikai mazāk būtu stāvēšana, kas pamatā bojā gaisu, bet te tieši pretēji-iziet uz apgrūtinājumu radīšanu…

    11
    1
  20. Mums acīmredzot sastrēgumu ir par maz! Mūs pašvaldība pēdējā laikā, sakarā ar ceļu, rīkojās bērnišķīgi, lai neteiktu vairāk, tad mēs draudam ar ceļa slēgšanu, tad mēs rīkojam konferences, lai izdīktu solījumus un tagad, lai meklētu jēgpilnus risinājumus, mēs taisāmies Bausku pataisīt par “sastrēgumu” pilsētu, pilnībā nedomājot, kā tas ietekmēs pārējo pilsētas infrastruktūru.
    Nopietni ? 2 joslas pārtaisīt par stāvvietām – kā mūsu deputāti to ir iedomājušies, es nolieku mašīnu pie kultūras nama uz Kalna ielas, kāpju ārā un man garām “stumjas” rinda ar fūrēm. Tātad ir plānots noņemt esošās aizsargbarjeras vai man tām būs jākāpj pāri ?
    Kāds ir padomājis kādā stāvoklī būs Plūdoņa iela un Rīgas iela, ja pie tā lielās satiksmes tajās, intensitāte tajās vēl vairāk palielināsies. Paskatieties kādā stāvoklī ir bruģis un šīm ielām!
    Te gan ir jāsaka, ka fūres nesāks meklēs citus ceļus, jo uz Plūdoņa ielas stāv zīme, un uz Rīgas ielas noteiktu nesagādātu problēmas tādu uzlikt. Taču jebkurš autovadītājs saprot, ka jo lēnāka ir satiksme, jo lielāks ir izplūdes gāzu daudzums un gaisa kvalitāte pasliktināsies vēl straujāk.
    Ko tad darīt ?
    1* Domāt par to kā novirzīt “mazo” transportu no A7. Mašīna kura plāno braukt uz Uzvaru/Rundāli vai apmeklēt Bauskas pili, tur varētu nokļūt pa Rīgas ielu, bet braucot no Rīgas nav nevienas zīmes, ka nokļūt šajā virzienā var arī pa šo ielu. Tie Bauskas iedzīvotāji kuri dzīvo Pilskalna ielas rajonā, varētu izmantot šo ceļu. Mēs paši kā pilsētas iedzīvotāji bieži vien grēkojam un esam vainīgi pie intensīvās satiksmes – es braucu no darba, man vajag uz Rimi un es kopā ar visiem dzenos pa A7 jo tā taču ir īsāk, bet pie Rimi var piebraukt arī no Uzvaras vai Pilskalna ielas, tas prasīt 2 minūtes vairāk.
    2*Kalna ielas kreiso joslu no Rīgas līdz Plūdoņa ielai padarīt par joslu no kuras var veikt tikai kreiso pagriezienu uz Plūdoņa ielu. Tai pat laikā Kalna ielu krustojumā ar Rīgas ielu sašaurināt līdz vienai joslai, lai kreiso pagriezienu no Rīgas ielas varētu veikt drošāk. Tai pat laikā pilnībā vai daļēji aizliegt šķērsot Kalna ielu braucot pa Rīgas ielu. Pašlaik pārbraukt Rīgas un Kalna ielas krustojumu droši var no rīta līdz kādiem pl. 7-8 un vakarā pēc darba dienas beigām. Būtībā uz Rīgas ielas uzlikt aizlieguma zīmi braukt taisi no pl 7 – 18.
    A ko darīt ja vajag uz vecpilsētas daļu ? Sakārtojot Rīgas un Kalna ielas krustojumu droši būs iespēja veikt kreiso pagriezienu, uzbrauksi kalnā augšā un pa Baznīcas ielu nobrauksi uz vecpilsētu.
    Otrs variants šajā situācijā ir veidot “kabatiņu” kur var apgriezties braukšanai pretējā virzienā. Līdzīgs piemērs ir Rīgā pie mēbeļu nama, kur nav atļauts kreisais pagrieziens, bet ir uzstādīta zīme kas parāda, ka nogriežoties pa labi, pēc neliela gabala ir iespējams veikt apgriešanos braukšanai pretējā virzienā aizstājot kreiso pagriezienu.
    Rīgas un Kalna ielas krustojumā to varētu realizēt šādi : aizliedzot braukt taisni pa Rīgas ielu, veicam pagriezienu pa labi, braucam pāri tiltam un vietā kur pašlaik ir nelielais stāvlaukums ir izveidota infrastruktūra, lai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā. Braucam atpakaļ pāri tiltam un veicam labo pagriezienu uz Rīgas ielu, vai braucam augšā kalnā. Šajā variantā varētu mierīgi arī aizliekt kreiso pagriezienu no Rīgas ielas, un plūsma no Rīgas ielas grieztos tikai pa labi.
    3*Kalna ielas kreiso joslu posmā no Plūdoņa ielas līdz aplim aizvērt vispār – mums ir vienas joslas aplis! Divas fūres/mašīnas blakus pa to nav spējīgas izbraukt, vēl jo vairāk pārkārtoties izbraukšanai no apļa.
    4*Aizvākt gājēju pārejas pie apļa. Vismaz to pie DUS. un “salabot” luksoforu pie autoostas, lai tā caurlaidība būtu jēgpilnāka. Gājēju pāreju pie Pionieru ielas aprīkot ar “guļošajiem policistiem” kā minimums, vai ar luksoforu

    Ir jāsaprot, ka lielu daļu problēmu un sastrēgumu Bauskā, mēs radām paši. Pa Bausku ir vienkārši braukt, ja tu esi gatavs veltīt pāris liekas minūtes lai izbrauktu pa citu ceļu, nevis tavuprāt īsāko.
    Kādā komentārā bija minēts kreisais pagrieziens no Pionieru ielas – kāpēc tev kaut kas tāds ir vajadzīgs ? Ja tu plāno braukt uz Uzvaras pusi, izbrauc pa Lāčplēša ielu un mierīgi pie luksofora griezies pa kreisi, ja uz Rīgu tad tas pats ceļš tikai ar labo pagriezienu, vai lejā pa Baznīcas ielu un pie luksofora Plūdoņu iela mierīgi griezies pa kreisi.
    Par situāciju uz Rīgas ielas jau uzrakstīju. Cik no mums iedomājas lai vecpilsētas daļā šķērsotu Kalna ielu var apbraukt pa Slimnīcas ielu>Zaļā iela>aplis>Uzvaras iela.

    Kas attiecās uz mūsu domniekiem – parunājiet ar cilvēkiem, parunājiet ar šoferiem, Jūs iegūsiet daudz vairāk jēgpilnu ideju, nevis “ražosiet” kaut kādu drazu!

    12
    1
  21. Ir visai naivi domāt, ka neticami viltīga korķu radīšana (ar domu nenormāli vajadzīgās stāvvietas) stimulēs apvedceļa būvniecību. Tā ir tāda lauķu viltība, kura izgāzīsies. Protams Bauskas un Iecavas iedzīvotāju intereses kādreiz būtu jāapmierina, bet šobrīd tās ir nesamērīgas investīcijas pret to kaitējumu ko nodara tranzīts. Laiki mainās un tagad ir pavisam citas un daudz lielākas problēmas, kur valstij jāinvestē. Domāju, ka korķi būs viennozīmīgi, jo Bauskā atšķirībā no Iecavas ir aplis, tiklīdz nostrēgst līdz aplim tā ir štopaks visos virzienos un neko tur apbraukt vairs nevarēs.

    6
    1
  22. Rīgas “stabiņu” vīruss arī Bauskā. Bremzējam plūsmu , radām kaudzi ar problēmām un brīnamies par rezultātu. Cik saprotams, aizlipināt bedres gandrīz uz visām ielām nav ne spēju, ne gribēšanas.

    6
    1
  23. Lasu komentārus un domāju – Okmaņa kungs, Bauska jūs nesaprot! Un jūs, acīmredzami, nesaprotiet Bausku. Ai, ai, ai! Esat ne savā lokācijā!

    6
    1
  24. Man, kā autobraucējam, šermuļi metās no tiem, kas uz Kalna ielas Plūdoņa ielas kreiso pagriezienu veic, sagaidot sarkano gaismu, jo redz, nesaprot ko sarkanais krusts nozīmē.. Kaut ko gaida, čammājas, raustās.. Vai autovadītāju apliecības lielai daļai ir nopirktas? Man gan viens paziņa to nosauktu citādi, bet būsim pieklājīgi.. Bauskā ir ļoti sliktas autobraucēju zināšanas, nemaz nerunājot par kultūru.. Šajā krustojumā no rītiem ir haoss, kas būs tad, kad kaut ko sašaurinās.. Bail pat domāt.. Kādas vēl papildus autostāvvietas..

    5
    1
  25. Uhhh, cik daudz emocijas! Manā skatījumā neadekvātas un pārspīlētas 😊 Nevajag baušķeniekus un baušķeniekiem pašiem sevi tik zemu vērtēt. Jau gadu desmitus pilsēta ir kā tāds kājslauķis, un kāda tā tagad ir? Pārāk daudz drūmo, pelēko krāsu, kas tieši ietekmē to, kā mēs pilsētā jūtamies. Bauska nav nožēlojama, tieši otrādi, Bauska beidzot parāda savu mugurkaulu. Sen jau vajadzēja!
    Visiem autobraucējiem, kompromiss būs jāatrod, jo tā prioritāte autobraucējiem pilsētā ir nesamērīga ar pārējiem ielas lietotājiem. Jā, ir apjukums, kā tad tā, visu laiku varējām un tagad te kaut kādi it kā nepamatoti ierobežojumi? Mēs visi gribam dzīvot foršā pilsētā, bet, tikko kā sākam runāt par kaut cik līdzīgām tiesībām starp kājāmgājējiem, velobraucējiem, auto, tā tūliņ autobraucēji sāk savu kaķu kori, cik visi ir stulbi, prātā sajukuši. Nožēlojami, tik tikko mēs esam parādījuši tik ilgi gaidīto apņemšanos iestāties par savu pilsētu. Tās visas ir autobraucēju emocijas, šeit vēlreiz uzsveru – emocijas. Jā, satiksmes organizācija Bauskā ir jāuzlabo. To visi saprotam. Šeit piekrītu Marekam, kurš norāda uz dažādām iespējām. Bet, 21.gs. pilsētas ielu dizaina risinājumiem ir ļoti liela nozīme, lai pilsēta spētu dzīvot, attīstīties, realizējot tās ekonomisko potenciālu. Pat ar Kalna ielu, neskatoties uz to, ka vēl nav apvedceļš, mums ir jātiecas uz 21.gs. risinājumiem, kas paredz maksimāli izmantot iespējamos ielas lietojumus, pielāgojot ielas cilvēkiem, kas staigā, brauc ar velosipēdu, brauc tranzītā, bauda sabiedriskās vietas vai brauc ar automašīnu. Ielām jābūt drošām, ērtām un aicinošām. Jāņem vērā visu lietotāju vajadzības, t.sk. autobraucēju, un, protams, jebkuras izmaiņas ir rūpīgi jāplāno. Iedrošinu, jo jebkurš sākums var būt klamzīgs. Tomēr paļaujos, ka risinājumi tiks rūpīgi plānoti un pēc nepieciešamības arī pārplānoti. Iesaku apvaldīt savu autobraucēja ego un respektēt, ka iela ir visiem. Par Iecavu. Mīļā, Iecava, nu jau būtu laiks savu aizvainojumu likt pie malas, mēs varam tīri veiksmīgi sadzīvot, pat sadarboties kopīga mērķa vārdā!

    2
    5
  26. beidzot parādījies komentāros arī liriķis, savā pasaulītē dzīvojošs, tālu no skarbās realitātes. Noņem savas zaļās vai rozā iedomu brilles un redzēsi, ka realitāte ir pavisam cita, nekāds dizains nemainīs arvien pieaugošo auto plūsmu caur pilsētu līdz būs gatavs apvedceļš. Naudas pietrūkst pat esošo ielu savešanai kārtībā, nerunājot par trotuāriem, kā arī jebkura satiksmes ierobežošana novedīs pie vēl lielākām raizēm gājējus un pilsētas svaigā gaisa cienītājus

    5
    2
  27. Pašvaldības ēkas tieši pie A7 laikam ir tikai kultūras nams un tā sauktā vakarskola. Vai tad šīs ēkas draud sabrukt, ja pašvaldība pēkšņi tā uztraucas par transporta iedarbību uz vecpilsētu un citām nelaimēm? Vispirms sabruks tā ēka blakus VID, kurai gala sienas ir atdalījušās no sānu sienām. Kultūras nams Bauskā ir bēdīgs no visiem aspektiem, nez vai tikai vibrācija ir vainīga.

    1
    1
  28. Pēc Tevis teiktā sanāk, ka Iecava jau dabūjusi apvedceļu pievēršot uzmanību ar sastrēgumiem 😄

  29. Cik gadu desmitus sola Bauskai apvedceļu?????
    Kakova hrena fùrèm jàbrauc caur vecpilsètu????
    Un tagad vèl šis murgs par stàvlaukumu. Tas ir idiotisms!!!!! Kam tas vajadzìgs????
    Kas jùs galvas esat saspieduši sava kantora durvìs??!!! Tà izskatàs,ka smadzeņu nav.
    Skaisto pilsètu Bausku gribat vienkàrši iznìcinàt!

    3
    4
  30. Šī ideja par satiksmes bremzēšanu ir analoga tai kā tika (ne)ārstēti kovida slimnieki, kurus smagākajā periodā neapmeklēja ģimenes ārsts, kurus laikā neveda uz slimnīcu, kuriem neveica savlaicīgus izmeklējumus un kuri vienkārsi nomira. Vai turpmāk visas problēmas risinās tikpat neloģiski un neefektīvi?

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.