Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Valdība atbalsta 35 pašvaldību investīciju projektus; Bauskas novadā uzsāks darbus pie pašvaldības autoceļa “Priedītes-Mežotnes stacija” pārbūves

Otrdien valdība atbalstīja 14 pašvaldību 35 investīciju projektus par kopējo finansējumu 21 602 458 eiro, aģentūru LETA informēja Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) Sabiedrisko attiecību nodaļā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Valdība atbalstīja pašvaldību investīciju projektus, kuriem piešķirs valsts aizdevumus un kas iecerēti Covid-19 izraisītās krīzes seku mazināšanai. Šā gada pirmajā vērtēšanas kārtā izskatīja 60 projektus no 14 pašvaldībām un tika atbalstīti 35 investīciju projekti, kuru kopējais finansējums ir 21 602 458 eiro, bet aizņēmuma apmērs – 18 362 089 eiro.

Projektus īstenos Rēzeknes, Rīgas, Ventspils pašvaldībās un Aizkraukles, Bauskas, Jēkabpils, Līvānu, Ogres novada pašvaldībās. Līdzekļi galvenokārt tiks ieguldīti transporta infrastruktūras attīstībai un higiēnas prasību nodrošināšanai vairākos sociālās aprūpes centros un pirmsskolas izglītības iestādēs.

Aizkraukles novada pašvaldība organizēs Andreja Upīša ielas posma pārbūvi Skrīveru pagastā. Bauskas novadā uzsāks darbus pie pašvaldības autoceļa “Priedītes-Mežotnes stacija” pārbūves. Jēkabpils novada pašvaldība atsevišķos posmos atjaunos autoceļus, proti, Kalnāres-Kalniškas, Kalnāres-Dzintari, Brodi-Āres un Ozolu, Biržu ielas Ābeļu pagastā un Zaļās ielas Zasā pārbūvi un veiks pilsētas tranzīta ielu projektēšanu sasaistei ar Eiropas Transporta tīklu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Arī Līvānu novada pašvaldība strādās pie pilsētas ielu un pagasta ceļu pārbūves. Ogres novada Ikšķilē paredzēta Priedaines ielas pārbūve un Rēzeknē pilsētas ielu seguma atjaunošanas darbi.

Rīgas pašvaldība 20 pirmsskolas izglītības iestādēs un divos sociālās aprūpes centros uzlabos higiēnas prasību nodrošināšanu, veiks divu skolas ēku atjaunošanu un Brasas tilta atjaunošanu un pārbūvi.

Ventspilī pārbūvēs Užavas ielas posmu no Kārļa ielas līdz nekustamam īpašumam Užavas ielā 8.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Kā ziņots iepriekš, lai veicinātu ekonomikas atgūšanos no Covid-19 pandēmijas izraisītās krīzes, VARAM 2021.gadā paplašināja pašvaldību iespējas aizņemties, papildinot aizdevumu programmu ar iespēju projektus pieteikt arī pašvaldības ēku pielāgošanai pašvaldības pakalpojumu sniegšanai, īres dzīvokļu izveidošanai ārpus Rīgas plānošanas reģiona, pašvaldības meliorācijas sistēmas infrastruktūrai, būvprojektu izstrādei nozīmīgiem un lieliem investīciju projektiem.

Tāpat, lai mazinātu Covid-19 izplatību, programmā iekļauts VARAM ierosinājums pašvaldībām saņemt valsts aizdevumu sociālo aprūpes centru pārbūvei vai pielāgošanai atbilstoši higiēnas prasībām.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Komentāri (8)

  1. Īsti nesapratu, kur iet tas Priedīsu Mežotnes stacijas posms ? Tas ir aiz priedīsu kapiem, gar upi, kur tagad viss ir aizaudzis ?

  2. Pilnīgi trāpīji desmitniekā!!! Es arī nesaprotu, bet pēc loģikas tālāk no Priedītēm uz Mežotnes pusi ir bezceļš. Kāda mārrutka pēc ir jālabo šis ceļš? Vai kādam oligarham tur villa plānota? Kāpēc tad nevar noasfaltēt ceļu gar Važītes kapiem, tur nozīmīgāk un lietderīgāk būtu līdzekļus ieguldīt. Kurš prātnieks izdomāja investīciju projektā iekļaut kaut kādu Priedītes Mežotnes aizaugušo ceļu?

    6
    1
  3. vai tad kāds vēl nezin, ka šādi projekti, bez reālas atdeves, respektīvi bez kolektīvā labuma, ir modē. Neviens gailis pakaļ nedziedās ja pat pusi no projekta naudas “iešņauks”, kuram būs interese par praktiski nevajadzīga ceļa kvalitāti? Cik miljonu novadā un miljardu visā valstī nav jau izniekoti šādiem projektiem, vajadzīgiem vien priekš projektu apguvējiem.

  4. Paga, vai tad šis “ceļš” nebeidzas pļavā? Kas tur vispār brauc un vai tur vispār šobrīd var izbraukt, ja vien tev nav bezceļa auto?

  5. Tas ir vecais ceļš Bauska – Mežotnes stacija. Vēl sešdesmitajos, varbūt septiņdesmito sākumā tas bija maģistrālais ceļš uz Bausku. 1935. gada kartē redzams. Pašreizējo Elejas šoseju uzbūvēja laikam septiņdesmitajos. Tas par vēsturi. Vietas smukas, rūpnīcas pie šī vecā ceļa varbūt nebūvēs, bet ir rekreācijas potenciāls. Vienīgi plūdos vecā karjera teritorijā esošais celiņš applūst, bet gan jau projektētāji nav galīgi zābaki. Atjaunot nelielu vecā ceļa posmu laikam ir lētāk nekā atpirkt zemi un uzbūvēt kaut vai veloceļu Bauska – Pilsrundāle paralēli Elejas šosejai.

  6. ja tas vēl, tavuprāt 60. vai pat 70. gados bija maģistrālais ceļš uz Bausku no Elejas puses, tad tavā galvā smadzeņu vietā ir ne vien krūmi, bet galīga biezputra.

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.