Šodien sākas skolēnu mācību uzņēmumu (SMU) tirgošanas pasākums “Cits bazārs”, aģentūru LETA informēja “Junior Achievement Latvia” valdes priekšsēdētājs Jānis Krievāns.
Kopš pandēmijas sākuma – jau trešo gadu – pasākums noris tiešsaistē. Neskatoties uz periodiski attālināto mācību procesu, skolēnu mācību uzņēmumu skaits ir pieaudzis un pavasara gadatirgū piedalīsies vairāk uzņēmumu nekā iepriekšējā gadā.
“Junior Achievement Latvia” mājaslapā e-kalatogā varēs aplūkot SMU profilus un iegādāties skolēnu ražojumus – mājas lietas, preces skaistumkopšanai, bižutēriju, dažādas spēles un preces bērniem, kā arī apģērbus, modes lietas, interjera priekšmetus, pārtikas preces.
Starp estētiskām un sadzīvē noderīgam precēm būs iegādājamas arī skolēnu veidotas pavisam unikālas un funkcionālas lietas, piemēram, augsnes monitorēšanas ierīce dārzkopjiem, bezvadu termokrūze, kas silda un pat uzvāra ūdeni, izglītojošas rotaļlietas bērniem, viedierīce atkritumu apsaimniekošanai, daudzfunkcionāls drēbju pakaramais, šaha spēle četriem spēlētājiem un citi interesanti produkti.
“Tā kā jau ceturto reizi pandēmijas apstākļos pasākums var notikt tikai tiešsaistē, skolēniem ir bijusi iespēja vēl padziļinātāk un plašāk domāt par “online” pārdošanas mārketinga aktivitātēm, apgūt un ieviest dažādas iespējas pircēju uzrunāšanai attālinātai tirdzniecībai, kas šobrīd jau ir kļuvis par ikdienas vajadzību,” skaidro Krievāns.
Vienlaikus “Cits bazārs” norises laikā kā ierasts jaunos uzņēmējus vērtēs pieredzējusi profesionāļu, uzņēmēju un akadēmisko spēku komanda, un labākie tiks apbalvoti deviņās nominācijās – “Sociāli atbildīgs SMU”, “Tehnoloģiskās inovācijas produkts/pakalpojums”, “Labākā SMU pārdošanas komanda”, “Uz zināšanām balstīts SMU produkts/pakalpojums”, “Sociālo mediju komunikācijas balva”, “SMU produkts/pakalpojums gatavs starptautiskajam biznesam”, “Videi draudzīgs SMU produkts/pakalpojums”, “SMU biznesa potenciāls” un “Labākais reklāmas video”.
Pasākums norisināsies no šodienas līdz 7.martam.
Reklāma