Turpinās darbs pie satiksmes organizācijas maiņas projekta izstrādes Kalna ielai Bauskā. Iepriekš Bauskas novada domē informēja, ka projekta īstenošana, samazinot braukšanas joslas Kalna ielā, varētu sākties jau jūlija beigās, taču ir jau augusta sākums, bet izmaiņu ieviešana vēl nav sākusies.
Uzņēmuma “Latvijas Valsts ceļi” (LVC) pārstāve Anna Kononova portālam apstiprināja, ka satiksmes organizācijas izmaiņu shēma vēl nav iesniegta LVC, līdz ar to uzņēmums arī nav sniedzis savu atzinumu.
A.Kononova atklāja, ka LVC speciālisti ir piedalījušies sanāksmē, kurā tika diskutēts par Bauskas novada domes izstrādātajām satiksmes organizācijas izmaiņām.
“Bauskas šosejas (A7) krustojums ar Plūdoņa ielu ir regulējams krustojums ar gājēju pārejām. Pašvaldības iecere bija izveidot neregulējamu gājēju pāreju vien 80 metru attālumā Rīgas virzienā. Šāds risinājums netika atbalstīts, ņemot vērā netālu esošo regulējamo krustojumu ar gājēju pārejām. Atsevišķi iebildumi un korekcijas bija arī par ceļa zīmju uzstādīšanu. No LVC puses tika iekļauts arī papildus norādījums par plakātu uzstādīšanu par satiksmes organizācijas izmaiņām,” pastāstīja A.Kononova.
LVC ieskatā joslu skaita samazināšana būtiski ietekmi neatstās, ņemot vērā to, ka virzienā no Rīgas no otrās joslas bija atļauts kreisais pagrieziens uz Mēmeles ielu, kas bremzēja kustību pa otro joslu. Tāpat arī regulējamā krustojumā ar Plūdoņa ielu no otrās joslas bija atļauts kreisais pagrieziens, kas palēnināja kustību.
A. Kononova atzīmēja, ka paralēli no LVC puses tiek realizēts seguma atjaunošanas projekts, kur paredzētas satiksmes organizācijas izmaiņas un satiksmes drošības uzlabojumi Bauskas šosejas (A7) krustojumā ar Draudzības ielu, kur plānots samazināt joslu skaitu.
“Kopumā satiksmes reorganizācija Bauskā mazinās konflikta punktu skaitu visā posmā, jo tiek veidoti kreisie pagriezieni, kā arī rotācijas apļi,” akcentēja A. Kononova.
Bauskas pilsētas nodaļas vadītājs Jānis Feldmanis informēja, ka projektētājs ir veicis pēdējos labojumus un nosūtījis projektu pašvaldībai saskaņošanai.
“Bija jautājumi par rotācijas apļa diametriem, kā iebraukt un izbraukt var smagais transports ar piekabi pirms tilta no Rīgas puses uz uzņēmumu “Kronis”. Vizuāli tika parādīts, ka izprojektētais atbilst noteikumiem, un šāds manevrs ir iespējams. Vairāk nevajadzētu būt nekādām iebildēm. Nepieciešams arī akcepts no “Latvijas Valsts ceļiem”, kad tas tiks saņemts, tiks veikti darba apjomu un izmaksu aprēķini. Detalizēta informācija un precīzs gala variants satiksmes organizācijas maiņai Kalna ielā tiks publicēts pašvaldības mājaslapā, tiks nodota informācija arī medijiem,” apliecināja J. Feldmanis.
Viņš atturējās nosaukt konkrētu laiku, kad tas varētu notikt, jo tas neesot atkarīgs tikai no pašvaldības, iesaistītas vēl divas organizācijas, kur kapacitāte atvaļinājumu laikā ir ierobežota, turklāt, piemēram, uzņēmumā “Latvijas Valsts ceļi” notiek reorganizācija.
“Šobrīd gan mēs, gan projektētājs esam ieinteresēti pabeigt pēc iespējas ātrāk, speciāli neviens neko garumā nevilks,” apgalvoja J. Feldmanis.
Iepriekš rakstos par šo tēmu domāju, ka vienkārši stulbums. Tagad izlasot šo rakstu un aptverot cik daudz reāli ir plānots mainīt nākas secināt, ka šis būs reāli DĀRGS stulbums.
No TASTE jau galva sāp, bet no šī STULBUMA mati stāvus ceļas!
Ta paliek mierā ” nomales” pilsētiņa. Tukšu salmu kulšanas pasākums. Projektēšana tak arī maksā naudu un no mūsu kabatām. Nu uzprojektēs, samaksās,secinās nevar pašlaik realizēt un noliks plauktā. Cik tādi ”cirviski” projekti ir novada plauktos? Par bezjēgā samaksātām summām labāk nezināt.
nu debīlisms kārtējais
Vakar gaidot autobusu pieturā uz Kalna ielas, mēģināju saprast par ko cepjas tie, kas iebilst pret joslu samazināšanu. Otrā josla kalpo, lai nogrieztos pa kreisi, kas noprotams paliks un, tad vienai lielai daļu ambāļu, kas liekas, ka gāzes pedāli izspiedīs cauri grīdai un mašīna kalnā galā pacelsies gaisā.
Par to, ka veidosies nepamatoti satrēgumi un viss būs slikti – neticu, jo kaut vai tādēļ, ka pēc apļa taču seko pa vienai joslai katrā virzienā.
Nevar nepiekrist LVC pārstāvei par to, ka šādas izmaiņas īpaši neietekmēs satiksmes plūsmu. Tas vienīgi palielinās iespēju, ka kāda “fūre” iebrauks krustojumā un no Plūdoņu ielas nebūs iespēja izgriezties vispār, šādu skatu novēroju piektdien.
Aplis tilta galā iespējams, ka atvieglos nogriešanos pa kreisi gan uz Mēmelas ielu, gan Dārznieku ceļu, bet par to, ka apli būs spējīga izbraukt “fūre” paralēli ar citu “fūri” vai vieglo auto māc šaubas, jo aplī kalna galā taču arī var iebraukt no 2 joslām 😀
Joprojām palieku pie uzskata, lai kaut nedaudz uzlabotu satiksmes plūsmu ir jāaizliedz kreisas pagrieziens no kalna ielas uz Rīgas ielu un kreisais pagrieziens pie 1.ģimnāzijas regulējamajā krustojumā, kā arī Rīgas ielas krustojumā ar kalna ielu braukt taisni.
,./ mazinās, mazinās,.,)))))
Kur ir kreisais pagrieziens no Kalna ielas ar Rīgas ielu?
Tapēc arī visādi murgojumi rodas,kad autobusa pasažieris sāk spriedelēt par satiksmes organizāciju!
Tiešām, tik grūti saprast? Tak, braucot uz Rīgas pusi…
Un kā tad varēs tikt uz Rīgas ielu, ja nebūs kreisā pagrieziena no Kalna ielas? Nezin kā apbraucot pusi Bauskas? Vai no Rātslaukuma puses, kur jau tagad reizēm nevar tikt pāri Kalna ielai uz otru Rīgas ielas pusi un mašīnas stāv līdz Pasta ielai?
ko jūs varat “cepties”, vai esat aizmirsuši, ka” pie stūres” novadā ir galvenais ceļinieks no bijušā Rundāles novada, pie tam ar lielu daļu no savas bijušās komandas. Vai tad neatceraties, kā šiem gāja ar ceļa Pilsrundāle- Svitene restaurāciju, vai jau visas finansiālās problēmas atrisinātas, ka ar iepriekšējo enerģiju var ķerties klāt jaunam projektam? Izskatās, šis ir gadījums, kad “nauda sauc”, jo nav jau tik bēdīgi ar to satiksmes organizāciju pilsētā pašlaik, izķertu dulnos un brauktu bez bēdu līdz apvedceļa uzbūvēšanai.
Grūti iztēloties, ka iespējams izbūvēt apli Mēmeles tilta galā. Tur taču nav vietas! Varbūt jābūvē tāpēc, ka radīsies attaisnojums likvidēt padomju karavīru kapus? Ilgi būvēja un pavisam nesen pabeidza Mēmeles ielas izbrauktuvi uz šosejas pie tilta. Tagad, cik noprotams, tikko izbūvētais jāizārda. Paredzams, ka saasināsies cita problēma – kā no Draudzības ielas izbraukt uz šosejas vai uz Mežotni. Tur priekšā stāvēs fūres, kas drūzmēsies lai no 2 joslām iebrauktu mazītiņajā aplī pie tilta. Katrā ziņā, pazīstot ceļu būvētāju darba stilu, baušķeniekus pie tilta šķērsošanas gaida “kašmars” vismaz gada garumā.
Par kreiso pagriezienu no Kalna ielas un Rīgas ielu – Sāksim ar to, ka padomāsim no kurienes tu esi braucis, ja tev vajag šeit griezties pa kreisi ?! A – tu esi izbraucis no Plūdoņa ielas un nez kāpēc atkal gribi braukt atpakaļ uz vecpilsētu. B – tu esi izbraucis apli kalnā un pa kalnu nobraucis lejā.
Tātad pie varianta A tu griezies pa labi no Plūdoņa ielas, brauc kalnā uz Uzvaras ielu un pa Baznīcas ielu nobrauc lejā uz vecpilsētu. Pie varianta B tu jau laicīgi aplī izbrauc uz Uzvaras ielas un turpat pa Baznīcas ielu nobrauc lejā uz vecpilsētu, un nav jāapbrauc nekāda “puse Bauskas”. Ja izbūvēs apli tilta galā šeit būs arī variants C – smuki brauc pāri tiltam, izbrauc apli un ar labo pagriezienu nogriezies uz Rīgas ielas.
Izbūvējot apli tilta galā un aizliedzot šķērsot Kalna ielu virzienā taisni, vai veikt kreiso pagriezienu no Rīgas ielas uz Kalna ielu, kam vajadzēs tālāk uz Rīgas ielu vai kalnā augšā, smuki uz Rīgas ielas veiks labo pagriezienu, pārbrauks pāri tiltam, izbrauks apli un tad jau tālāk kā kuram vajadzēs, un nebūs nekādu sastrēgumu līdz pasta ielai, jo kāds stāv un gaida kamēr būs iespēja šķērsot 4 joslas intensīvā satiksmē.
Nu pēc Taviem n-tajiem variantiem, lai nokļūtu, piemēram, muzeja pagalmā, puse Bauskas ir jāapbrauc! Precīzi un gudri!
Mēmeles tilta galā nekādu tādu tikai padomju karavīru kapu nav! Bet tā kapavieta, kas tur ir, likvidēta netiks!
Tas sāk atgādināt kaut kādu Tarantīno murgaināko grāvēju.
dēls, tev galviņa nesagriezīsies, apļojot par tiem jau paredzētajiem un vēl sapņos redzētajiem apļiem, ja ne riņķojot par tiem, tad vismaz apjaušot- cik miljonus tie izmaksās, līdz nebūs kam te apļot- Pleša apvedceļš tiks uzbūvēts un tie apļi būs tik pat lieki, kā Mežgaļu skola patreiz…
Varbūt vienkāršāk ir atvērt Pasta ielu divos virzienos.Ja man uz darbu braucot katru rītu jābrauc ir aplis pāri tiltam,cik laiku un degvielu es patērēšu vizinoties bezjēdzīgi?
Varbūt vienkāršāk ir atvērt Pasta ielu divos virzienos.Ja man uz darbu braucot katru rītu jābrauc ir aplis pāri tiltam,cik laiku un degvielu es patērēšu vizinoties bezjēdzīgi?Varbūt var ierobežot laika limitu līdz 8 00 Pasta ielā dzīvojošiem?
Rail Baltic no visām likumā noteiktajām instancēm vācot tehniskos noteikumus. Cik noprotams, tad kādas instances dzelzceļniekiem ir pieprasījušas tiltu, apvedceļu un citas būves. Līdz ar to valdība ir bijusi spiesta izveidot likumu, kas automātiski noraida ar dzelzceļu nesaistītās būves. Vai tilta un apvedceļa prasīšana no dzelzceļniekiem nebija slavenā solījuma izpildes mēģinājums pa sētas durvīm? Vai tas attiecas uz Vidzemes reģionu? Tātad visu veidu apļi, sašaurinājumi, utt. Bauskā būs aktuāli, apvedceļa tuvākajā laikā nebūs. Tomēr būtu labi, ja valsts iestādes un pašvaldības zinātu ko katra darīs tuvāko 10-20 gadu laikā.