Pagājušajā gadā skatītākais televīzijas (TV) kanāls bija LTV1, kura skatīšanai veltīti 11,4% no kopējā TV skatīšanās laika, aģentūru LETA informēja pētījumu kompānijas “Kantar” pārstāvji.
Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija nedaudz mazāka – 11%, savukārt trešais skatītākais kanāls līdz 31.oktobrim bija “Pirmais Baltijas Kanāls”, kuram veltīti 4,9% no kopējā skatīšanās laika 2021.gadā.
Tādējādi pērn TV3 zaudēja populārākā kanāla statusu, ko bija ieguvis 2020.gadā, kad TV kanāla skatīšanās laiks bija 10,8% no kopējā. 2020.gadā otro vietu ieņēma LTV1 ar 10,1% skatīšanās laika daļu, bet nemainīgi trešais skatītākais bija “Pirmais Baltijas kanāls”, kura skatīšanās laika daļa bija 7,2%.
Ceturtajā vietā 2021.gadā ierindojās LTV7, kura skatīšanās laika daļa bija 3,8%, seko “TV3 Life” ar 2,9% skatīšanās daļu, “PBK Igaunija”, kura skatīšanās daļa no aprīļa līdz gada beigām bija 2,8%, “3+” skatīšanās daļa veidoja 2,7% un TV6 ar 2,2% skatīšanās daļu. Pārējo kanālu skatīšanās daļas bija zem 2%.
Tikmēr lielākā daļa no piecām skatītākajām 2021.gada pārraidēm TV bijušas gadumijā. Topa pirmajā vietā ierindojās “Latvijas Valsts prezidenta Egila Levita uzruna gadumijā” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 17,6% jeb 321 100 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Otrajā vietā ierindojās “Gadumijas sagaidīšana. Latvijas Valsts himna” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 17,4% jeb 318 600 Latvijas iedzīvotāju. Programmu topa trešajā vietā ierindojās “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Vācija” kanālā LTV7, kuru vēroja vidēji 15,8% jeb 289 900 Latvijas iedzīvotāju.
Ceturtajā vietā ierindojās “Ministru prezidenta Krišjāņa Kariņa (JV) uzruna gadumijā”, ko translēja LTV1 un ko vēroja 15,6% jeb 284 700 Latvijas iedzīvotāju, savukārt topa piekto vietu ieņēma “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Norvēģija” kanālā LTV7, ko vēroja 15,3% jeb 280 300 Latvijas iedzīvotāju.
Reklāma