Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Palieliniet klientu lojalitāti un zīmola atpazīstamību, izmantojot dāvanas

Prezentreklāma jeb uzņēmumu dāvanas, attiecas uz klientiem un darbiniekiem, kas saņem ar uzņēmuma simboliku apdrukātus priekšmetus. Prezentreklāma ir kļuvusi par arvien populārāku mārketinga stratēģiju – pareizi pielietojot, dāvanas var veicināt zīmola atpazīstamību, radīt pozitīvas asociācijas un palielināt klientu lojalitāti.

Šī dāvināšanas taktika tiek izmantota dažādos veidos dažādās nozarēs, piemēram, apģērbu, tehnoloģiju, pārtikas un dzērienu ražošanā. Piemēram, tehnoloģiju uzņēmumi bieži dāvina ar zīmola logo apdrukātas USB zibatmiņas vai klēpjdatoru somas, savukārt apģērbu uzņēmumi bez maksas izsniedz t-kreklus vai cepures ar savu logotipu. Tāpat pārtikas un dzērienu uzņēmumi var sniegt bezmaksas paraugus vai ūdens pudeles ar uzņēmuma simboliku.

Izpratne par zīmola dāvanu priekšrocībām

Zīmola dāvanas jeb prezentreklāma var pozitīvi ietekmēt gan uzņēmuma iekšējo, gan ārējo kultūru.. Jūsu biroja piepildīšana ar zīmola dāvanām palīdzēs uzlabot darbinieku vienotību un atgādinās par uzņēmuma mērķiem. Bet ja Jūsu zīmola dāvanas tiks lietotas ārpus Jūsu biroja telpām, tad tās kalpos kā uzņēmuma atpazīstamības celšanas rīks.

Jūsu darbiniekiem patiks saņemt dāvanas, jo tās  var palīdzēt uzlabot biroja telpas un sadzīvi darbā, savukārt vienots apģērbs neradīs lieku stresu par katra ģērbšanās stilu. Uzņēmuma dāvanas kopumā var palīdzēt palielināt jūsu uzņēmuma darbinieku apmierinātību, un saskaņā ar Uzņēmuma Inkwell pētījumu, uzņēmumi ar pozitīvu darba vidi iegūst par aptuveni 35% mazāku darbinieku mainību nekā uzņēmumi ar neitrālu vai negatīvu darba vidi.

Ārēji zīmola dāvanas ir lieliski piemērotas jebkurai klientu mijiedarbībai. Dāvanas var palīdzēt atšķirt jūsu uzņēmumu no konkurentiem jebkurā situācijā. Turklāt prezentreklāma kalpos kā atgādinājums par jūsu uzņēmumu un zīmolu vēl ilgi pēc tikšanās vai veiktā darījuma.

Saskaņā ar 2022. gadā veikto aptauju, 85% patērētāju atcerējās uzņēmumu, kas viņiem uzdāvināja reklāmas produktu, un 58% teica, ka pēc produkta saņemšanas viņiem par reklāmdevēju ir radušies labvēlīgāki iespaidi. Turklāt 69% patērētāju teica, ka viņi izvēlētos uzņēmumu, kas piedāvā reklāmas produktus, ja uzskatīs, ka tie ir vērtīgi.

Uzņēmumu dāvanu reklāmas vērtība sniedzas pāri konkrētam indivīdam un darbojas kā pastāvīga reklāma jūsu uzņēmumam, kad prece tiek nēsāta vai lietota. Ieguldot reklāmas budžetu kvalitatīvās dāvanās, palielināsies iespēja, ka saņēmēji apspriedīs šo dāvanu dažādās aprindās un palielinās jūsu zīmola atpazīstamību.

Īstā zīmola dāvanu noteikšana jūsu auditorijai

Izvēloties reklāmas priekšmetus, ir svarīga visaptveroša mērķauditorijas izpratne, jo tā garantē preču atlasi, kas patiks jūsu saņēmējiem. Tas savukārt palielina iespēju, ka saņēmējs izmantos un paturēs dāvanu, tādējādi atstājot paliekošu iespaidu uz jūsu zīmolu. Saskaņā ar nesen veikto aptauju 63% patērētāju atzina, ka viņi, visticamāk, iegādātos no zīmola, kas viņiem uzdāvināja reklāmas dāvanu.

Lai noteiktu piemērotas zīmola korporatīvās dāvanas konkrētai auditorijai, ir jāanalizē tādi faktori kā demogrāfija, intereses un uzvedības modeļi. Piemēram, ja paredzētie adresāti ir lietpratīgi, SWAG opcijas var ietvert zīmolu tālruņu lādētājus vai USB diskus. Tāpat veselības apzinās auditorijai varētu piedāvāt zīmola ūdens pudeles vai fitnesa piederumus. Aptaujas vai fokusa grupu vadīšana jūsu mērķauditorijas vidū var arī sniegt ieskatu par vispraktiskākajiem un vērtīgākajiem priekšmetiem.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (1)

  1. Heya i am forr the first time here. I found thhis boaed and I fijnd It really usefuul & itt helped me ouut much.
    I hope too give something back annd aaid otyhers like you aieed me.

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.