Grantsceļi kavē reisus un bojā mašīnas. ES: Lai Šlesers pamēģina no Stelpes pagrieziena aizbraukt līdz Bauskai. Pilnīgs vājprāts – 20 km/h par ātru. Galvenais, ka Latvija var atļauties par miljoniem celt Nacionālo bibliotēku.
Grantsceļi kavē reisus un bojā mašīnas
ES: “Lai Šlesers pamēģina no Stelpes pagrieziena aizbraukt līdz Bauskai. Pilnīgs vājprāts – 20 km/h par ātru. Galvenais, ka Latvija var atļauties par miljoniem celt Nacionālo bibliotēku. Un vēl jau jāuzliek kāds nodoklītis par ceļa izmantošanu.”
ARĪ ŠOFERIS: “Briesmīgs ir grantsceļš no Bauskas uz Vecumniekiem. Īpaši tajā vietā, kur beidzas asfalts, bet tur taču pavisam nesen veica grandiozus grantsceļa atjaunošanas darbus. Kāda tad tiem ir kvalitāte? Tur, kur grantsceļa atjaunošanas darbi nav bijuši, ceļš pašlaik ir pat nedaudz labāks. Bauskā jau arī asfalts ar bedrītēm. Kad reiz tas beigsies?”
NEPRĀTS: “Iecava–Misa–Vecumnieki – tā vēl ir alternatīva, tiesa gan slikta, ceļam Bauska–Vecumnieki, kas rudenī atjaunotajā ceļa posmā pret Dāviņiem ir gandrīz neizbraucams arī ar 10 km/h bez auto laušanas. Nekas cits neatliek kā no Vecumniekiem uz Bausku doties caur Baldoni.”
GARĀMEJOT: “Vakar braucu no Bārbeles uz Bausku. Nu nav nemaz tik traks tas ceļš, viens gabaliņš īsi pirms asfalta ir mazliet pretīgāks. Vismurgainākais ceļš ir Dzirnieki–Pilsrundāle.”
LILIJA: “Nenormāli ceļi ir uz Skaistkalni, Bārbeli, Gaismu. Vienkārši – jālej asfalts.”
…: “Runā vai nerunā – jēgas nekādas. Grantsceļu stāvoklis ar katru gadu tikai pasliktinās, jo tie ir galīgi nolietojušies. Iecavas novadā ir ceļš, kuru regulāri uzrok kurmji. Šķembas ir nobrauktas, bet jaunas netiek bērtas, pāris reižu gadā noplanē ceļa pamatni un ieliek ķeksīti savos papīros.