Rajona Padome aprīlī nolēma lūgt Satiksmes ministrijai rast papildu līdzekļus un organizēt 1. šķiras autoceļa P-89 Ķekava–Skaistkalne remonta beigšanu, jo autoceļa neremontētā daļa (19,3 km kopgarumā) ir sabrukuma stāvoklī.
Rajona Padome aprīlī nolēma lūgt Satiksmes ministrijai rast papildu līdzekļus un organizēt 1. šķiras autoceļa P-89 Ķekava–Skaistkalne remonta beigšanu, jo autoceļa neremontētā daļa (19,3 km kopgarumā) ir sabrukuma stāvoklī. Nupat no Autosatiksmes departamenta saņemta atbilde, ka 1999. gadā rast papildu līdzekļus ceļa posma (no 36,6. līdz 55,8. kilometram) atjaunošanai ir neiespējami, jo visi darbi valsts ceļu tīkla atjaunošanai jau izsolīti. Nesakārtotais ceļa posms sākotnēji esot iekļauts 1999. gada melno segumu atjaunošanas programmas sarakstā, paredzot darbu eksperimentālu tehnoloģiju, taču 1999. gada pavasarī, veicot papildu izmeklēšanu, konstatēts, ka sākotnēji izvēlētā eksperimentālā metode nevar tikt pielietota, jo bojājumu pakāpe ziemas un pavasara periodā ir palielinājusies līdz nepieņemamai robežai. Darbi ceļa posmā no 36,6. līdz 47. kilometram (Bārbele) tikšot veikti 2000. gadā. Posmam no 47. līdz 55,8. kilometram (Lietuvas robeža) esot nepieciešams izstrādāt rekonstrukcijas projektu, ko veikšot 2000. gadā. Šī projekta realizācija notikšot 2001. gadā.
B. MARČENKOVA, rajona Padomes sekretāre