Svētdiena, 7. decembris
Nikolajs, Niklāvs, Niks, Nikola
weather-icon
+2° C, vējš 0.45 m/s, D vēja virziens
BauskasDzive.lv ikona

Klienti visvairāk sūdzas par «Swedbank» un «SEB banku»

Martā Finanšu un kapitāla tirgus komisija kopumā saņēmusi 27 sūdzības par 11 bankām un trīs sūdzības nenorādot konkrētu banku, tostarp līdzīgi kā iepriekšējā mēnesī, visvairāk sūdzību saņemtas no lielāko banku – Swedbank un SEB klientiem, ziņo biznesa portāls db.lv .Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) informācija liecina, ka 21 sūdzība saņemta no fiziskām personām, bet sešas sūdzības no juridiskām personām.  Banku klienti martā visbiežāk ir sūdzējušies FKTK par kredītu restrukturizācijas Iespējām (8 sūdzības), par dažādu likuma normu piemērošanu un to izpildi, kā arī citiem jautājumiem, piem., divas sūdzības saņemtas par piedziņas procesu.Martā FKTK saņēma arī trīs sūdzības par banku rīcību, kurās sūdzības iesniedzējs nav norādījis konkrētu banku par kuras darbību sūdzība iesniegta. Šāda veida sūdzības komisija pēc būtības nevar izskatīt, jo, izskatot sūdzību, FKTK lūdz konkrētai bankai sniegt savu skaidrojums par sūdzībā minētajiem faktiem.Martā saņemto sūdzību skaits ir tāds pats kā šogad janvārī un ir lielāks nekā februārī (15 sūdzības). Janvārī visvairāk sūdzējās Swedbank un Parex bankas klienti, februārī Swedbank, SEB Bankas un GE Money Bank klienti.

BauskasDzive.lv ikona Komentāri

BauskasDzive.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.