Baušķenieki jau pamanījuši un steidz apmeklēt jauno «RD Electronics» elektropreču veikalu Kalna ielā 3.
Baušķenieki jau pamanījuši un steidz apmeklēt jauno «RD Electronics» elektropreču veikalu Kalna ielā 3.
Ir dzirdētas pozitīvas atsauksmes par plašajām un ērtajām telpām. Diemžēl redakcijā saņemta arī viena vēstule, kurā izteiktas kritiskas piezīmes.
Mūsu ģimenei bija nepieciešams jauns, ietilpīgāks ledusskapis. Pamanot reklāmu, nolēmām apmeklēt jauno «RD Electronics» veikalu Bauskā.
Diemžēl prieks par jauno veikalu izvērtās lielā sarūgtinājumā. Pirmkārt, pārdevēji bija nezinoši un nespēja palīdzēt preces iegādē, kaut arī tas ir viņu galvenais uzdevums. Domājam, ka personālam jābūt sagatavotam piedāvāt preci, kaut arī veikals atvērts tikai pirmo dienu.
Otrkārt, mūsu virtuvē ir ierobežota vieta ledusskapja novietošanai, tāpēc lūdzām nepārdot citam noskatīto preci, kamēr aizbrauksim līdz mājām precīzi izmērīt. Kad atgriezāmies un bijām gatavi maksāt naudu, mums paziņoja, ka ledusskapis jau ir pārdots. Atvainošanos par pārpratumu neviens neizteica, mums pat bija jājūtas vainīgiem, ka esam atļāvušies izteikt pretenzijas.
Turpmāk veikala personālam vajadzētu izturēties ar lielāku sapratni un cieņu, lai nezaudētu potenciālos pircējus.
Mēs savukārt ledusskapi iegādājāmies veikalā «Elektriskā zivs». Liels paldies pārdevējam Aivaram, kurš kompetenti izskaidroja un palīdzēja izvēlēties mums nepieciešamo saldējamo iekārtu.
I. ATVARA
Pārdod tam, kurš maksā
Vēstuli komentē firmas «Kord» prezidents Viktors Petrjakovs: «Ja pircējs vēlas iegādāties kādu preci, viņš par to samaksā vai atstāj ķīlas naudu vismaz desmit procentu apmērā no izvēlētās preces vērtības. Šajā gadījumā tā nebija. Mums diemžēl ir pieredze, kad cilvēki sola noteikti atnākt un preci iegādāties, tomēr neierodas. Veikals ir ieinteresēts mantu pārdot tam, kurš par to var samaksāt. Ja kādas preces veikalā nav vai tā beigusies, mēs nedēļas laikā to solām atvest. Diemžēl šoreiz pircēja nebija ar mieru gaidīt.»