Lai uzlabotu sūtījumu apriti, “Latvijas Pasts” aicina klientus savlaicīgi izņemt sūtījumus pasta nodaļās un pakomātos. Saskaņā ar noteikumiem sūtījumi pasta nodaļās tiek uzglabāti 30 dienu, bet pakomātos – septiņas diennaktis, portālu informēja uzņēmuma pārstāve Vineta Kļaviņa.
Viņa atgādina, ka par vēstuļu korespondenci ar dokumentiem un priekšmetiem jeb sīkpaku, kas smagāka par 500 gramiem, un pasta paku sūtījumiem no 11.dienas par glabāšanu pasta nodaļās ir jāmaksā viens eiro par katru diennakti, savukārt vēstuļu korespondence ar dokumentiem un vēstuļu korespondence ar priekšmetiem līdz 500 gramu pasta nodaļā tiek uzglabāta vienu mēnesi bez papildu samaksas. Ja klients sūtījumu neizņem 30 dienu laikā, tas tiek nosūtīts atpakaļ nosūtītājam.
Klientiem savlaicīgi izņemot sūtījumus, “Latvijas pasts” varētu visiem klientiem nodrošināt maksimāli ātru izsniegšanu adresātiem. Sūtījumi pasta nodaļā glabājas 30 dienu, bet pakomātos – septiņas diennaktis. “Latvijas pasta” sūtījumus piegādā arī uz “Circle K” degvielas uzpildes stacijām, un tajās sūtījumi tiek uzglabāti 10 diennakšu.
Ja kādu iemeslu dēļ klients nevar laikus ierasties pasta nodaļā pēc sava sūtījuma, piemēram, atrodas atvaļinājumā vai ceļojumā citā Latvijas pilsētā, “Latvijas Pasts” iesaka izmantot sūtījumu pārvirzīšanas pakalpojumu, izmantojot uzņēmuma mobilo lietotni. Sūtījumu iespējams pārvirzīt uz jebkuru citu pasta nodaļu visā Latvijas teritorijā, jebkuru no Latvijas Pasta vairāk nekā 80 pakomātu visā valstī, uz kādu no Circle K degvielas uzpildes stacijām vai ar piegādi konkrētā adresē. “Latvijas Pasts” nodrošina iespēju mobilajā lietotnē attālināti pārvirzīt jebkuru izsekojamu, ierakstītu vai apdrošinātu pasta sūtījumu.
Ja klients ilgstošu laika periodu nevar saņemt sūtījumu pasta nodaļā, iespējams pagarināt sūtījumu glabāšanas laiku – šādā gadījumā jāvēršas “Latvijas Pastā” ar iesniegumu. Jāņem vērā, ka iesnieguma izskatīšana ir maksas pakalpojums un netiek atcelta glabāšanas maksas piemērošana par katru diennakti.
Jautājumu vai neskaidrību gadījumā par pasta pakalpojumu saņemšanu aicinām vērsties “Latvijas Pasta” Klientu centrā: 67008001, 27008001, info@pasts.lv.
Foto: Publicitātes
Reklāma