Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Jaunsaules ceļa defektus sola novērst līdz jūnija beigām

Bauskas novada teritorijā šovasar plānoti vairāki ceļu pārbūves vai remonta darbi. Jau rakstījām par darbiem, kas notiek ceļa posmā no Bauskas līdz Dāviņiem, tagad sākusies ceļa dubultā apstrāde posmā no Kurmenes līdz autoceļam P73.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Uzreiz jāteic, ka ceļa dubultā apstrāde nav tas pats, kas asfalta segums. Par to visspilgtāk pašlaik var pārliecināties ikviens, kurš braucis pa ceļa posmu no krustojuma uz Vecsauli līdz Jaunsaulei. Cik labs būs rezultāts kurmeniešiem, to vēl redzēsim.

Par būvdarbiem pie Vecumnieku apvienības Kurmenes informē valsts SIA «Latvijas Valsts ceļi» (VSIA LVC) komunikāciju daļas vadītāja Anna Kononova: «Autoceļa V1003 Ozolaine–Skaistkalne–Straumes posmā 24,78. – 29,122. km plānots veikt dubulto virsmas apstrādi. Tehnoloģijas realizēšanai papildus paredzēta ar saistvielām nesaistītu blīvu segas pamata kārtu gruntēšana, iemaisot bitumena emulsiju C60B 3l/m² 4 – 7 cm biezumā. Ja pēc remontdarbu veikšanas tomēr veidosies defekti, būvniekam tie būs jālabo garantijas ietvaros.»

Viņa uzsver, ka dubultā virsmas apstrāde nepastiprina ceļa nestspēju. «Primāri tā ir ilglaicīga ceļa atputekļošanas metode. Pēc dubultās virsmas apstrādes iegūtais melnais segums neput vasarā, tas ir daudz komfortablāks gan ceļa lietotājiem, gan tiem, kas dzīvo gar ceļu,» skaidro A. Kononova.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Savukārt uz Jaunsaules ceļa defekti esot jānovērš līdz jūnija beigām. «Runājot par defektiem uz autoceļa V1020, atbilstoši līgumu noteikumiem veiktajiem darbiem ir trīs gadu garantija, kuras laikā radušos defektus būvnieks novērš par saviem līdzekļiem. LVC ir aicinājusi būvnieku plānot defektu novēršanu līdz 30. jūnijam. Termiņus būs iespējams pārskatīt, ja kavēšanas iemesls būs virsmas apstrādes tehnoloģijai neatbilstoši laika apstākļi,» informē A. Kononova.

Tomēr, kā jau minējām, lielākās neērtības vislielākajam skaitam braucēju radīs šogad plānotie ceļa virskārtas atjaunošanas darbi uz autoceļa A7 posmā no Bauskas līdz Iecavai. Plānoti arī darbi uz autoceļa P93 no Iecavas līdz Jelgavai.

Šogad gan vēl nesāksies daudzu Bauskas novada iedzīvotāji gadiem gaidīts projekts, kam vajadzētu savienot ar asfaltu Iecavas pilsētu un Vecumnieku ciemu. «Par Vecumnieki–Misa–Iecava ceļu varu pateikt, ka pašreiz norit tehniskā projekta izstrāde. Bijušas vairākas tikšanās par projekta risinājumiem Vecumnieku ciema teritorijā. Pēc tehniskā projekta izstrādes sekos iepirkums, ko veic «Latvijas Valsts ceļi», un tikai tad būvēšana. Par būvēšanas termiņiem vienmēr ir minēts 2023. gads,» informē Bauskas novada domes deputāts Guntis Kalniņš.

Tikmēr uz ceļa posma no Bauskas līdz Dāviņiem turpinās darbi, kurus plānots pabeigt divu mēnešu laikā. Tas nozīmē, ka līdz jūnija beigām remonts būtu jānoslēdz.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (1)

  1. Tad kur to segumu īsti liks? Kurmenē? Un kāpēc jāmaldina cilvēki un virsrakstā jāraksta “Ozolaine-Skaistkalne”,ja ceļu labos Kurmenē? Ozolaine- Skaistkalne posma uzlabošana ir visu iedzīvotāju sapnis,lai beidzot varētu vismaz pa vienu normālu ceļu nokļūt līdz Bauskai!

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.