Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

SEO stratēģija – pamats biznesa panākumiem

Digitālajā laikmetā, kad cilvēki “sēž internetā” vairāk nekā pavada laiku reālā dzīvē arī uzņēmumi pielāgojas jaunajiem spēles noteikumiem. Šajos apstākļos uzņēmuma mājaslapa kļūst par virtuālu identitāti, kurā varam pārdot savas preces, pakalpojumus un idejas.

Tā kā interneta lietotāji ir iecienījuši Google, mājaslapas optimizācija (SEO) tieši šai meklētājprogrammai ir īpaši svarīga. Patlaban SEO ir viens no spēcīgākajiem interneta mārketinga rīkiem var lielā mērā ietekmēt, kurš uzņēmums augs un attīstīsies vai gluži pretēji – pārtrauks savu darbību.

Ja vēlaties piederēt pie pirmās grupas un gūt panākumus, ir vajadzīga mājaslapas jeb SEO optimizācija.Digitālā mārketinga aģentūra IMEDIA palīdzēs.

Uzlabojiet savu redzamību internetā

Jūsu mājaslapa var būt dizainiski un tehniski fantastiska, taču daudz svarīgāk ir, lai tīmekļa vietne ir lietotājiem atrodama. Optimizējot dažādus mājaslapas elementus, tostarp saturu, struktūru un atslēgvārdus, palīdzēsim pacelties Google pozīcijās.

Labāka redzamība meklētājprogrammu vaicājumu rezultātuspalielinās tīmekļa vietnes apmeklētāju skaitu, zīmola atpazīstamību, kā arī pārdoto preču un pakalpojumu apjomu.

Taču ir kāda nianse.

Mēs varam atvest zirgu pie upes, bet nevaram piespiest to dzert. Līdzīgi ir arī ar SEO. Mēs varat atvest cilvēkus uz jūsu mājaslapu, bet jums jānodrošina, lai viņi vēlētos ar jums ciešāk sadarboties.

Mērķauditorijas atlase

Efektīvas SEO optimizācijas mērķis ir ne tikai ieņemt augstas pozīcijas, bet arī piesaistīt pareizo auditoriju. Saskaņojot savas vietnes saturu ar atbilstošiem atslēgvārdiem, mēs varam novirzīt potenciālos klientus, kuri aktīvi meklē jūsu piedāvātos produktus vai pakalpojumus, tieši uz jūsu mājaslapu.

Kā meklēt atslēgas vārdus mājaslapai? Šeit lieti noder bezmaksas rīks Google Keyword Planner, bet IMEDIA izmanto arī profesionālos atslēgvārdu atlases rīkus, kas padara procesu efektīvāku. Lieti noder arī daudzu gadu pieredze atslēgvārdu atlasīšanā. Ja vēlaties to darīt pastāvīgi, ielūkojieties IMEDIA blogā.

Lietotāju pieredzes uzlabošana

Lietotāja pieredzei (UX) jūsu tīmekļa vietnē ir būtiska nozīme SEO optimizācijā. Meklētājprogrammas dod priekšroku tīmekļa vietnēm, kas piedāvā intuitīvu un patīkamu UX.

Jāpievērš uzmanība vietnes navigācijai – tai ir jābūt ērtai un saprotamai. Svarīgs arī mājas lapas ielādes ātrums un pielāgošana mobilajām ierīcēm. Pētījumi liecina, ka pārlieku lēna tīmekļa vietnes ielāde kaitina apmeklētājus un liek tiem ātrāk pamest vai vispār neienākt lēnajā mājaslapā.

VaiGoogle joprojām uzskata, ka saturs ir galvenais?

Jā, saturs ir SEO panākumu pamatā. Google roboti skanē mājaslapas kodu un analizē tā atbilstību dažādiem meklēšanas vaicājumiem, bet tas vēl nav viss.

Kvalitatīva, vērtīga un atbilstoša satura radīšana ne tikai piesaista apmeklētājus, bet arī mudina citas vietnes pievienot saites jeb linkus uz jūsu vietni.

Linki ir kā balsis vēlēšanās, ko atdodam par konkrētu partiju. Google skatījumā tīmekļa vietnes un to publicētais saturs ar vairāk balsīm ir pelnījušas lielāku uzmanību, t.i. augstākas pozīcijas.

Lokālais SEO nekur nav pazudis

SEO ietvaros daudzi aizmirst par nepieciešamību optimizēt mājaslapas saturu un pieejamību savā tuvākajā apkārtnē. Google šim mērķim piedāvā pakalpojumu “Google My Business”, kura ietvaros uzņēmumi var izveidot savu profilu, sazināties ar klientiem, atbildēt uz atsauksmēm, publicēt foto un jaunumus.

Tiem uzņēmumiem, kam ir reāls veikals vai pakalpojumu sniegšanas vieta, lokālais SEO ir veids kā būtiski palielināt savu redzamību interneta meklētāju rezultātos. IMEDIA palīdz arī “Google My Business” profilu optimizācijā.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.