
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) saņēmis tīkla mārketinga produktu izplatītājas Adrianas Miglānes-Sondores rakstveida apņemšanos izbeigt negodīgu komercpraksi, reklamējot tīkla mārketinga produktus, liecina PTAC mājaslapā publiskotais paziņojums.
PTAC 2022.gada novembrī saņēma vairāku personu informāciju par Miglānes-Sondores rīcību sociālo mediju vietnē “Instagram”, publicējot tirdzniecības zīmes “Coralclub” produktu maldinošas reklāmas, sniedzot apgalvojumus par produktu ietekmi uz veselību, kā arī pārpublicējot personu atsauksmes, kurās attēlota produktu ārstnieciskā iedarbība un uztura bagātinātāja ietekme uz cilvēka svara zudumu, kas ir uzskatāms par vairāku normatīvu pārkāpumu.
Tika sākta administratīvā lieta, un, izvērtējot lietas materiālus, PTAC konstatēja, ka Miglānes-Sondores īstenotā komercprakse pirmšķietami ir vērtējama kā negodīga - profesionālajai rūpībai neatbilstoša un maldinoša. PTAC vērsās pie satura veidotājas, pieprasot sniegt rakstveida paskaidrojumu par iepriekš publicēto saturu.
Šogad 7.februārī PTAC saņēmuši Miglānes-Sondores rakstveida atbildi, kurā satura veidotāja apņemas nepublicēt maldinošas reklāmas, tostarp nesniegt neatbilstošu informāciju par to, ka prece vai pakalpojums var palīdzēt izārstēt slimības, novērst disfunkciju vai fiziskos defektus, kā arī neizmantot normatīviem neatbilstošas veselīguma norādes un apgalvojumus par uztura bagātinātāju svara zaudēšanas ātrumu un lielumu.
PTAC sekos līdzi rakstveida apņemšanās izpildei, kā arī turpinās vērtēt satura veidotāju publicēto ierakstu atbilstību normatīvu prasībām, atzīmē PTAC pārstāvji.
Foto: no A.Miglānes-Sondores albuma