SEO risinājumi un optimizācijas process joprojām daudziem uzņēmumiem ir svešs jēdziens vai pilnīgs jaunums. Tomēr, tas ir gadiem pārbaudīts digitālā mārketinga rīks, ar ko profesionāli nodarbojamies arī mēs – SEO Aģentūra. Meklējot labākos risinājumus, veidojot SEO nostādnēm atbilstošu saturu un veicot optimizācijas procesus, SEO palīdz uzņēmumam nonākt meklētāja pirmajās pozīcijās un pievērst potenciālā klienta uzmanību. Tieši tāpēc, esam apkopojuši svarīgāko informāciju par aģentūras darbu un SEO optimizācijas procesu.
SEO Aģentūra – palīgs Tavam uzņēmumam
Aģentūra kopš 2017. gada, veicot dažādu līmeņu SEO optimizāciju un citus pakalpojumus, palīdz dažādu nozaru pārstāvjiem sasniegt nospraustos mērķus – kļūt pamanāmākiem Google meklētāja rezultātos, piesaistīt jaunus klientus un nodrošināt zīmola autoritāti. Tas viss un vēl vairāk sasniedzams izmantojot augstākā līmeņa SEO pakalpojumus. Mūsu zinošā un pieredzes bagātā komanda ir izstrādājusi unikālu SEO optimizācijas sistēmu, kas nodrošina ar vien labākus rezultātus. Procesā iekļaujot gan pārbaudītas metodes, gan regulāri ieviešot jaunākās tendences un inovācijas, mājaslapa tiek sakārtota tā, lai būtu saskaņā ar meklētjsistēmas prasībām un piegādātu klientam kvalitatīvu saturu. Jau vairāk kā 20 uzņēmumi, izmantojot mūsu izstrādāto sistēmu, nonākuši starp nozares konkurentiem meklētājsistēmas rezultātu virsotnē.
Plašs pakalpojumu klāsts
SEO optimizācija nav viennozīmīgs process un tas nav viens pakalpojums. Tas sastāv no dažādiem elementiem, kas kopumā palīdz mājaslapai nonākt līdz mērķim. Pārsvarā SEO var iedalīt trīs daļās – tehniskā, iekšējā un ārēja optimizācija. Tehniskā optimizācija ietver lapas sakārtošanu, problēmu novēršanu un uzlabojumu veikšanu. Šī optimizācijas daļa pievērš uzmanību lapas uzbūvei, izmantotajiem tagiem, lapas ielādei un citiem tehniskajiem etapiem. Iekšējā optimizācija pārsvarā ir par saturu un to, kas ir publicēts lapā. Šajā posmā tiek sakārtots gan lapas saturs, virsraksti, pārbaudīti izvēlētie atslēgvārdi un piemeklēti jauni, ja nepieciešams. Liels SEO elements ir tieši saturs un tajā izmantotie atslēgvārdi, tādēļ iekšējā optimizācija spēlē ļoti lielu lomu optimizācijas kopējā sistēmā. Un visbeidzot – ārējā optimizācija, kas nosaka kā lapa strādā ar citām lapām, veidojot ārējās saites un nosakot zīmola autoritāti starp nozares konkurentiem. Protams, ja lapai nav veikta SEO optimizācija – iesakām izvēlēties pilno SEO optimizāciju, kas sakārtos lapu un novērsīs tajā radušās problēmas.
Ja esi ieinteresēts SEO optimizācijas procesā – ieskaties SEO Aģentūras mājaslapā vai sazinies ar mūsu zinošo komandu.
Reklāma