Satraukts par ceļa remontu, «Bauskas Dzīvei» piezvanīja kāds brunavietis: «Braucu no Rīgas un biju šokā, kas notiek uz ceļa no Grenctāles uz Brunavu”.
Satraukts par ceļa remontu, “Bauskas Dzīvei” piezvanīja kāds brunavietis: “Braucu no Rīgas un biju šokā, kas notiek uz ceļa no Grenctāles uz Brunavu. Ir uzbērtas šķembas, tostarp arī viens otrs pamatīgs akmens, bet nevienas ceļa zīmes, kas brīdinātu, ka akmeņi var lidot pa gaisu. Laimīgi nokļuvu galā, bet neesmu drošs, vai tā veicās citiem braucējiem.
Pats esmu “ceļinieks”, strādāju Rīgā, daudz nākas strādāt arī ceļu labošanā. Taču skatos, Bauskas rajonā laikam ir cita tehnoloģija – manā izpratnē pilnīgi aplama. Pirms šķembu bēršanas vispirms vajadzēja virsmu ar greideru nolīdzināt. Tad uzbērt šķembas, izlīdzināt un ar veltni pieblietēt. Tad akmeņi tik daudz nelidotu pa gaisu, tie arī ilgāk stāvētu uz ceļa. Tagad uzber, ar greideru izlīdzina, bet jau pēc nedēļas visi sabērtie akmeņi ir aizlidojuši prom. Atkal tās pašas bedres paliek. Manuprāt, tā ir līdzekļu izšķērdēšana. Zemē tiek kaisīta nauda, visu autobraucēju, arī manējā.”
Zīmes ir uzstādītas
Valsts akciju sabiedrības “Latvijas Autoceļu uzturētājs” Bauskas ceļu rajona izpilddirektore Antra Kuka atzīst, ka brīdinājuma zīmes vajadzējis uzstādīt, tas ir tagad izdarīts. Viņa arī skaidro, ka darbi veikti iespēju robežās, ko var izdarīt slapjā laikā: “Smalkākas šķembas uz ceļa nevarēja bērt, tāpēc izvēlējāmies rupjās. Kad ceļš nedaudz apžūs, bērsim virsū planējamo kārtu, tad ar greideru visu šķūrēsim, līdzināsim. Pašlaik uzbērtās šķembas nevar blietēt, jo ceļa pamatne ir pārāk mīksta, smagais veltnis šķembas saspiestu zemē, un tām nebūtu nekāda efekta.”
A. Kuka atzīst, ka šim, tāpat kā daudziem citiem grantsceļiem, šķembu kārtiņas uzbēršana ir nepietiekama, tā ir tikai tāda lāpīšanās. Taču var paveikt tikai tik daudz darbu, cik ir līdzekļu. Uz ceļa posma Grenctāle–Kukuči februāra beigās uzbērti 220 kubikmetru šķembu.