Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Latvijā darbu sāks starptautiskais veikalu tīkls “SPAR”; Vai Bauskā arī kāds veikals atvērsies?

Šovasar Latvijā darbu plāno sākt starptautiskais mazumtirdzniecības veikalu tīkls “SPAR”, portālu informēja uzņēmuma SIA “SPAR Latvija” pārstāve Evita Bille.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Viņa norādīja, ka šobrīd pirmo veikalu atrašanās vietas vēl netiks publiskotas, tās paredzēts atklāt pēc vairākām nedēļām. “Arī Bauska ir mums interesanta lokācija un ļoti vēlamies atvērt kādu veikalu tajā, taču par precīzām pirmajām veikalu atrašanās vietām ziņosim jūnija sākumā,” sacīja E. Bille.

Viņa paskaidroja, ka veikalu tīkls “SPAR” Latvijā veidos sadarbību ar mazumtirdzniecībā jau strādājošiem uzņēmējiem. 

“Esam gandarīti būt pasaulē vadošā mazumtirdzniecības tīkla “SPAR” partneri. Mūsu uzdevums ir palīdzēt vietējam biznesam augt, pārņemot pasaules labāko praksi un iegūstot pieeju ievērojamam resursam, ko nodrošina dalība “SPAR” kooperācijā. Esam pārliecināti, ka mūsu valstī joprojām ir brīva niša kvalitatīvam un izdevīgam veikalu tīklam, kas spēs nodrošināt augstas kvalitātes iepirkšanās pieredzi par pieņemamām cenām,” teic “SPAR Latvija” valdes priekšsēdētājs Andris Vilcmeiers.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Veikalu tīkls “SPAR” Latvijā veidos sadarbību ar mazumtirdzniecībā jau strādājošiem uzņēmējiem, palīdzot viņiem sakārtot un attīstīt biznesu. Tiks uzlabota un modernizēta veikalu koncepcija un pircējiem piedāvātais sortiments, ieviešot arī jaunumus.

Sākotnēji paredzēts, ka aptuveni 20% no veikalu sortimenta veidos “SPAR” zīmola produkcija, kas ražota ievērojot īpaši augstas kvalitātes prasības. Piegādes ķēdes balstīsies gan uz centralizētām preču piegādēm, gan uz vietējo ražotāju loģistiku un izstrādātajām sistēmām. Tāpat arī tiks veikti ieguldījumi mārketingā un veiktas darbinieku apmācības pēc “SPAR” klientu apkalpošanas standartiem.

“Pievienojoties “SPAR” tīklam, veikalu īpašnieki saņem neatsveramu atbalstu sava uzņēmuma darbībai. Viņi saņem “SPAR” pieredzes un zināšanu bāzi, pieeju plašākam sortimentam un partneru produkcijai, jaunas tehnoloģijas un inventāru par izdevīgākām cenām, darbinieku apmācības un citus ieguvumus, kas atvieglo un uzlabo ikdienas darbu, bet uzņēmuma īpašnieki var koncentrēties uz citiem biznesa attīstības aspektiem,” stāsta A. Vilcmeiers, papildinot, ka “patlaban esam sarunu procesā ar vairākiem nozarē jau strādājošiem mazumtirgotājiem, kas ir ieinteresēti darboties “SPAR” tīklā un radīt veiksmīgu pamatu biznesa attīstībai, lai veicinātu sava uzņēmuma konkurētspēju, produktivitāti un rentabilitāti.”

“SPAR” ir pasaulē vadošā autonomā pārtikas mazumtirdzniecības ķēde. Uzņēmums uzsāka darbību 1932. gadā ar vienu veikalu Nīderlandē, savukārt patlaban tīklā darbojas vairāk nekā 13 500 veikali 48 pasaules valstīs, ik dienas apkalpojot 14,5 miljonus klientu. 2020. gadā tika atvērts 181 jauns veikals un sasniegts 39,8 miljardu eiro apgrozījums.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt uz Njā Atcelt atbildi

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (2)

  1. Kā uzskatāmi redzams no Lidl piemēra, uz zemākām cenām kā jau esošajās ķēdēs cerēt ir bezjēdzīgi. Vispār diez gan jocīgi, ka nāk tirgū jauns spēlētājs, tā jau daudz viņu.

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.