Iedzīvotāji anketās Gunitai veltījuši atzinīgus vārdus «smaidīga, izpalīdzīga un zinoša», «vienmēr laipna», «ir pelnījusi būt labākā, mans labākais pasta darbinieks».
Uzņēmuma «Latvijas Pasts» pasta tīkla departamenta Zemgales reģiona vadītāja Zita Draveniece pastāstīja, ka G. Tomsone Vecumnieku pasta nodaļā strādā no 2017. gada – vienmēr iejūtīga un izpalīdzīga gan pret kolēģiem, gan arī klientiem.
«Spēj katram pasta nodaļas apmeklētājam atrast īsto pieeju, bet, apkalpojot pastāvīgos klientus, jau laikus zina, ko varētu piedāvāt no plašā pasta nodaļas pakalpojumu, preču vai preses izdevumu klāsta. Zinoša pasta pakalpojumos, un tas patīk mūsu klientiem – to apliecina arī viņu sniegtais vērtējums, atzīstot Gunitu par labāko pasta nodaļas operatori visā Zemgales reģionā. Gunita savu darbu veic ar patiku, ieinteresētību un atbildību. Saku lielu paldies Gunitai par ieguldījumu mūsu uzņēmumā!» tā Z. Dravniece.
Savs vērtējums ir arī Vecumnieku pasta nodaļas vadītājai Zitai Letkovskai: «Mūsu Gunita ir ļoti centīga un ar lielu atbildības izjūtu veic savus darba pienākumus. Klienti vienmēr aiziet apmierināti, jo Gunita palīdz atrisināt dažādus jautājumus un pacietīgi visu paskaidro. Viņa nekad nav īgna, vienmēr dzīvespriecīga, ļoti labi saprotas ar kolēģiem – ja redz, ka vajadzīga palīdzība, negaida uzaicinājumu. Viņa mums ir pati labākā, un esam priecīgi, ka klienti novērtējuši viņas darbu,» teic Z. Letkovska.
«Latvijas Pasta» pārstāve Vineta Kļaviņa atklāja, ka kopumā par Zemgales reģiona darbiniekiem saņemtas gandrīz 1500 balsu. Individuāla konkursa uzvarētāju sveikšana iecerēta nedaudz vēlāk, jo pašlaik konkrēts datums un pasākuma scenārijs vēl nav zināms. Arī paredzēto balvu uzņēmuma pārstāve izvēlējās paturēt noslēpumā, vien norādot, ka tā būs ļoti vērtīga.
«Manī neiezagās ne mazākā izjūta, ka es varētu būt starp novērtētākajām pasta operatorēm. Ikgadējā konkursa rezultātu paziņošana šogad nedaudz iekavējās. Anketas katram klientam pastkastītē nonāk jau rudenī, liela daļa jau tās atstāj bez ievērības. Pieļāvu, ka lielākā pilsētā, kur cilvēku vairāk, ir krietni augstāka iespēja, ka klienti nobalsos par sev iecienītu pasta darbinieku,» savu pārsteigumu neslēpj Gunita Tomsone. Konkursa rezultāti vispirms publiskoti uzņēmuma iekšējā tīklā, savu vārdu starp labākajiem ieraudzīt bijis patiešām neviltots prieks. Viņa teic vislielāko paldies klientiem, kuri tik daudzskaitlīgi pauduši savu viedokli un aizlikuši labu vārdu. «Patiešām ir milzīgs gandarījums, un tagad latiņa jānotur augstu, jācenšas klientu labā vēl vairāk,» pārliecināti teic G. Tomsone.
Pirms darba pastā Gunita bijusi pašnodarbinātā, piedāvājusi šūšanas pakalpojumus. Lai arī drēbnieka pakalpojumam bijis augsts pieprasījums Vecumniekos, tomēr vēlējusies kaut ko savā dzīvē mainīt. Tieši tobrīd «Latvijas Pasta» mācību centrs piedāvāja apgūt pasta operatora prasmes. Lielākā skološana notikusi uz vietas pasta nodaļā. «Teorija ir viens, bet praksē ir pavisam kaut kas cits. Var neskaitāmas situācijas modelēt, bet realitāte tomēr atšķiras,» skaidro G. Tomsone.
Lai turpinātu lasīt rakstu, nepieciešams iegādāties BauskasDzive.lv abonementu:
"BauskasDzive.lv Plus" abonentiem būs pieeja unikālam izdevniecības saturam, kur atspoguļosim notikumus un procesus vietējos novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs.
Abonē BauskasDzive.lv digitālo saturu par 0.99€ uz pirmajām 4 nedēļām*
*Pēc izmēģinājuma perioda beigām ik pēc četrām nedēļām tiks veikts automātiskais maksājums - 1.99€ par abonēšanas periodu. Abonēšanu vari pārtraukt jebkurā brīdī savā BauskasDzive.lv kontā.
Reklāma