Alus ražotāja SIA «Bauskas alus» pagājušajā gadā strādāja ar 6,779 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 11,1% mazāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas peļņa pieauga 2,2 reizes un bija 2,241 miljons eiro, liecina «Firmas.lv» publiskotā informācija.
Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā norādīts, ka pērn «Covid-19» pandēmijas dēļ lielākais alus pārdošanas apmēra kritums bija bāru, restorānu, kafejnīcu un viesnīcu sektorā, savukārt patēriņš veikalos, salīdzinot ar 2019. gadu, bija stabils.
Tāpat kompānijas vadība atzīmē, ka kopumā pircēju paradumi nav mainījušies un alus patēriņa tendences ir līdzīgas kā pārtikas precēm. Kaut arī globālais tūrisms koronavīrusa pandēmijas dēļ samazinājās, pērn bija ļoti aktīvs tūrisms Baltijas valstu starpā, kas veicināja alus noietu mazumtirdzniecībā.
Pateicoties produktu pieejamības pieaugšanai mazumtirdzniecībā, «Bauskas alus» pārdošanas apmēri dekalitros 2020. gadā palielinājās par 12,6% salīdzinājumā ar 2019. gadu.
Pērn pabeigts arī reorganizācijas process, kurā «Bauskas alum» pievienota SIA «Rūta-M».
Vadības ziņojumā teikts, ka pagājušajā gadā veikts ūdensapgādes sistēmas remonts, pildīšanas iekārtu un fermentācijas tvertņu uzlabojumi un jaudas palielināšana. Tāpat strādāts pie darbinieku izglītošanas drošības un higiēnas jomā, kā arī pie kvalitātes standartu ieviešanas.
2019. gadā «Bauskas alus» strādāja ar 7,629 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,8% vairāk nekā 2018. gadā, bet kompānijas peļņa saruka par 24,4% – līdz 1,012 miljoniem eiro.
Kompānija «Bauskas alus» reģistrēta 1999. gadā, un tās pamatkapitāls ir 932 064 eiro. «Bauskas alus» vienīgā īpašniece ir SIA «Lāčplēša alus», kura savukārt pieder SIA «Cido Grupa». Vienlaikus «Cido Grupas» lielākā īpašniece ir Dānijas «Royal Unibrew» (99,99%).