Akciju sabiedrības «Latvijas Krājbanka» Bauskas klientu centru kopš 4. februāra vada Dzintra Rādena.
Akciju sabiedrības «Latvijas Krājbanka» («LK») Bauskas klientu centru kopš 4. februāra vada Dzintra Rādena.
Viņai ir augstākā ekonomiskā izglītība, krājbanku sistēmā darbojusies no 1994. gada, baušķeniece. Četrus gadus strādājusi «LK» Jelgavas filiālē.
Kādas strukturālas pārmaiņas notikušas «LK»?
– Saskaņā ar «Latvijas Krājbankas» 1999. gada 21. decembra valdes lēmumu apstiprināts jauns bankas filiāļu struktūrvienību sadalījums – filiāle un klientu apkalpošanas centrs. Filiāļu skaits samazināts no 30 līdz 14. Klientu apkalpošanas centram būs mazāk administratīvo funkciju, tas vairāk rūpēsies par klientu piesaistīšanu. Lēmums tika pieņemts, lai padarītu efektīvāku bankas filiāļu un tām pakļauto struktūrvienību vadību. Reforma prasīs darbinieku kvalitatīvāku darbu un lielāku aktivitāti klientu piesaistē.
Cik ilgā laikā paredzēts veikt šos pārveidojumus?
– Pirmās pārmaiņas notika Rēzeknē. Tad Valmieras filiālei tika izveidoti klientu apkalpošanas centri Valkā un Limbažos. 4. februārī Jelgavas filiāles ietvaros atklāti Bauskas un Dobeles klientu apkalpošanas cen- tri.
Vai iecerēti kādi pakalpojumu uzlabojumi?
– Jau kopš novembra Bauskā ieviesta jauna, klientiem ērtāka apkalpošanas programma «EQVATION». Tā dod iespēju ātrāk veikt norēķinu operācijas jebkurā «Latvijas Krājbankas» klientu apkalpošanas centrā. Aprīlī šī programma sāks darboties arī Iecavā.