Līdz septembra sākumam ceļu būves firmai «Avesta» SIA ir jārealizē Rīgas ielas rekonstrukcijas projekts Iecavā.
Līdz septembra sākumam ceļu būves firmai «Avesta» SIA ir jārealizē Rīgas ielas rekonstrukcijas projekts Iecavā. Tā mērķis ir satiksmes drošības uzlabošana ciematā. Tā informē Latvijas Autoceļu direkcijas Bauskas nodaļas ceļu būvinženieris Vilnis Mezeriņš. Iecavas centrālā iela tiek rekonstruēta posmā no Upes ielas līdz pat uzpildes stacijai «Aksioma».
Rekonstrukcijas darbu ģenerāluzņēmējs ir firma «Avesta». Pašlaik aktīvi noris ceļa Jelgava–Iecava un A-7 krustojuma pārbūve. «Krustojuma parametri un brauktuves segums vairs neatbilda mūsdienu prasībām, krustojums nebija labi pārskatāms. Brauktuve šajā vietā tiks pilnībā atjaunota atbilstoši satiksmes drošības un tehniskajām prasībām,» skaidro darbu vadītājs Romans Rutkovskis.
Gājēju barjeras un jauni luksofori
Abpus centrālajai ielai visā posmā izbūvēs jaunus trotuārus. Vietās, kur brauktuves malās nav paredzētas autostāvvietas, gar trotuāru tiks uzstādītas aizsargbarjeras, liedzot gājējiem šķērsot ielu neatļautā vietā. «Šāda veida barjeras, kas veidotas no saliekamām, nerūsējošām konstrukcijām, lielceļa malā Latvijā tiks uzstādītas pirmoreiz,» stāsta vecākais darbu vadītājs Ilmārs Krieviņš. Nomainītas tiks arī visas ceļa zīmes, luksofori un ielu horizontālie apzīmējumi. Gājējiem papildus paredzēti divi luksofori krustojumos pie Skolas un Zemgales ielas. Vairākos krustojumos Rīgas ielā paredzēts izveidot kreisā pagrieziena joslu, no kuras izdarīt kreiso pagriezienu. 7. jūnijā sākta stāvlaukuma izbūve pie Iecavas baznīcas.
Brauktuves un tiltu remontē vienlaikus
Objektā strādā arī vairāki apakšuzņēmēji. Firmas «Novators» (no Jelgavas) vīri atsevišķos posmos iegulda jaunus sakaru kabeļus. Firma «Elektromontāža» no Ogres nodrošinās ielas apgaismojumu visā atjaunotajā posmā, savukārt SIA «LBM un Partneri» – lietusūdens kanalizāciju posmā no Skolas ielas līdz Iecavas tiltam.
Darbu vadītājs I. Krieviņš atzīst, ka iecavnieki un caurbraucēji pašlaik spiesti saskarties ar ievērojamām neērtībām, jo tilta un ielas rekonstrukcija tiek organizēta vienlaikus. Kā vienu no trūkumiem projektā I. Krieviņš atzīmē fak- tu, ka ielu malās būs atvēlēta vieta tikai vieglo transportlīdzekļu apturēšanai, smagajiem automobiļiem stāvvietas nav paredzētas.