A. Arbergs norāda, ka četru joslu brauktuves veidošana Zaļā ielā draudētu vēl ar kādas mājas nojaukšanu, turklāt tas prasītu papildu līdzekļus.
Nobeigums. Sākums 3. aprīļa laikrakstā.
A. Arbergs norāda, ka četru joslu brauktuves veidošana Zaļā ielā draudētu vēl ar kādas mājas nojaukšanu, turklāt tas prasītu papildu līdzekļus. Bez tam, pēc AD viedokļa, Zaļā ielā nav nepieciešamas četras joslas. Ņemot vērā ierosinājumus, Zaļā ielā braucamo daļu atdalīs no ietves ar zālienu, un trotuārs gar ielas kreiso malu tiks izbūvēts līdz kafejnīcai «Pauze».
Visos punktos kopsaucējs vēl nav atrasts
Izskatot autobusu pieturvietu izvietojumu, CSDD ceļu uzraudzības daļas priekšnieka vietnieks Arturs Rubenis norāda, ka autobusa pietura pie Universālveikala atrodas ielas līkumā, ko nepieļauj satiksmes drošības normatīvi. Tādēļ šī pieturvieta tiks likvidēta, un nepieciešamības gadījumā Domei būs jāizskata iespēja ierīkot tās vietā jaunu kādā no sānielām.
Vislielākās diskusijas izraisīja jautājums par autobusu izbraukšanu no autoostas. Satiksmes drošības nodrošināšanas speciālisti norāda, ka, izbraucot no autoostas uzreiz uz Zaļās ielas, autobusi rada satiksmei bīstamas situācijas, apdraud gājējus. Savukārt SIA «Aips» pasažieru pārvadājumu daļas vadītājs Tālivaldis Rikmanis uzskata, ka ne mazāk sarežģīti būtu visu maršrutu autobusus, arī Rīgas virzienā braucošos, novirzīt braukšanai pa Slimnīcas ielu. Galīgo vienošanos neizdevās panākt.
Cer, ka tiks panākts kompromiss
Visas projekta nianses šeit nav iespējams pieminēt, tādēļ jācer, ka visi interesenti ir iepazinušies vai izmantos iespēju iepazīties ar tām. A. Arbergs izsaka cerību, ka būtiski iebildumi no baušķenieku puses nevarētu rasties, jo pirmprojekts ar pilsētas speciālistu un ieinteresēto iedzīvotāju piedalīšanos ir izskatīts vairākkārt. Taču, ja iebildumi un neskaidrības radušās, pēdējais laiks tos darīt zināmus.