Sestdiena, 6. decembris
Nikolajs, Niklāvs, Niks, Nikola
weather-icon
+4° C, vējš 0.45 m/s, DR vēja virziens
BauskasDzive.lv ikona

Tūkstoš iedzīvotāju viedoklis deputātiem ir vienaldzīgs

Bauskas Domes sēdē 14. maijā deputātu vairākums nobalsoja par Mēmeles tilta rekonstrukciju un Kalna un Zaļās ielas remontu. Vēlētājiem būtu svarīgi zināt to septiņu deputātu uzvārdus, kuri nobalsoja par šo projektu.

Bauskas Domes sēdē 14. maijā deputātu vairākums nobalsoja par Mēmeles tilta rekonstrukciju un Kalna un Zaļās ielas remontu. Vēlētājiem būtu svarīgi zināt to septiņu deputātu uzvārdus, kuri nobalsoja par šo projektu. Vai viņi bija tik pašpārliecināti par savu taisnību, vai tūkstoš iedzīvotāju viedoklis šķita tik mazsvarīgs, ka tas nebija pat apspriešanas vērts? Tik vien kā nosauca kaut kādus ventspilniekus un saldeniekus, minēja skolēnus. Vai tie ir pietiekami argumenti, lai iedzīvotāju viedokli pilnībā ignorētu? Parakstītāju vidū bija pa vienam Ventspilī un Saldū pierakstītam cilvēkam, kuri reāli dzīvo Bauskā. Bija 12 sešpadsmit gadu veci jaunieši, kuri vēlējās paust savu attieksmi. Jau pēc pāris gadiem viņi būs spiesti audzināt savus bērnus šajā sagandētajā pilsētā. Arī viņiem ir tiesības izteikt savu viedokli. Mūsdienu jauniešu spriestspēju deputātu kungiem nevajadzētu novērtēt pārāk zemu.
Pie tiem, kuri izteicās par apvedceļa nepieciešamību, bija uzņēmumu vadītāji, galvenie speciālisti, ārsti, skolotāji, uzņēmēji, arhitekti, kultūras vēsturnieki, vairums to māju iedzīvotāju, kuri būs spiesti dzīvot šīs trases malā. Cilvēki, kuriem rūp Bauskas liktenis.
Var, protams, nobalsot un iedzīvotājiem noklusēt tās nianses, kuras diskusijās izteikuši rekonstrukcijas projekta autori: ja šo projektu realizēs, tas atbīdīs apvedceļa būvi par 20 – 30 gadiem, luksoforu skaits pilsētā nepalielināsies, līdz ar to vietējiem autobraucējiem nekādas ērtības netiks radītas, vietējais transports tiks novirzīts pa mazāk svarīgām ielām, Mēmeles tilta rekonstrukcija paredzēta neatkarīgi no maģistrāles būves.
Tiek solīts, ka apvedceļa būve risināsies projekta otrajā kārtā. Bet tikšanās laikā ar iedzīvotājiem A. Arberga kungs paskaidroja, ka tas notiks apmēram pēc 20 – 30 gadiem. Ņemot arī vērā nosacījumu, ka transporta plūsmai šajā laikā jādivkāršojas (diennaktī cauri Bauskai jāizbrauc 3000 automobiļiem). Tāpēc šis varbūt ir vienīgais brīdis, kad būtu iespējams uzsākt apvedceļa būvi. Ja vien vietējās amatpersonas būtu ieinteresētas apvedceļa izbūvē, izskatītu iespējami īsāko maršrutu un aprēķinātu izmaksas.
Tikšanās laikā Grenctālē Tautas partijas priekšsēdis Andris Šķēle izteica savu viedokli šajā jautājumā: «Tā nedrīkst būt. Laikā, kad biju premjerministrs, nekas tāds netiktu pieļauts. Protams, ka autostrāde, pa kuru brauc milzums smago furgonu un autobusu, nedrīkst šķērsot pilsētu, bet jābūvē apvedceļš. Es negribu ticēt, ka tāda muļķība var notikt. Kam tad to naudu dos un caur kurieni ceļu būvēs, caur Jēkabpili, vai?» («Lauku Avīze», 12. 05. 98., 25. lpp.) Interesanti, vai Tautas partijas biedrs J. Esta arī balsoja pretēji partijas vadītāja viedoklim?
P. S. Labi audzināti cilvēki parasti atbild uz viņiem adresētām vēstulēm. Mēs uz savu atklāto vēstuli no Teikmaņa kunga un viņa komandas publisku atbildi gaidām kopš 20. aprīļa.

BauskasDzive.lv ikona Komentāri

BauskasDzive.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.