Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Salātu ielai nepieciešama pilnīga pārbūve, secināts pēc kontrolurbumu veikšanas; šogad izlīdzēsies ar bedrīšu lāpīšanu

Salātu ielā Bauskā šogad lāpīs tikai bedrītes, portālu informēja Bauskas novada domē. Iepriekš pašvaldībā minēja, ka vietvarai īsā termiņā jāizšķiras starp diviem iespējamiem risinājumiem. Viens no tiem ilgtermiņa – kapitāli pārbūvēta iela visā tās garumā no Zaļās ielas līdz pat Rīgas ielai, bet otrs – vienlaidus bedrīšu remonts, kas nozīmētu vecās asfalta kārtas noslīpēšanu un jauna asfalta uzliešanu visā ielas platumā, neaizskarot apmales.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

11. martā pēc pašvaldības pasūtījuma SIA «I.A.R.» Salātu ielā veica kontrolurbumus. Sertificētā uzņēmuma atzinumā pausts, ka visos izpētes punktos grunts caursalšanas dziļumā atrodas sala neizturīgi, kūkumojoši putekļainās un mālainās grunts slāņi. SIA «I.A.R.» ieskatā caursalšanas dziļumsala neizturīgais putekļainais un mālainais materiāls jāizrok un jānomaina ar salturīgu smilšaino-grantaino materiālu. Šī papildu izpēte apliecināja, ka vienkāršoti atjaunošanas darbi neglābs, ielai nepieciešama pilnīga pārbūve.

Pašvaldībā paskaidroja, ka lēmums par Salātu ielas turpmāko projektēšanu un rekonstrukciju vēl nav pieņemts. Tiklīdz vietvara izvērtēs iespējas, būs zināmi finanšu ieguves resursi, kā arī visi citi ar projektēšanu un ielas izbūvi saistītie jautājumi tiks atrisināti, sabiedrību informēs par turpmāko rīcību.
Pagaidām Salātu ielā novērstas bīstamākas bedres. SIA «Vides serviss» remontam izmantoja aukstā asfalta tehnoloģiju, kas lietojama arī spēcīgā salā, līdz ar to nav nepieciešams gaidīt pavasari. Intensīvi remontdarbi, izmantojot karstā asfalta tehnoloģiju, pilsētas ielās varētu sākties aprīļa beigās vai maija sākumā, pieļāva Bauskas novada domes izpilddirektora vietnieks Jānis Kalinka.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Komentāri (17)

  1. Tas jau muļķim bija skaidrs, cik tā iela pārrakta velkot visādas trubas un veicot vēl dažādus darbus. Visticamāk jau saprot, ka ar to veikalu būs auzas un vajadzēs kaut kā mainīt satiksmi. Labi te rotācijas apli ierīkos, bet tas arī neizskatās ātri, ja šogad projektēs, nākamgad naudu meklēs, aiznākamgad varbūt ko darīs. Pavisam gausi tās lietas uz priekšu iet!!

  2. Gar Bauzes tirgu un baseinu ir pilnīgi normāla iela. Rīgā jaunu objektu būvniekiem būvatļaujas projektēšanas noteikumos liek uzlabot arī objektam pieguļošo infrastruktūru- ielas posmu, ietves posmu, dažreiz liek pārlikt kādu komunikāciju. Bauskā neviens to neuzdrošinās. Vai tas nav viegli izskaidrojams sindroms? Rakšana. Ar rakšanu, grunts maiņu , komunikāciju pārbūvi, katru objektu var ļoti sadārdzināt, kas dažiem laikam ir ļoti vilinoši. Ko iebērs vietā? Plūstošo smilti no kāda apkārtnes karjera pa lēto?

  3. Nu kā jau katru gadu, tikai aizlāpa un aizlāpa. vai viņiem lērtāk nesanāk uzliet kārtīgu sfaltu , nevis katru gadu tērēt naudu, lai aizlāpītu tos caurumus. pašiem smiekli nenāk šitā darot.

  4. ka Rīgas un Plūdoņa ielas to pašreizējā izpildījumā dzīvo pēdējos gadus. Segumā daudzviet izveidojušās bedres, iebrauktas izteiktas rises, vietām zem seguma veidojas izskalojumi. Arī paši betona bruģakmeņi sākuši sadalīties, un tikko to gludā virskārta nobrukusi, process tālāk attīstās ļoti strauji. Interesanti, cik gadus šim pilnīgi no jauna būvētajam segumiem būtu bijis jākalpo?

  5. profesoru pilna bauskas dzīve???Hih izpaužas jau nu kā kurais savā stulbībā.Kakuļamas

    1
    2
  6. Cik tad ilgi jāgaida tā pārbūve?Jau 9 gadi pagājuši.Man ir bildes no 2013. gada,tur viss tas pats.Un tad jau arī solīja !

  7. Tēti, es domāju, ka vēl vajadzēs deviņus gadus gaidīt, jo ātrs tas process neizskatās. Te nav projekta, te nav naudas, te vajadzēs kādu citu objektu stutēt ar novada naudu un tā pa riņķa danci. Kas ir Bauska, ja Iecavā vajag ielas labot 🙂

  8. Kā minimums tik ilgi, kamēr Iecavā, Rundālē un Vecumniekos viss būs pabeigts un tad, varbūt, kaut kas tiks arī Bauskai.

  9. Salātu iela ir neizdarības un nespējas paraugs, tāpēc jāsaglabā esošajā stāvoklī nākošajām paaudzēm kā kultūras piemineklis.

  10. Ko var gribēt ka pa pilsātu brauc fūres un traktori ar 40 tonnām un vairāk??????????? tieši Salātu un Dārza ielas, kā arī citās…

  11. cik gadi bija vajadzīgi, lai jūdus izvestu no tuksneša? Diemžēl jau sākot ar rajona un beidzot ar apvienotā novada vadību, tās galvgalī nekad nav atradušies cilvēki ar izpratni par darāmo darbu, jo skatoties uz Bauskā paveikto ielu remontos un tajās ieguldīto komunikāciju stāvokli, vēl daudzus gadus “klīdīsim pa tuksnesi”, ko radījuši pilsētas un novada vadītāji, atbildīgie speciālisti naudas apgūšanas kārē, ne godīgi padarīta darba vērtē ar ko varētu lepoties.

  12. ārprāc, pilsētā ne tikai krauķi ligzdo, bet pa ielām vēl fūres un traktori brauc…, diez, kādi vēl “atklājumi” ar laiku pavērsies mūslaiku izglītību ieguvušajiem?

  13. Tur kur ir vislielākie asfalta bojājumi, tur neredz lietus kanalizācijas gūliju. Viena gan ir bojātā posma galā, bet uz aci izskatās par augstu lai savāktu ūdeni no visa bojātā posma. Ūdens un labs ceļš ir nesavienojamas lietas.

  14. pie tam daudz ūdens novada vadības un speciālistu (vismaz par tādiem dēvēto) galvās, jo nevar lemt par līdzekļu izlietošanu ceļu būvēšanā cilvēki ar humanitāro izglītību, cilvēki, kādi vairumā novada pārvaldē, komandējoši būvniekus- šo darīsim tā un šo tā, jo nauda, ko būtu jāiegulda kārtīgi salabotas ielas pamākšanai ir vai nu “uzšauta gaisā” vai sadalīta starp pasūtītāju un būvnieku, vienkārši sakot “apgūta”

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.