Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Šlesers rosina atteikties no “Rail Baltica” projekta

Latvijai būtu jāpaziņo par atteikšanos no vērienīgā dzelzceļa infrastruktūras projekta “Rail Baltica”, jo tas varot novest valsti bankrotā, intervijā LTV raidījumā “Rīta Panorāma” sacīja Saeimas opozīcijas partijas “Latvija pirmajā vietā” līderis Ainārs Šlesers, ziņo portāls lsm.lv.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Par “Rail Baltica” tas ir absurds, kas tagad notiek, – tagad kaut kādas grupas tiek veidotas, tiek runāts, principā tiek vilkts laiks, jo saprot – nav to miljardu, tie ir pazuduši,” sacīja politiķis.

Šlesers pauda, ka gadījumā, ja viņš pašlaik būtu valdībā, viņš rosinātu “paziņot Eiropai, ka mēs atsakāmies no šī projekta un pasakām, ka mēs šo projektu tādā formā kā iepriekš nerealizēsim”. Viņaprāt, tomēr būtu jārealizē projekta posms par dzelzceļa izbūvi starp Rīgas centru un lidostu.

Viņš arī apgalvoja, ka projekta galvenā iniciatore bijusi Igaunija, tāpēc “lai viņi skraida un palīdz piesaistīt jaunus fondus”.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Šlesers uzskata, ka šis projekts novedīs Latviju līdz bankrotam.

“Jāpasaka – tā daļa, kas ir saistīta ar tranzītu, tas ir vajadzīgs militārai drošībai, lūdzu, mums ir vajadzīgi papildu fondi no militārām vajadzībām,” sacīja politiķis.

KONTEKSTS: 

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Rail Baltica” projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.

Sākotnēji bija paredzēts, ka “Rail Baltica” izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, bet iesaistītās puses vairākkārt paudušas, ka tās ir būtiski pieaugušas. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem, bet daļai būs jāmeklē citi avoti.

Dzelzceļa līnijai “Rail Baltica” jābūt pabeigtai līdz 2030. gadam.

Foto: Publicitātes foto

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (6)

  1. Viss raili baltik ir kaut kāds murgs! Nu vēl varētu pa taisno no Grenctāles uz Ainažiem. Bet kāda velna vai gudrinieka prāt to vajag Rīgā zaru atzaru jau tā vis tur sajàts un kustības nav. Tai pašā laikā ik pēc70 km ir jūras ostas un tur pārvadājumi daudz lētāki.

    4
    2
  2. … bet nu ideja, protams, kā māja … vai pat kādas vairākas .
    Tā ar padjomņiku debesīs braukšana kā sīks pirdiens pret šito :DDD

  3. Buldozers netika pie miljoniem un sāk smilkstēt.kas to paligskolas absolventu vispār ir laidis pie mutesvirināšanas.kā kādreiz teiktu….dumam duma runāšana.nez kā tur ar to šlesera villu kāpu zonā vai viņa jau nojaukta?

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.