Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Arī “Rimi” sācis zemo cenu groza iniciatīvu

Mazumtirgotājs “Rimi Latvia” sācis zemo cenu groza iniciatīvu, kas ir solis saistībā ar parakstīto memorandu, lai nodrošinātu klientiem cenas ziņā pieejamāku pārtikas grozu, aģentūru LETA informēja “Rimi Latvia” pārstāvji.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Zemo cenu groza iniciatīva sākta saistībā ar Ekonomikas ministrijas (EM) un Zemkopības ministrijas (ZM) parakstīto memorandu pārtikas cenu samazināšanai. Grozs paredz ik nedēļu dot iespēju pircējiem par zemākām cenām iegādāties tādus pamatproduktus kā maize, piens un piena produkti, gaļa, svaigas zivis, dārzeņi, milti, olas un eļļa.

“Rimi” zemo cenu grozā iekļauti produkti no desmit pamata pārtikas preču kategorijām ar atbilstošajā nedēļā zemāko cenu. Konkrētajiem produktiem būs īpaša atzīme veikalā, kā arī pircēji tos varēs atrast iknedēļas atlaižu bukletā, “rimi.lv” un mobilajā aplikācijā.

Produkti tiks mainīti katru nedēļu un atlasīti, ņemot vērā iepirkšanās tendences, kā arī dārzeņu sezonalitāti un preču pieejamību.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Kompānijā norāda, ka pirmajā “Rimi” zemo cenu grozā, kas pircējiem būs pieejams līdz 30.jūnijam, ir iekļauti tādi produkti, lai pircējiem būtu iespēja pagatavot vienkāršas maltītes, piemēram, griķi, maltā gaļa, krējums, tomāti, olīveļļa, sviests un kefīrs.

Jau ziņots, ka šogad 27.maijā tika parakstīts memorands par pārtikas cenu samazināšanu. Memorands paredz zemo cenu pārtikas groza ieviešanu, cenu salīdzināšanas rīka ieviešanu, kā arī vietējās izcelsmes produktu īpatsvara palielināšanu veikalos.

Zemo cenu pārtikas groza izveide paredzēs, ka desmit preču kategorijās katrā tiks nodrošināts vismaz viens produkts ar zemāko cenu kategorijā, un ar zināmu regularitāti produkti tiks mainīti pret citiem produktiem no tās pašas kategorijas.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Savukārt cenu salīdzināšanas rīks paredzēts, ka tirgotāji reizi dienā nodos informāciju par zemākajām cenām Centrālās statistikas pārvaldei (CSP), kas tos publicēs. Dati būs pieejami gan dažādiem cenu salīdzināšanas rīkiem, gan tie tiks publiskoti EM mājaslapā.

Vienlaikus cenu salīdzināšanas rīka ieviešanai ir nepieciešamas izmaiņas Patērētāju tiesību aizsardzības likumā, lai tirgotājiem būtu pienākums sniegt šos datus CSP.

Tāpat memorands paredz vietējo pārtikas produktu veicināšanas kampaņas.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Memorandu parakstīja ekonomikas ministrs Viktors Valainis (ZZS), Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācijas izpilddirektors Noris Krūzītis, LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš, kā arī Latvijas Piensaimnieku centrālās savienības valdes priekšsēdētājs Jānis Šolks.

Tāpat memorandu parakstīja Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijas padomes priekšsēdētāja Ināra Šure, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomes valdes priekšsēdētājs Guntis Gūtmanis, biedrības “Zemnieku saeima” valdes priekšsēdētājs Juris Lazdiņš, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore Zaiga Liepiņa un citi partneri.

EM izvirzītais mērķis ir panākt 20% samazinājumu nepieciešamākajām pārtikas preču grupām, kā arī panākt Latvijas pārtikas produktu īpatsvara pieaugumu veikalos.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Tāpat ziņots, ka “Rimi Latvia” pagājušajā gadā strādāja ar 1,126 miljardu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,6% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 31% – līdz 38,115 miljoniem eiro, liecina informācija “Firmas.lv”.

“Rimi Latvia” reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. “Rimi Latvia” vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas “Rimi Baltic”.

2025.gada jūnija sākumā tika pabeigts darījums starp Zviedrijas mazumtirdzniecības uzņēmumu “ICA Gruppen” un Dānijas kompāniju “Salling Group” par “Rimi Baltic” pārdošanu. Tādējādi “Salling Group” īpašumā ir nonācis viss Baltijas veikalu tīkls, tostarp ar e-komercijas platformu un centralizētu loģistikas sistēmu. Darījuma summa bija 1,3 miljardi eiro.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Salling Group” veikali ir arī Dānijā, Vācijā un Polijā. “Salling Group” pieder zemo cenu lielveikalu tīkls “Netto”, kā arī vairāki citi veikalu tīkli, tostarp “Føtex” un “Bilka”.

“Salling Group” pilnībā pieder “Salling Foundations”.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (6)

  1. Vienkārša maltīte – griķi ar olīveļļu?! Lepni dzīvojam.. laikam jau mums te aiz katra stūra olīvkoku birzis un eļļa maksās eiro litrā.. 😀

  2. Ja paklausās Danusēviču , tad tā esot milzīga kļūda, , jāsaprot , ka tirgotāji neko nemainišot, cietīšot ražotāji ,nu ārzemju produkcijai klāt netiek , tātad cietīs (un jau cieš ar akcijām )vietējie ražotāji

  3. Es neredzu pilnīgi nekādu atšķirību no parastajām nedēļas akcijām. Vienkārši dažiem produktiem uz nedēļu it kā pazemināta cena! Pilns ar bukletiem, kur tādas pašas un lētākas cenas, piedevām daudz plašāks produktu apjoms. Kāda šitam ir jēga?!

  4. Nebūs , nebūs eļļa par eiro litrā! Piecītis iespaidu eļļa, cūkas maltā kotlešu masa 5,40 kilogramā utt Vai tās ir tās lētās cenas? Manuprāt, tā arī bija, varbūt kādu centu dārgāk. Un nav jau tā, ka tās cenas tādas tagad būt, tā ir tikai nedēļas akcija. Stulbums.

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.