Vienu dienu iebraucot «Neste A24» Pionieru ielā un ieliekot naudu automātā, tas naudu «paņēma», bet benzīnu nevarēja ieliet. Nostāvot piecas minūtes un zvanot uz bezmaksas tālruni, man pirmajā reizē nometa klausuli, bet, zvanot otro reizi, apsolīja atdot naudu vai benzīnu un pateica, lai gaidot zvanu, ar mani sazināsies. Taču līdz šim brīdim neviens man neko nav paziņojis un piezvanījis.«Neste Latvija» speciāliste Ilze Pērkone uzsvēra, ka visi klientu zvani uzņēmumā tiek reģistrēti kopējā reģistrā un katrs klienta zvans tiek ierakstīts. Tos ir iespējams noklausīties, ja rodas tāda nepieciešamība.
I. Pērkone ir pārlūkojusi visu septembra zvanu reģistru par Pionieru ielu, bet neko līdzīgu atrast nevarēja. Bez papildu informācijas – vārda un uzvārda – ir neiespējami izmeklēt šo gadījumu.
«Ja kaut kas līdzīgs atgadās, klientam tiešām ir jāzvana pa bezmaksas tālruni. Visus gadījumus atrisinām un klientiem nav jāuztraucas, ka nauda netiek atdota,» uzsvēra I. Pērkone.