Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Mājas lapas optimizācija – kā tas notiek?

Mūsdienās uzņēmējdarbības veiksmīgai attīstībai zīmola redzamība digitālajā vidē ir ļoti svarīga, jo efektīva mājas lapa ne tikai palīdz piesaistīt jaunus klientus, bet arī veido zīmola reputāciju, pozicionē zīmolu attiecībā pret tā tiešajiem un netiešajiem konkurentiem. Ja lapa būs lēnāka ar vājāku saturu un lietošanas pieredzi, potenciālie klienti izvēlēsies konkurentus. Mājas lapas optimizācija ir iespēja novērst vietnes vājās puses.

Kāds ir mājas lapas optimizācijas mērķis?

SEO optimizācija un tieši mājaslapasoptimizācija palīdz uzlabot vietnes spēju izpildīt uzņēmuma nospraustos mērķus. Mērķi var atšķirties no uzņēmējdarbības jomas, mērķauditorijas un vēlamā auditorijas piesaistes rezultāta – pieteikšanās formas aizpildīšanas, apmeklētāju plūsmas pieauguma un tās konvertēšana pirkumos vai vietnes satura patērēšana.

Taču vietnes optimizācijas procesa galvenais uzdevums ir atrast rezultātu nesošus risinājumus mājas lapas versijas uzlabošanai lielākai efektivitātei un labākai lietošanas pieredzei.

Kādi ir mājas lapas optimizācijas soļi?

Optimizācijas process ir kontrolēts un metodisks eksperiments piecos soļos, lai sasniegtu maksimālo vietnes efektivitāti.

  1. Vispirms tiek definēts vietnes optimizācijas mērķis vai mērķi, vadoties no pieejamajiem datiem.
  2. Tad tiek izteikti iespējamie rīcības varianti nosprausto mērķu sasniegšanā.
  3. Kā arī tiek izveidots mainīgo raksturlielumu saraksts, kas tiks pārbaudīts testa laikā, un veikts pats tests.
  4. Jo precīzāki un statistiski pārliecinošāki būs savāktie sākotnējie izejas dati, jo veiksmīgāki būs veikti uzlabojumi un labāki būs sasniegto rezultātu mērījumi.
  5. Pēc nepieciešamības vietnes optimizācijas procesu ir iespējams veikt atkārtoti līdz tiek iegūti vēlamie rezultāti.

Kurus vietnes elementus ir jāoptimizē?

Uzņēmuma uzstādītie mērķi mērķauditorijas sasniegšanā ietekmē arī vietnes elementus, kurus ir vērts ietvert testēšanā mājas lapas optimizācijai. Šie elementi var būt vietnes dizains, ielādes ātrums un piemērotība mobilajām ierīcēm, vietnes navigācija, savienojamība ar sociālajiem tīkliem, pieteikuma veidlapas dizains un tajā ietvertā informācija, pogas vai saites dizains, kas aicina uz noteiktu darbību, un produktu vai pakalpojumu iegādes ceļš. Turklāt, var veikt arī virsrakstu, galveno aprakstu, izmantoto fotogrāfiju un video materiālu optimizēšanu.

Ir skaidrs, ka SEO optimizācija ir profesionālu kompetencē, līdz ar to ir nepieciešams atrast to sadarbības partneri ar kuru veidot profesionālas attiecības būs visproduktīvāk. Šodien SEO pakalpojumi tiek piedāvāti gan mārketinga aģentūrās, gan tos var piedāvāt patstāvīgs SEO speciālists. Tas, ko tieši izvēlēties, ir tikai Jūsu ziņā, taču jācenšas uzzināt vairāk par izvēlēto partneri.

Digitālā mārketinga aģentūra E-komercija.lv palīdzēs atrast visefektīvāko risinājumu uzņēmuma mājas lapas optimizācijā un zīmola redzamības palielināšanā interneta pārlūkprogrammu meklēšanas rezultātos, lai sasniegtu izvirzītos apmeklējuma plūsmas vai pārdošanas rādītājus.

Aģentūras E-komercija.lv piedāvājumā ir pilns SEO pakalpojumu klāsts – SEO audits, stratēģijas izstrāde, kā arī tiek piedāvāta interneta veikala izstrāde. Apmeklējiet www.e-komercija.lv un piesakieties konsultācijai!

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.