Bauskas centrā izraktās ielas nu jau ir aizbērtas.
Bauskas centrā izraktās ielas nu jau ir aizbērtas. Trotuāros tiek ieklāti pēdējie bruģakmeņi, strādnieki vēl uzstāda atlikušās barjeras. Sabiedrībā tik plašu rezonansi guvusī centrālo ielu rekonstrukci- ja Bauskā tuvojas noslēgumam. Pēc divām nedēļām tiks dzerts šampanietis un lielie remontdarbu noslēguma svētki būs klāt. Tajos gandarījumu vajadzētu gūt visiem: bedrēs nolauztu kurpju papēžu īpašniecēm, tirdzniecības zaudējumu sagrautiem veikalniekiem, pilsētas sejas neatkārtojamo vaibstu cienītājiem un īpaši jau autobraucējiem, arī gājējiem.
Redzot rekonstrukcijas darbus to pabeigtības stadijā un uzklausot vairāku baušķenieku viedokli, neviļus rodas secinājums, ka svētku fanfaru skaņas var sabojāt veikto darbu sliktā kvalitāte, neprecizitāte. Pirmo negāciju rada pelēki vienmuļās barjeras. Varbūt par kādu tūkstoti Eiropas dotās naudas varēja rast risinājumu to oriģinālākam dizainam, kaut kam ar «Bauskas piesitienu». No peļķēm uz ielām vaļā laikam netiksim ne par krievu rubļiem, ne arī eiro.
Asfalta segums pienācīgi nav nolīmeņots, un ūdens ietves malās krājas vairākos posmos Zaļā ielā, arī citviet. Gājējiem paredzētās drošības saliņas ielas vidū ir tik šauras, ka droši uz tām nu nekādi nevar justies. Minētos varētu uzskatīt par mazsvarīgiem sīkumiem, tomēr rekonstrukcijas darbi nav novērsuši galveno problēmu – piespiedu apstāšanos pret kalnu, kas īpaši apgrūtinoša var būt slidenā laikā. Virzoties pa Kalna ielu augšup un piebraucot pie apļa, nākas bremzēt, lai palaistu transportu. Intensīvas satiksmes stundās stāvēšana var ieilgt, līdz ar to braukšana kļūst apgrūtinoša. Vairāki kravas auto vadītāji izteikuši iebildes par apļa lielumu. Tas ir nepietiekams, lai lielā fūre varētu droši, neaizskarot citus transporta līdzekļus, apli izbraukt.
Ceļa remonta neērtības vadītāji pacietīgi pārvarēja arī posmā no Bauskas līdz Iecavai. Arī šeit visi darbi pabeigti, atbildīgās komisijas tos pieņēmušas. Akciju sabiedrības «Latvijas Autoceļu direkcija» Bauskas nodaļas direktors Ivars Kalniņš apliecināja: «Būtiski trūkumi veiktajos darbos nav konstatēti. Ceļa remonts izdarīts atbilstoši projektam.» 6,5 miljoni eiro iztērēti satiksmes dalībnieku ērtībām, arī drošībai. Tomēr, traucoties pa jauno pelēkā asfalta lenti, dažviet domas «aizķeras» darbu paviršībā. Lai arī amatpersonas apgalvo, ka asfalts uzklāts kvalitatīvi, braucējiem tā nešķiet. Lūk, ko redakcijai stāstīja autovadītājs G. A. «Uz Rīgu nākas braukt katru dienu, tāpēc, sakodis zobus, piecietu remonta laika neērtības. Kad darbi galā, izrādās, atkal nav labi. Dažās vietās jaunajā asfaltā jau ir rises, ko izveidojuši smagsvara auto. Lietainā laikā atsevišķi ceļa posmi pārklājas ar ūdeni, tas pietiekami ātri nenotek, līdz ar to auto kļūst nedrošs, sāk «peldēt». Vai tiešām mums vajadzēja visu šo vasaru mocīties, lai beigās sastaptos ar šādām neizdarībām?»