Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Bauskas šosejas remontējamā posma šķērsošana var aizņemt līdz pat pusotrai stundai

Valsts autoceļu tīklā būvdarbi turpinās 66 posmos, un atsevišķās būvdarbu vietās ir pieaudzis pagaidu luksoforu skaits, informēja uzņēmumā “Latvijas valsts ceļi”.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Bauskas šosejas remontdarbu zonā no Iecavas līdz Bauskai pagaidu luksoforu posmu skaits pieaudzis līdz trim, posma šķērsošana var aizņemt no 40 minūtēm līdz pat pusotrai stundai.

Vairāk luksoforu ir arī autoceļa Smiltene- Valka remontdarbu posmā no Valkas novada robežas līdz Valkai, kur ceļā vajadzēs stundu, bet autoceļa Ainaži- Matīši posmu no Alojas līdz Matīšiem un no Kanīšiem līdz Staicelei šķērsošanai jāparedz attiecīgi 40 un 30 minūtes.

Šonedēļ būvdarbi sāksies vēl divos autoceļa Rīga- Ērgļi posmos – no Ķeipenes līdz Taurupei un no krustojuma ar autoceļu Kliģene- Vecogre līdz Ērgļiem.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Lielākie satiksmes ierobežojumi uz valsts galvenajiem autoceļiem šonedēļ ir uz Vidzemes šosejas pie Siguldas, kur pārvada pār dzelzceļu būvdarbu laikā satiksme ir novirzīta pa lokālu apbraucamo ceļu.

Līdz 2023.gada jūlijam ir slēgts Bauskas šosejas posms no pagrieziena uz Baložiem līdz Katlakalnam. Satiksme notiek pa Ķekavas ielu paralēli Bauskas šosejai. Uz Bauskas šosejas darbi turpinās arī no Iecavas līdz Bauskai.

Jelgavas šosejas posmā no Rīgas līdz Jaunolainei satiksme abos virzienos organizēta pa vienu brauktuvi, katrā virzienā ir viena braukšanas josla. Posma šķērsošanai nepieciešamas 20- 45 minūtes.

Ventspils šosejas posmā no Kūdras līdz Smārdes pagriezienam četros posmos satiksmi regulē ar luksoforu vai satiksmes regulētāju palīdzību. Paredzamais remontdarbu posma šķērsošanas laiks ir 50 minūtes.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt uz Bauskas Dzīvei Atcelt atbildi

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Komentāri (8)

  1. Un tagad – izlasiet Bauskas Dzīves portālā 4.07.2022 publicēto ziņu: “A7 posmā no Iecavas līdz Bauskai jārēķinās ar papildu 20 minūtēm ceļā”!
    Un tagad pasakiet, kuram jāuzņemas atbildība par nepārbaudītām ziņām?!

    11
    2
  2. Varbūt Bauskas Dzīve, varētu veikt ari mazu pētijumu, piemēram, vai oficiālajā dokumentācijā bija prasīts, ir izstrādās un tiek realizēta loģiska,pārdomāta satiksmes regulācija. Dažubrīd liekas, ka to regulē un pārvalda kāds no zemakā līmeņa strādniekiem, bez jebkāda saturiska yn pamstota plūsmas plānojuma.

  3. Kad beidzot būs divas joslas katrā virzienā?Šī ir faktiski valsts galvenā maģistrāle(vnk nožēlojami) pie mūsdienu satiksmes,ja tā būtu jau bijis,tad būtu kā ārzemēs kad remontē vienu joslu katrā virzienā,bet ir tomēr arī otra pa kuru var braukt!Un vispār kā nav kauna no krūmiem līst ārā un vēl ar netraferētām ķert,ja šoseja nosēta(burtiki) ar fūrēm!

    7
    2
  4. Mani sokeja, raksts, regule luksafors, brīdinajuma zimi luksafors redzeju, bet nevienu pasu luksaforu neredzeju, vienigais kas bij nabaga cilveki lietu nosalusi staveja un reguleja satiksmi. Vispar kauna nav, kurs ir tuk nezeligs pret tiem cilveciniem, pretigi

  5. Ņirgāšnās par šoferiem. Ja cilvēkam ikdienā jamēro ceļš uz Rīgu un atpakaļ, tas kopā var aizņemt pat 4.5h? Kur dzirdēts, ka tik īsā posmā rodās tik milzīgi sastrēgumi. Nopirkāt dronus, tad tos arī lietojiet! Vērojiet satiksmes intensitāti abos virzienos. Cik reizes nav bijis, ka 1 pusē viss notiek raiti, kamēr otrā veidojas kilometriem garas rindas! Un tagad vēl uzliek 3 luksoforus.

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.