Realitātes šovs «Fabrika», kas no 9. septembra skatāms pilsētas kanālā TV5, cēlis televīzijas reitingu. Rīgā minētais televīzijas kanāls jau konkurē ar Latvijas Televīzijas 1. programmu, preses konferencē lepojās TV5 vadība.
Realitātes šovs «Fabrika», kas no 9. septembra skatāms pilsētas kanālā TV5, cēlis televīzijas reitingu. Rīgā minētais televīzijas kanāls jau konkurē ar Latvijas Televīzijas 1. programmu, preses konferencē lepojās TV5 vadība.
Attiecībā pret pārējiem televīzijas kanāliem TV5 auditorijas daļa septembrī Rīgā veidoja 4,5 procentus no visu TV kanālu vidējās auditorijas, bet oktobra vidū galvaspilsētā tika sasniegts līdz šim augstākais auditorijas daļas rādītājs – 6,8 procenti.
«Savā ziņā tas ir «Fabrikas» nopelns, bet ne tikai. Daudz skatītāju ir arī mūsu ziņām un raidījumam «Rīga On-Line»,» preses konferencē sacīja TV5 programmu direktore Gunta Līdaka.
Realitātes šovs «Fabrika», kas vērojams trīs Latvijas medijos – pilsētas kanālā TV5, interneta portālā «TVNet» un Latvijas Neatkarīgajā Televīzijā – ir piesaistījis «necerēti lielu auditoriju», stāsta viens no šova režisoriem Māris Ozoliņš. Otrs «Fabrikas» režisors Rolands Laķis piebilst, ka par skatītāju interesi liecina realitātes šovā ienākošās īsziņas. Rekords bijis 1300 īsziņu stundā, savukārt 23. oktobrī tika saņemts visvairāk īsziņu dienā – 4600. Šova veidotāji priecājas, ka spējuši veidot dialogu ar skatītāju.
Patlaban realitātes šovs jau ir finiša fāzē. Līdz finālam tiks tikai trīs spēlētāji, pārējos, kā līdz šim, izbalsos gan skatītāji, gan paši šova dalībnieki. Uzvarētājs savā īpašumā iegūs 15000 eiro (8900 latu).