Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Melnais ledus paralizē satiksmi no Bauskas līdz Iecavai

Šovakar īpaši apgrūtināti braukšanas apstākļi uz Bauskas šosejas, ziņo autovadītāji. Vairāki Bauskas novada iedzīvotāji sociālajos tīklos dalījušies ar foto un video, kuri atspoguļo sastrēgumu posmā no Bauskas līdz Iecavai. Baušķeniece Kristīne pastāstīja, ka trešdienas vakarā, braucot mājup no galvaspilsētas, navigācijas programma “Waze” brīdināja par īpašu palēninātu satiksmi posmā no Iecavas līdz Bauskai.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Uz ceļa melnais ledus, kilometriem gara, nekustīga rinda mūs gaidīja priekšā, tāpēc izvēlējāmies to apbraukt pa lauku ceļiem. Tas bija pietiekami ekstrēmi, jo ceļu ik pa brīdim putenis vilka ciet un vietām bija knapi izbraucams. Tālumā varēja redzēt stāvošo auto starmešus, pirmo ceļu uzturētāju transportlīdzekli piefiksējām tikai Bauskā,” stāsta Kristīne.

Uzņēmuma “Latvijas Valsts ceļi” paskaidrojumu par brauktuves stāvokli vēlā vakara stundā “Bauskas Dzīvei” iegūt neizdevās.

Savā tīmekļa vietnē uzņēmums norāda, ka snigšanas un puteņa laikā sniega kārta un aizputinājumi veidojas atkārtoti, tālab autovadītājiem jāplāno papildus laiks ceļā. Uzturēšanas darbi tiek veikti prioritārā secībā, sākumā strādājot uz galvenās, tad reģionālās un pēc tam uz vietējās nozīmes autoceļiem. Uzturēšanas darbu mērķis ir iespēju robežās uzlabot braukšanas apstākļus, taču ar tiem nevar novērst ziemu.

Pēc snigšanas beigām valsts galvenie autoceļi no sniega ir jānotīra trīs stundu laikā, savukārt uz mazāk noslogotiem ceļiem šiem darbiem tiek dots līdz pat 24 stundām.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (13)

  1. Mums jau Latvijā nav nekādas tīrīšanas tehnikas viss ir nolaists…par tādiem ceļiem Satiksmes ministram jāatkāpjas …un sniegs,ledus,puteņi ir katru gadu, laicīgi visu jātīra,jākaisa!!!

    28
    5
  2. Ne velti gadu desmitiem šoseju malas bija apstādītas ar egļu dzīvžogiem vai tika novietoti nožogojumi sniega aizturēšanai. Nožogojumi sapuva, egles pārauga – to visu vienkārši novāca. Tagad cīnāmies ar ātruma pārkāpējiem, nevis atjaunojam vienkāršas lietas, lai cilvēki neietu bojā, nekavētu savu laiku slideno ceļu dēļ.
    Bet to, ka ceļš apledos, varēja viegli prognozēt. Bet bez Waze un Google map neviens par to nebrīdināja, neieteica apbraucamos ceļus, netīrīja tos.

    28
    1
  3. Tukša muldēšana no ceļu uzturētāju puses. Vai tad A7 neskaitās galvenais valsts autoceļš. Precīzi 30 minūtes nostāvēju nepakustoties no vietas. Par kādu papildus laika plānošanu var būt runa. Izdariet savu darbu un cilvēki laicīgi nokļūs mājās pēc darba.

    24
    3
  4. Ceļš, kā ceļš, ziema,kā ziema, sniegs, kā sniegs, sals un vējš dara savu. Riepas labas un tiesības vadīt nav pirktas, tad kur ir problēma!? Ja kādam nepatīk, tad aizlido uz Tenerifi. Ko te dusmoties?! Baudiet taču ziemu! Tā jau reti mums te tāda gadās. Bet, ja putinā, tad iemetiet bagāžniekā mazo sniega lāpstiņu – mums pat pastniecei tāda ir bagāžniekā (!).
    Tikai beidziet sūkstīties un vainot citus. Beidziet dīkt! Mācaties DZĪVOT ziemā nevis gaidiet, ka kāds jums nodrošinās te pavasari uz ceļa. Un žurnālisti arī.

    27
    18
  5. jauns vēl esi, mātes piens vēl aiz lūpām tev, un vēl neesi savā īsajā mūžiņā redzējis uz ko spējīgs melnais ledus. Ceri, lai pirmā tava satikšanās ar melno ledu nebūtu pēdējā un tavs autobraucēja stāžs neaprautos jau pirmajā iepazīšanās reizē ar melno ledu uz šosejas.

    16
    8
  6. Smieklīgi lasīt LVC komentārus par savu nepadarītu darbu, blaviens ziema viņiem jānovērš )))

    6
    2
  7. Ceļš, kā ceļš – ziema. Pats braucu, protams grūti. Vakarā braucot no Rīgas starp Baldones krustu un Bausku četras fūres ap grāvjiem. Jā – ārkārtas situācija sniegs + vējš. Pats domāju, vai vērts dzīties ceļā… Bet ne šajos apstākļos man nav doma vainot kādu (ledus bija vietās, kur no laukiem tika dzīts pāri ceļam sniegs – kaisīšanai mirkļa efekts !!!). Tā ir mana izvēle ar kādu ātrumu braucu un vai vispār braucu. Neapskaužu smago mašīnu šoferus, kuriem ir piegādes termiņi. Daudzas fūres arī bija pieņēmušas lēmumu neturpināt ceļu un neriskēt ar sevi un citiem – visa cieņa.

    17
    1
  8. nekad neapgalvo to, ka nav tā ar ko pats vēl neesi sastapies. Tavs apgalvojums vien nozīmē tavas pieredzes un zināšanu niecīgumu šajā dzīvē. Varbūt, vismaz pamēģini “pabakstīt” mobilajā, ko melnā ledus sakarā saka pieredzējuši autobraucēji? Taisnība, šoreiz “melnais” nebija visā Bauska- Iecava ceļa posmā un tika piedēvēts pavisam parastam apledojumam. “Melnā” klātbūtni uz šosejas tu visbiežāk pat nepamani vai arī to konstatē pēc izkāpšanas no grāvī vai uz lauku esošās mašīnas

    3
    2
  9. Ir laikapstākļi, kad ceļu uzturētāji neko nevar izdarīt. Ja kādam šķiet, ka pie krītošas temperatūras un vēja, sāls var kaut ko atkausēt – tad tas nav iespējams. Vējš pastiprināti savāc visu zemes siltumu un uz atklātas virsmas piesalst daudz stiprāk nekā ir aktuālā gaisa temperatūra. Samitriniet roku un papūšiet uz tās un jūs to sajutīsiet uz savas ādas. 😉 Tādā laikā vienkārši nav jābrauc, ja ir jābrauc un neko nevar izdarīt, tad jārēķinās ar situāciju.

    4
    3
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.