Tā kā patlaban autobusu maršrutos pastāv 24 reģionālie tarifi,
plānots tos vairāk vai mazāk izlīdzināt, taču konkrētu lēmumu
Sabiedriskā transporta padome vēl nav pieņēmusi,informēja Autotransporta direkcijā.
Piemēram, šāds process varētu ilgt trīs gadus. Tas nozīmē, ka būs
maršruti, kur maksa pieaugs, un būs maršruti, kur varētu arī
samazināties, ņemot vērā, ka vienota tarifa sistēma būs iespēja
pārsēsties bez atkārtotas iekāpšanas maksas. Vienlaikus direkcijās
uzsver, ka, tā kā ir vietas, kur minimālā maksa, braucot konkrētā
teritorijā, ir 20 centu, tad esot jādomā, vai šāda maksa ir ekonomiski
vai kā citādi pamatota.
Valsts SIA “Autotransporta direkcija” ir vienotas valsts politikas
realizētāja starptautisko pārvadājumu jomā un autotransporta
komercpārvadājumu uzņēmējdarbības licencēšanā. Valsts SIA
“Autotransporta direkcija” darbības galvenais mērķis ir sekmēt
pārvadājumu attīstību un pārvadātāju konkurētspējas palielināšanos.
Turpmākās darbības mērķis ir nodrošināt valsts pārvaldes funkciju
administrēšanu autopārvadājumu jomā valstī.