Mazumtirgotāja SIA “Rimi Latvia” veikalos šogad pirmajos piecos mēnešos plastmasas maisiņu pārdošanas apmēri samazinājušies par 23%, aģentūru LETA informēja “Rimi Latvia” sabiedrisko attiecību vadītājs Juris Šleiers.
Viņš norāda, lai gan plastmasas maisiņi joprojām ir pircēju vidū populārākais iepakojums, to izmantošanai ir tendence samazināties un šogad “Rimi Latvia” veikalos plastmasas maisiņu pārdošanas apmēri ir sarukuši par gandrīz ceturtdaļu.
Vienlaikus pircēji arvien aktīvāk izmanto dažādas videi draudzīgas alternatīvas, piemēram, tekstila vai papīra maisiņus un līdzi paņemtos iepakojumus. Šogad pirmajos piecos mēnešos, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu, pieprasījums pēc papīra maisiņiem ir audzis par 16%, bet pieprasījums pēc tekstila maisiņiem – par 65%.
Svētdien, 3.jūlijā, visā pasaulē norisināsies akcija “Diena bez plastmasas maisiņiem”, kuras ietvaros iedzīvotāji aicināti atteikties no plastmasas maisiņu iegādes un izvēlēties dabai draudzīgākus iepakojumus pirkumiem.
Jau vēstīts, ka “Rimi Latvia” 2021.gadā strādāja ar 1,015 miljardu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,3% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 20,8% un bija 36,745 miljoni eiro.
Kompānija “Rimi Latvia” reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums “Rimi Baltic”.
Reklāma