Skatītākais televīzijas kanāls šogad jūlijā, tāpat kā iepriekšējos mēnešos, Latvijā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 11,7%, aģentūru LETA informēja pētījumu kompānijas “Kantar” pārstāvji.
Otro vietu, tāpat kā mēnesi iepriekš, ieņēma kanāls TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,3%, bet trešais skatītākais televīzijas kanāls aizvien bija “TV3 Life”, kura skatīšanās laika daļa bija 3,9%.
Ar 3,2% skatīšanās laika daļu sekoja kanāls LTV7. Kanāls “3+” jūlijā sasniedza 2,7% skatīšanās daļu, bet 2,5% skatīšanās daļu sasniedza 8TV, kamēr 2% skatīšanās daļa bija TV6.
Viena procenta skatīšanās daļu jūlijā pārsniedza arī kanāli “1+2”, 360TV, STV un TV24.
Jūlija programmu topa pirmajā vietā ierindojās Aktiera Gunta Skrastiņa atceres koncerts “Nopietni pa jociņam” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 7,8% jeb 140 700 Latvijas iedzīvotāju. Topa otrajā vietā ierindojās LTV1 krimināldrāma “Alekss Igo. Neiespējamais sapnis”, kuru vēroja vidēji 7% jeb 126 600 skatītāju. Savukārt jūlija programmu topa trešajā vietā ierindojās raidījums “Panorāma (Svētdienā)” kanālā LTV1, ko vēroja vidēji 6,9% jeb 124 800 Latvijas iedzīvotāju.
Tālāk seko krimināldrāma “Alekss Igo. Prāta līkloči” kanālā LTV1, kuru vidēji vēroja 6,6% jeb 119 100 skatītāju un krimināldrāma “Alekss Igo. Laiku beigas”, kuru vēroja 6,4% jeb 115 900 skatītāju, “TV3 ziņas” vidēji vēroja 6,2% jeb 112 500 skatītāju, bet “TV3 Laika ziņas” – 5,7% jeb 103 400 skatītāju. “Kantar” norāda, ka viens televīzijas skatītājs pie televizora ekrāna jūlijā pavadīja vidēji trīs stundas un 48 minūtes dienā, kas bija par divām minūtēm vairāk nekā jūnijā.
Neskatos tv tikai viena iemesla dēļ. Reklāmas … Tur taču jābūt pilnīgi trakam, lai maksātu par to, ka vari redzēt reklāmu okeānu. Datorā vismaz var uzlikt reklāmu bloķētāju, vai abonēt servisu bez reklāmām. To tad arī izmantoju. Televīzijā, diemžēl, tādas iespējas nav …