Lielāko neapmierinātību un sūdzības pircēji Latvijā izteikuši par iegādāto apavu un elektropreču kvalitāti.
Lielāko neapmierinātību un sūdzības pircēji Latvijā izteikuši par iegādāto apavu un elektropreču kvalitāti.
Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktora vietniece Māra Žogota atzinusi, ka cilvēki nav informēti par savām tiesībām un to aizstāvēšanu. Centra eksperti konsultanti pārbauda bojāto priekšmetu, nosaka, kam taisnība – patērētājam vai pirkuma (pakalpojuma) piedāvātājam. Centrs rūpējas arī par konflikta risināšanu. Kopš 1993. gada līdz tiesai nonākuši tikai 27 strīdīgie jautājumi, un lielākā daļa no tiem lemti par labu patērētājam, teica M. Žogota.
Patērētājs var vērsties ar sūdzību gada laikā pēc preces iegādes, taču tas jādara tūlīt pēc defekta atklāšanas, informēja centra direktora vietniece.