Saistībā ar Latvijas Autoostu un reģionālo pārvadātāju asociācijas valdes priekšsēdētāja Ulda Koluža pausto laikraksta «Bauskas Dzīve» 22. maija publikācijā «Paredz plašu tiesvedību» varam apliecināt, ka Iepirkumu komisija, organizējot iepirkumu, vadījās pēc spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, vērtējot visus piedāvājumus vienādi neatkarīgi no to politiskās, ekonomiskās vai jebkādas citas piederības un distancējoties no subjektīviem vērtējumiem, iespaidiem vai emocijām. Tika vērtēts konkrēts piedāvājums, ko pretendents iesniedza, startējot konkursā, nevis esošā situācija. Konkursā noteiktas konkrētas kvalitātes prasības, tādējādi pārvadājumu kvalitāte no 2021. gada būs daudz augstāka visā Latvijas teritorijā, arī Bauskas novadā. Mēs rūpīgi pārbaudīsim, vai pārvadātāji izpildīs visu to, kas tika solīts piedāvājumā (autobusu vecums, aprīkojums u. c.). Neatbilstību gadījumā pārvadātājam netiks dota iespēja sākt līguma izpildi.
Vēlamies norādīt, ka U. Koluža vai jebkuras citas personas simpātijas pret atsevišķiem pārvadātājiem vai nepatika pret citiem uzņēmumiem nevar būt par pamatu tam, lai maršrutu tīkls tiktu sadalīts pārvadātājiem bez konkursa, balstoties tikai uz principu par to, kurš uzņēmums kurā reģionā vēsturiski ir darbojies.
Papildus tam informējam, ka konkursā tika vērtēts saimnieciski izdevīgākais variants – 10 no 12 lotēm uzvarējis pretendents, kuram ir labāks tehniskais piedāvājums, un tikai divās lotēs uzvarētājs tika noteikts pēc zemākās cenas principa.