Pagājušajā nedēļā vairāki banku klienti Skandināvijā un arī Baltijas valstīs ir saņēmuši epastu, kurā angļu valodā skaidrots, ka «Nordea» drošības departaments pieprasa veikt klienta informācijas apstiprināšanas procedūru.
Pagājušajā nedēļā vairāki banku klienti Skandināvijā un arī Baltijas valstīs ir saņēmuši epastu, kurā angļu valodā skaidrots, ka “Nordea” drošības departaments pieprasa veikt klienta informācijas apstiprināšanas procedūru. E-pastā uzrādīta adrese, uz kuras uzklikšķinot atveras it kā “Nordea” internetbankas lapa, kurā tiek pieprasīts klienta telefona numurs, kā arī internetbankas paroles un kodi.
“Nordea Latvija” sabiedrisko attiecību daļas vadītājs Kristians Pudans skaidro, ka šādi “Nordea” nekad neizsūta epasta vēstules un nezvana klientiem ar lūgumu atklāt identifikācijas kodus, kredītkaršu numurus, PIN paroles vai citu konfidenciālu informāciju.