Ceļa remonts Bauskā kavē ražas novākšanas procesu, vakar Bauskas novada domes sēdē pauda domes deputāts Arnolds Jātnieks, kas pats ir arī zemnieks.
Viņš stāstīja, ka remonta dēļ smagā tehnika ar graudiem stāv vairāku stundu ilgās rindās, lai izbrauktu cauri Bauskai. Viņa ieskatā esot bijis nepieciešams remontu plānot tā, lai darbi tiktu pabeigti līdz intensīvai ražas novākšanai. Viņaprāt, būtu nepieciešams vienoties ar būvnieku, lai nodrošinātu ātrāku ražas izvešanu cauri pilsētai.
Domes priekšsēdētāja vietnieks Aivars Mačeks savukārt sacīja, ka parasti ražas novākšanas intensīvākais laiks esot augustā. Šajā vasarā raža ienākoties agrāk, līdz ar to šo situāciju paredzēt neesot bijis iespējams. Viņš arī akcentēja, ka remontdarbus pārtraukt nedrīkst, lai nezaudētu valsts finansējumu. Smagos automobiļus pa mazajām Bauskas ielām apbraukšanai laist viņš arī nepiekrīt, jo tad tās tikšot galīgi sabeigtas. Pietiek jau, ka sabiedriskie autobusi brauc pa visām ielām, kur vien var, jo viņiem grafiks, piezīmēja A. Mačeks.
Būvniecības nodaļas vadītājs Ralfs Simanovičs savukārt skaidroja: «Pašlaik remontdarbos sācies smagākais posms no rotācijas apļa līdz slimnīcas ielai. Nevaram palaist divvirzienu satiksmi. Tas ir vienkārši jāpiecieš. Trešdien piesaistīja regulētājus, kas stāv un regulē satiksmi, kas ir efektīvāk, nekā luksofori. Nevaram neko citu izskatīt.»
«Bauskas Dzīve» sazinājās ar būvnieka SIA «Vianova» projektu koordinatori Amandu Bāreni. Viņa uzskata, ka pie sastrēgumu veidošanās sava vaina jāuzņemas transporta uzņēmumu loģistikas plānotājiem, kas turpina smagās automašīnas sūtīt caur Bausku.
Viņa komentē: «Sastrēgumi rodas tādēļ, ka sākam darbu posmā, kur ielai ir divas joslas, viena katrā braukšanas virzienā. Iepriekš nebija tik izteiktu sastrēgumu, jo strādājām posmā, kur varējām veidot divas joslas katrā virzienā un varēja nodrošināt katram braukšanas virzienam savu joslu. Tagad ir posms, kur tā nevar. No mūsu puses, ko darām, – nodrošinām satiksmes regulētāju, kas veicina ātrāku satiksmes plūsmu, nekā tas būtu ar luksoforiem. Nav citu variantu, kā nodrošināt raitāku satiksmi. Satiksmes plūsma ir tiešām liela, ko Bauskas iedzīvotāji arī apzinās. Diemžēl smagās automašīnas nav ņēmušas vērā, ka ir citi ceļi, pa kuriem brauc.»
A.Bārene trešdien pati braukusi no objekta un ievērojusi, ka sastrēgumā lielākā daļa ir smagie automobiļi. «Te būtu jautājums loģistikas speciālistiem, kas veido maršrutus, – kāpēc nebrauc caur Skaistkalni vai maršrutā Jelgava–Eleja? Mēs kā būvuzņēmējs cerējām, ka loģistikas speciālisti to ņems vērā, bet diemžēl ne. Remontdarbi ietekmē cilvēku ikdienu, bet būs jāpaciešas. Izmantojam naktis – rotācijas apli asfaltējām naktī, lai maksimāli nodrošinātu caurbraucamību,» stāsta A. Bārene.
Sastrēgums Bauskā ceturtdien. Foto – Ivars Bogdanovs
Atkal fūres vainīgas???…kā vienmēr kāds vainīgs,nevis kas darbus uzsāka karstākos mēnešos🤔… Kāpēc aprīlī, maijā nevarēja?????
Pasūtītājs ir pašvaldība? Tādā gadījumā ir jocīgs jautājums un jocīgas atbildes. Varētu būt, ka tiek izmantots Mūsas tilts pie autokrosa trases kravu pārvadāšanai. Izskatās, ka viens tilta gals ir nedaudz nosēdies . Ir agrāk nebijis ” guļošais policists” vienā tilta galā. Tilts ir paredzēts smagajam transportam?
Sarežģīta situācija, visus var saprast, bet neko te nevar izmainīt un uzskatu, ka nevienam nekādas izbraukšanas privilēģijas, lai gaida rindā kā visi. Būtu uztaisīts apvadeceļš varētu apbraukt pa to, bet…
Pirms tā stulbā nevienam nevajadzigā izņemot tiltu bazunēja ka fūres novirzīs uz Eleju bet tak uzsaka remontu ceļam Olainē vienlaicigi ar Bausku. Un neaizmirstiet ka fūres ved to visu ko tauta perk veikalos.. un brauc viņi pēc grafika un gala mērķī jābut noteiktā laikā un ne dienu vēlāk citadi var sanākt pa tukßo brauc. Noņem no frakta un algas. Un prāmis ne rīgā ne Tallinā negaida.
Nekas,ir jāpiecieš neērtības.Prieks skatīties kā šī firma strādā.Akurāti,kārtīgi.
Neviens neraizējas ko elpo remonta vietai līdzās dzīvojošie?
Gribiet grantētu ceļu?
Pareizā atbilde – darbs naktīs. Vai nu izvest novāktos graudus naktīs, vai arī remontēt ceļu naktīs. Par kuru variantu balsojam mēs ?
Par Jātnieku gan man ņirgas sanāca. Tak nevar ar vienu ..irsu divos krēslos sēdēt!
un pats arī par satiksmes lēnināšanu Bauskā arī balsoja. Kad tā lēnināšana darbojas vēl efektīgāk nekā simtus tūkstošus vērtajā projektā bija iecerēts, te nu atkal pašiem lēmējiem slikti. Nu tīrais negals ar jums.
Kāpēc mēs ievēlam deputātus?
Kurš stulbgudrais izdomāja to stāvlaukumu pie stadiona atļaut bērt šķembas? Tur būs sajāts segums un vēl Parka ielai sabruks zem to 40tonigo mašīnu svara
Tā ir vienu remontèjam otru laužam!