Vēl šodien pilsētas Domes sēžu zālē var iepazīties ar Kalna un Zaļās ielas rekonstrukcijas pirmprojektu.
Vēl šodien pilsētas Domes sēžu zālē var iepazīties ar Kalna un Zaļās ielas rekonstrukcijas pirmprojektu.
Projektam jābūt gatavam līdz 1. jūnijam. Pēc tam Autoceļu direkcija, kas finansē projektu, rīkos izsoli par piemērotāko rekonstrukcijas darbu izpildītāju. Projektu paredzēts realizēt līdz nākamā gada nogalei.
No pirmdienas līdz šodienai Domē baušķeniekus uzklausa projektēšanas konsultatīvās firmas akciju sabiedrības «Ceļuprojekts» pārstāvji inženiere Zane Salmiņa un 2. ceļu nodaļas grupas vadītājs Elmārs Puriņš. Viņu uzdevums ir apkopot visus iebildumus un ierosinājumus, kas rekonstrukcijas plāna sakarā būs saņemti. «Projekts varbūt samazinās gājēju līdzšinējās ērtības, taču katrā ziņā uzlabos satiksmes drošību,» saka E. Puriņš.
Viņš uzskata: «Jautājums par apvedceļa būvi paliek atklāts, taču to varētu realizēt tikai pēc pārdesmit gadiem. Ielu rekonstrukcija prasa salīdzinoši mazākas izmaksas, bez tam bija pēdējais laiks ielas un tiltu sakārtot.» E. Puriņš stāstīja, ka Mēmeles tilta rekonstrukcijas projekts drīz būs pabeigts. Iespējams, ka šī projekta realizāciju uzsāks vienlaikus ar darbu ielās, bet varbūt arī atrāk.
Ielu rekonstrukcijas projekts ir gadsimta dāvana pilsētai, uzskata Ceļu satiksmes drošības direkcijas rajona nodaļas vadītājs Mintauts Lasmanis. Pilsētas Domes priekšsēdētājs Jānis Teikmanis uzsver, ka projekta varianti vairākkārt apspriesti ar vietējiem dažādu nozaru speciālistiem, tādēļ būtiski iebildumi nevarētu rasties arī no iedzīvotāju puses.
Bet ko par projektu saka iedzīvotāji? Savu viedokli viņi var izteikt šodien, to varēs izdarīt arī marta beigās, kad J. Teikmanis paredzējis rīkot projekta publisko apspriedi Bauskas tautas namā.
Pirmdien «Bauskas Dzīvei» izdevās uzklausīt tikai vienas projekta ietvaros nojaucamās mājas iemītniekus – kafejnīcas «A