Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

“Tet” pārtrauc retranslēt vairākus ar Krievijas valdību un sankcijām pakļautām personām saistītus kanālus

Uzņēmums “Tet” pieņēmis lēmumu visās uzņēmuma televīzijas platformās pārtraukt to televīzijas kanālu retranslāciju, kuru īpašnieki vai amatpersonas ir saistītas ar Krievijas valdību, pakļauti starptautiskajām sankcijām vai arī par kuru statusu šobrīd nav iespējams iegūt pilnvērtīgu informāciju, aģentūru LETA informēja “Tet”.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Lēmuma pieņemšanu uzņēmums pamato, norādot uz “Ukrainas tautai un visai Eiropas sabiedrībai grūto brīdi, kad Krievija izvērš neiedomājamu agresiju pret Ukrainu”.

Lēmums stājas spēkā tūlītēji, un naktī uz sestdienu, 26.februāri, tiks pārtraukta retranslācija tādiem kanāliem kā “PBK Igaunija”, “MirTV”, “THT”, “Пятница International”, “THT4 International”, “CTC Baltics”, “RTVi”, “THT Music”, “КХЛ”, “Авто Плюс”, “Наука”, “Перец!”, “РБК”, “1+2”, “Моя Планета”, “Домашний”.

“Tet” skaidoja, ka uzņēmums iestājas par objektīvu un aizsargātu informatīvo telpu, turpinot nodrošināt plašu un daudzveidīgu saturu dažādām interesēm, gan latviešu, gan angļu, krievu un citās valodās. Iedzīvotājiem, kuriem labāk zināmā un piemērotākā valoda ir krievu valoda, joprojām būs pieejams plašs, aizraujošs un informatīvs kanālu klāts, piemēram, kanāli “8TV”, “Дождь” (TV Rain), “UATV” (Ukraina), “Current Time” (“Настоящее Время”), “Duo 7”, “3+”, kā arī kanāli ar krievu valodas tulkojumu – “Fox”, “Discovery”, “Euronews” u.c.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Vienlaicīgi “Tet” turpina strādāt, lai pēc iespējas drīzāk satura klāstu papildinātu ar plašu un dažādām interesēm atbilstošu saturu. “Tet” būs gatavs atjaunot satura piegādes diskusijas, mainoties situācijai un iegūstot apliecinājumu par kanālu īpašnieku atbilstību starptautisko sankciju regulējumam.

Kā ziņots, Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) šodien pieņēmusi lēmumu apturēt Latvijā programmas “Belarus 24” darbību, kā arī anulēt retranslācijas atļaujas kanāliem “PBK Igaunija” un “PBK Lietuva”.

NEPLP priekšsēdētājs Ivars Āboliņš aģentūrai LETA pastāstīja, ka programmu “PBK Igaunija” un “PBK Lietuva” darbība apturēta, jom veicot “Baltijas mediju alianse” līdzīpašnieka Oļega Solodova pārbaudi, “NEPLP konstatēja, ka šāds lēmums ir jāpieņem”. Āboliņš skaidroja, ka saņemta arī informācija no atbildīgajiem dienestiem, kuras raksturu gan viņš nevarēja atklāt.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Minētajiem kanāliem atļauja tiks anulēta no 2.marta, un, kā skaidroja Āboliņš, kanāli vairs nebūs redzami, jo tie beigs pastāvēt.

Saskaņā ar “Kantar” datiem “PBK Igaunija” ir trešais skatītākais TV kanāls Latvijā pēc diviem latviski raidošiem kanāliem. Tā skatīšanās laika daļa šī gada janvārī bija 5,8%. Savukārt “PBK Lietuva” ir otrais skatītākais krievvalodīgais kanāls Latvijā, kura skatīšanās laika daļa pagājušajā mēnesī bija 2,7%.

Savukārt programmas “Belarus 24” darbība apturēta, jo tā atrodas Eiropas Savienības sankcijām pakļautā Baltkrievijas pilsoņa Ivana Eismonta faktiskā kontrolē. Lēmums stājas spēkā šodien, kas nozīmē, ka tuvāko stundu laikā šim kanālam jāpazūd no Latvijas informatīvās vides.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.