Oktobrī firmai «Tilts» ir jānodod ekspluatācijā Mēmeles tilta (ceļš Rīga–Bauska) daļa, pa kuru novirzīt transportlīdzekļus, kamēr tiks atjaunota tilta labā puse.
Oktobrī firmai «Tilts» ir jānodod ekspluatācijā Mēmeles tilta (ceļš Rīga–Bauska) daļa, pa kuru novirzīt transportlīdzekļus, kamēr tiks atjaunota tilta labā puse.
Blakus katram veco tilta balstu pārim upes augšteces pusē pašlaik tiek būvēts pa vienam jaunam balstam, kārtībā jau ir divi no pieciem. Tā kā pārējie balsti ir jābūvē upes gultnē, iepriekš no betona blokiem tiks izveidotas atsevišķas būvbedres, no kurām atsūknēs ūdeni un vietas noblīvēs. Tā stāsta būvdarbu vadītājs Jevgenijs Belohvoščikovs. Vēlāk, izmantojot īpašus veidņus, tiks ierīkota monolīta 132 metrus gara un 18 metru plata tilta augšējā daļa – brauktuve un trotuāri.
Vecā tilta daļai vēl jānoņem vairākas garensijas, taču – lai šo uzdevumu izpildītu, nepieciešams novietot divus autoceltņus uz tilta braucamās daļas, skaidro būvdarbu vadītājs. Tādēļ naktī no 6. un 7. jūliju tiek plānots ne ilgāk kā uz 45 minūtēm vispār pārtraukt satiksmes kustību pār Mēmeles tiltu. Paredzams, ka tilts varētu būt slēgts laikā no plkst. 3 līdz 3.45. J. Belohvoščikovs uzsver, ka tilta slēgšanas laiks vēl tiks precizēts un izziņots atsevišķi.
Iedzīvotājus, kurus tieši vai netieši var skart šie satiksmes kustības ierobežojumi, lūdzam lasīt informāciju laikrakstā.