Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Rēķinu nav, sazvanīt nevar; iedzīvotāji sašutuši par “Bauskas novada komunālservisa” darbu

Nesaņemti rēķini par septembri, neiespējami nodot skaitītāju rādījumus telefoniski, neiespējami sazvanīt “Bauskas novada komunālservisa” klientu apkalpošanas operatorus. Šīs ir tikai dažas no likstām ar kurām pēdējā laikā saskārušies pašvaldības uzņēmuma  SIA “Bauskas novada komunālserviss” klienti.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Vecāka gada gājuma ļaudīm nav nav ne datora, ne viedtālruņa, nav prasmju pašiem nodot rādījumus e-pastā vai “WhatsApp” lietotnē. “Ko tas līdz, ja arī esi nodevis informāciju, bet rēķins nav pienācis. Vai tagad uzrēķinās nokavējuma procentus, jo ir jau novembris, bet par septembri vēl nav iespējams samaksāt!” sašutumu pauž īslīciete Vizma.

SIA “Bauskas novada komunālserviss” valdes loceklis Dzintars Cāzers atzīst, ka sakrita virkne objektīvu un subjektīvu apstākļu, kā rezultātā rēķinu izrakstīšana tiek būtiski kavēta, turklāt uzņēmums bijis spiests šonedēļ anulēt sagatavotos un jau nosūtītos rēķinos, jo tika konstatētas būtiskas kļūdas.

“Klienti protams centās sazvanīt konsultantus, lai noskaidrotu situāciju, taču tas sakrita ar periodu, kad intensīvi tiek iesniegti skaitītāju rādījumi par oktobri. Zvanītāju skaits ir ievērojami lielāks, nekā mūsu uzņēmuma kapacitāte ļauj uz tiem atbildēt.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Mēs plānojām, ka klientu datu bāzu pārnešana no pašvaldības norēķinu sistēmas būs sarežģīta un laikietilpīga, taču neviens neparedzēja, ka tik ļoti. Klientu konsultantu un rēķinvežu kolektīvs jau no septembra sākuma strādā paaugstinātas intensitātes apstākļos, tādēļ ar iespējamo kritiku aicinu būt saudzīgs,” teic Dz. Cāzers.

Viņš norādīja, ka tiek meklēts risinājums, lai iedzīvotāji var ērtāk iesniegt rādījumus, kamēr nav līdz galam sakārtota sistēma un pieslēgts pašapkalpošanās kiosks.

“No pašvaldības saņemtā klientu datu bāze tiešā veidā nebija izmantojama, kļūdas nācās labot manuāli. Tiek ieguldīts apjomīgs darbs, lai pārbaudītu vairākus tūkstošus klientu. Ja iedzīvotāji būtu atsaukušies uz aicinājumiem piedalīties sanāksmēs, kas tika rīkotas apvienību teritorijās, tur savlaicīgi saņemtu skaidrojumu par konkrēto situāciju. Diemžēl, daudziem tas nešķita interesanti, taču šobrīd sociālie tīkli ir labākais veids, kā paust sašutumu,” atzīmē Dz. Cāzers.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Viņš apliecina, ka vismazāk problēmu ir ar līdzšinējo pašvaldības kapitālsabiedrību klientiem, vien konstatēti pārpratumi, maksājot ar “Swedbank”.

“Nevajadzētu pārāk iespringt ar norēķiniem. Vai kādam nav piegādāts ūdens? Vai kādam nav novadīta kanalizācija vai izvesti atkritumi? Vai kādam ir aprēķināti nokavējuma procenti? Nē! Jāpieņem un jāsaprot, ka šāda apmēra reorganizācijās mēdz būt neparedzētas problēmas, tālab nevajadzētu “uzkarsēt” situāciju vēl vairāk,” aicina Dz. Cāzers.

Lai nenoslogotu uzņēmuma tālruni 8889, “Bauskas novada komunālservisa” klienti aicināti skaitītāju rādījumus nodot: e-pastā: skaititaji@bnks.lv, “WhatsApp” vietnē: 26638889, sūtot īsziņu uz: 26638889.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Vienlaikus uzņēmumā norādīja, ka bijušajiem Bauskas novada pašvaldības klientiem Bauskas apvienības Brunavas, Ceraukstes, Codes, Dāviņu, Gailīšu, Mežotnes un Vecsaules pagastos, kā arī Rundāles apvienības Rundāles, Svitenes un Viesturu pagastos tehnisku iemeslu dēļ pakalpojumu rēķini par septembri netiks izrakstīti un piegādāti. Maksa par pakalpojumiem septembra mēnesī tiks iekļauti rēķinā par oktobri.

Tiem klientiem, kas jau paspējuši samaksāt kļūdaini piegādātos rēķinus, iemaksātā summa arī tiks iekļauta oktobra rēķinā kā veiktā samaksa. Pērējos klientus uzņēmums aicina līdz jauna rēķina saņemšanai maksājumus neveikt.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (32)

  1. Sakritības sakritību galā ,tas jau bija paredzams ,vajadzēja atstāt tos darbiniekus ,kas rakstīja rēķinus likvidētajās iestādēs ,nevis ielikt savējos bausķeniekus, un atkal neviens nav vainīgs ,tikai iedzīvotāji nav apmierināti ar šo piespiedu likvidāciju ,
    Tā turpināt apvienotais komunālneservis , nav nekāda servisa.!!!!!

    70
    1
  2. Neviens jūs nelūdza visus apvienot! Varbūt vispirms vajadzēja sakārtot visas lietas un tikai pēc tam kaut ko vienot! Kaut kā Valle līdz šim lieliski iztika bez Bauskas komunālservisa!

    73
    1
  3. Neko darit.cezara kungam vajadzeja saprast ka visiem jau nav ta transporta lai tiktu uz sapulci kur vins uzstajas.to visu vajadzeja pakapeniski nevis uzreiz.un cilvekiem ir tiesibas izteikt savu viedokl.

    37
    1
  4. Visi labi zināja,ka novadus apvienos,apvienos ūdens saimniecību..datu bāzi sakārtot,un tagad atrunājās – nu saprotiet…to visu jau varēja laikus sagatavot

    46
    3
  5. Nevajag aiz alkatības tik daudz sagrābties.Par sodu-ūdens veselu gadu par velti visam Bauskas novadam.

    55
  6. Šis ir viens no tiem daudzajiem gadījumiem ,kad iedzīvotāju vēlmes ir tukša vieta.
    Bija pat savākti paraksti ,bet tad tika paraksti šķiroti -tas nederīgs ,tas arī ,tam vēl kāda vaina ,tur komats nav ielikts ,bet okmanis pat pa tv ņirdzīgi ar smīnu ņirgājās par to sievieti ,kas tos parakstus steigā savāca (jo sākumā jau nekādas publikācijas nebija ), sak , ko no tādas var gribēt kas nāk no čuhņas , kur siltuma trubas iet pa virszemi-tie bija viņa vārdi .

    63
    0
  7. Sistēma nestrādā.Tā ir ka visu centralizē.Grāmatveži nezinoši,vadītājam jāsaka no kura konta maksāt un kā grāmatot.
    Tas pats tagad.Atgrieziet atpakaļ veco sistēmu.Nu neder tā centralizācija,tas kolhozss nekam.Tas pats būs ar skolām.Nu nevar visus kā aitas sadzīt aplokā.Nekas labs nebūs.

    57
    1
  8. Pēc 2 mēnešiem atnāk rēķins ar tik neloģisku pierakstu, cilvēki nezināja, ar kādu piegādes datumu būs jārēķinās un tik nekorekti tiek prasīts samaksāt jau nākamajā dienā. Beigās izrādās, ka rēķini tiek anulēti. Daudzi turēja naudu, gaidot rēķinu, pamazām iztērējās, gaidot. Tagad uzreiz 2 maksājumi reizē būs jāveic. Un tagad, ja nesamaksās, momentā piedzīs soda naudu. Un nevajag attaisnoties ar izmaiņām , šāda veida ilgstošs bardaks nevar būt attaisnojams.

    47
    2
  9. Bardaks visā novadā.Tik daudz nekompetentu grāmatvežu,finansistu un speciālistu.Nav sistēmas.Izveidoja kolhozu .Netiek galā ar savu centralizāciju.
    Ja man būs jāmaksā par diviem mēnešiem tiesāšos,jo par septembri samaksāju.
    Viss labais salaists dēlī.

    41
  10. Par darbiniekiem mēnešalgas aprēķina neizsniegšana, kas ir katram darbiniekam tiesiski pamatots aprēķinātās darba algas dokuments saukt pie atbildības vainīgās personas.

    12
  11. Mana pieredze ir savādāka. Zvaniju un tuliņ pat arī sazvaniju, jo biju nobažijusies par rēķinu, kuru nebiju saņēmusi, man visu laipni izskaidroja. Rēķinu sagaidiju, arī nomaksāju, atkal interesējos, ko nu darīt, rēķins izrādās bija nepareizs un nebija jāapmaksā man paskaidroja, ka samaksātā nauda būs ieskaitīta kā avanss, viss skaids, jautājumu nav, paldies!

    7
    11
  12. Jāāā… Astotais pasaules brīnums nenotika un ”diženie bauskas apsaimniekotāji” ar visu ģīmi dubļos gan. Izrādās , ka lai veiktu tāda apjoma reorganizācīju ar slotas operātora iemaņām vien nepietiek…

    28
    1
  13. Pag, pag, šitais bardaks pagaidām ar rēķiniem… Tikko sāksies kāds čē-pē ar ūdens trubām un kanalizāciju, tā sēdēs cilvēki rindā uz ārkārtas remontiem bez ūdens un kanalizācijas. Pašvaldības komunālo večus varēja sarunāt, atbrauca, saremontēja, atsūtīja rēķinu un samaksāji, viss bija skaisti. Tagad ārkārtas gadījumos remontbrigādi varat izsaukt tikai rindas kārtībā, rinda varot vilkties līdz 2-3nedēļām. Tad nu sēdēsim bez ūdens un ar kaku spaini, kamēr jaunā BNKS zels un plauks.

    39
  14. Pareizi,ļoti laipni atbild,ka neko nezina un atzvanīs,atzvana un atbild,ka joprojām neko nezina.. ziniet,mums te reorganizācija,mēs paši neko nezinām.. kur ir tie dižie” reformatori” rijkuris,eiduka,mačeks,romanovs,okmanis? Kāds var ielikt td viņu telefona numurus,privātis lai var pa tiešo viņiem zvanīt?Lai atbild par par to,ko sastrādājuši

    32
  15. Tajā pašā laikā tiek izdomāts ka padsmit gadus ilgā prakse (ka iecavnieki ūdens rādījumus nodot mēneša pirmajā darba dienā) tiek mainīta un pēdējā diena tiek noteikta kkāds mistisks pirmspēdējais mēneša datums. Šitā debīlisma dēļ uzkarās arī pus Iecava, kas arī spiesti zvanīt vai sūtīt info uz komunālservisu.. Nu kas šo visu sūdu izdomā, vai kādam nebūtu jāuzņemās atbildība par neprofesionalitāti?

    33
  16. tas laikam domāts ar to, ka tuvākajā nākotnē iedzīvotājiem pēc ūdens būs jāiet pie pumpja, vai upes, citas lietas jānokārto aiz jāņogu krūma, bet par pakalpojumu tāpat būs jāmaksā, elektroniski….

    16
  17. vai, sakarā ar reorganizāciju iedzīvotāju apkalpošanai paredzētajos uzņēmumos, to darbinieku samazinājuma ietvaros jau nav ieviesti jauni “amatkrēsli” centrālajā padomē, novada domē? Jauni sab. attiecību speciālisti iedzīvotāju sakarsušo prātu mierināšanai?

    12
  18. Nekavējoties atlaist nekompetentos, nespējīgos pieņemt izsvērstus, stratēģiskus lēmumus.

    19
  19. krievu laikos pat kolhozos bija jeedziigaaka saprasana un darba organizaacija.
    Tagad ne radiatorus var nomainiit laiciigi, ne ko sazvaniit vai noskaidrot. Viss ieprieks labi noreguleetais nu ir sacakareets

    23
  20. Nost ar Okmaņa ielikteni Cāzaru. Neprotiet vispirms izdomāt, aprēķinat utt.,tad neuzsāciet nekādas reformas utt. Cāzars pat neprot korekti atbildēt uz uzdotajiem jautājumiem. Izbeidziet ņirgāties par cilvēkiem !

    27
  21. Tas tikai saķums. Lietas jau nekad nav tik vienkāršas kā izskatās. Vietā ir situāciju salīdzināt ar parunu, ka veco aku var aizbērt tad kad jaunā izrakta.

    18
  22. Lai beidzot kāds spēj sadzirdēt, tad jāgriežas Tv. Un tad risinās šo vājprātu. Strādā ar kaut kādu krievu laiku sistēmu, laikam katru klientu ar pirkstu vada. Klientu portāli nestrādā. Un, ja gribi samaksāt vides servisa rēķinu, tad Swedbank to nevar izdarīt, jo bankā paši nav nomainījuši nosaukumu, bet ir visi vecie dati. Murgs

    14
  23. Jebkurā gadijumā, bija viss sakārtots, viss strādāja, nav skaidrs, kāpēc vajadzēja sarežģīt cilvēkiem dzīvi.

    21
  24. Valdes loceklim savi pienākumi jāpilda kā krietnam rūpīgam saimniekam, pamatuzdevums vadīt kapitālsabiedrību, pieņemt lēmumus, ievērot tiesību aktus, nodrošināt darba tiesisko aktu izpildi, ar savam darbībām negraut kapitālsabiedrības tēlu, “krietns”” labi apzinīgi veic savus darba pienākumus, “rūpīgs” kārtīgs precīzs, ar apzinīgu attieksmi pret darba pienākumiem. Valdes loceklis atbild par nodarītajiem zaudējumiem. Atbildība par nodarītajiem zaudējumiem neiestājas, ja valdes loceklis, pierāda, ka nav pieļāvis pat vieglu neuzmanību, valdes loceklim piemēro apgrieztās pierādīšanas pienākumu, kurš uzliek pienākumu pierādīt tieši valdes loceklim kā amatpersonai.

  25. Laika gaitā redzesim vel ne to vien!Kā jau paša sākumā domāju,ka lielāku bardaku vel nebūsim redzejuši,un ko domā-piepildijās.Lai vai kā,bet nu NAV labi,tas ir jāatzist.Bet runas vīriem,nav saprašanas,par tiem parastajiem darba daritājiem,un ari nenoverte .Skumji,skaties un redzi ,bet izdarit neko nevari,jo runas viriem ir spēks,un ko viņi nolemj,tā tam būs būt!

    10
  26. Visu šo bardaka reorganizātoru nopelnus jāatceras uz nākamajām vēlēšanām. Laiks visus okmaņpapus un Iecavas mafiju aizslaucīt vēstures mēslainē.

    16
  27. Varbūt visu to nespejīgo rēķinvežu un konsultantu baru padzīt , bet tā vieta algot normalu datorspeciālistu-programmetaju, par 5 rēķinvežu algu! Brauks kaut no Rigas! Tad nebūtu problēmu ar datu bāzes pārnešanu no vecās sistēmas! Tas pats attiecas uz Domi, kur gramatvežu skaits rakstas ar 2 cipariem! Joprojām visu klabina manuāli , kā 70ajos gados! Nu kā es savus čomus varu atlaist!
    Jebkurai kļūdai ir vārds un uzvārds! Interesanti ,kurš Domē pieļava komunālas saimniecibas nodošanu šim šaraškina kantorim, nepārliecinoties -vai tur kas vispār ir sakārtots ! Ir kāds rājiens izteikts?

  28. Nu izlasot avize Cazera atbildes gribas teikt ka kauna nemaz vinam nav. Ka tads burbuls pret saviem iedzivotajiem. Fui.

  29. To Okmani un Mačeku vajadzētu dzīt ar sūdainu koku! A Cāzeram jau būtu laiks aiz restēm! Vai tiešām neviens nevar uzlaist revidentu vai KNABu?

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.