
Pagājušajā nedēļā Ķīpsalā norisinājās Baltijas pārtikas industrijas izstāde “Riga Food 2025”, kas nosvinēja 30 gadu jubileju, portālu informēja starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība “BT 1”.
Izstādē jaunākās inovācijas, tehnoloģijas un aktualitātes pārtikas produktu un dzērienu ražošanā un pārstrādē prezentēja 420 uzņēmumi no vismaz 30 valstīm. Izstādē bija 14 kopstendi no 11 valstīm, tostarp Albānijas, Azerbaidžānas, Latvijas, Lietuvas, Moldovas, Itālijas, Polijas, Slovākijas, Spānijas, Ukrainas un Uzbekistānas. Izstādē savu produkciju reklamēja arī Bauskas novada pārstāvji.
Izstādē notika diskusija par modernās tirdzniecības ietekmi uz piegādes ķēdēm, par vietējiem produktiem, par krīzes pārtikas segmenta attīstību Latvijā un par olbaltumvielu nepieciešamību. Tāpat norisinājās “Latvijas šašliku meistaru čempionāta 2025” fināls un tējas čempionāts “Baltic Tea Cup”, kā arī izstādes laikā notika citas diskusijas, aktivitātes un pasākumi.
“Riga Food” ir starptautiski atzīta izstāde, kas lepojas ar daudzveidīgu ekspozīciju, pārtikas nozares speciālistu interesi un lielu mediju rezonansi. Dalība “Riga Food” uzņēmumiem nodrošina atpazīstamību, noderīgus kontaktus, iespēju prezentēt un virzīt tirgū jaunus produktus, slēgt darījumus un palielināt apgrozījumu.
“Trīsdesmit gadu laikā ir bijuši dažādi izaicinājumi un negaidīti ārējie apstākļi, kas likuši mainīties, bet tai pat laikā veicinājuši izstādes attīstību un sasniegumus. Šobrīd pārliecinoši varu teikt, ka “Riga Food” ir Baltijas nozīmīgākā pārtikas industrijas izstāde, kas ir zināma visā pasaulē. Pirmā izstāde notika 1996. gadā, un tajā startēja 139 uzņēmumi no piecām valstīm – Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Vācijas un Baltkrievijas. Varam lepoties, ka šobrīd “Riga Food” pulcē profesionāļus no 50 pasaules valstīm,” stāsta “Riga Food” projektu vadītājs Rolands Nežborts.
Foto: Ingrīda Punka























































































