Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Autobraucējiem uz Bauskas šosejas jārēķinās ar ilgāku laiku ceļā

Uz Bauskas šosejas (A7) posmā no Iecavas līdz Bauskai (44,8.-65,45. km) turpinās seguma atjaunošana. Darbus veic SIA «Strabag», plānots, ka šonedēļ sāks asfaltbetona frēzēšanu un neilgi pēc tam arī asfaltbetona ieklāšanu. Satiksme tiks ierobežota līdz pieciem posmiem, portālu informēja SIA «Strabag» projektu vadītājs Andris Flugrāts.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Viņš apliecināja, ka darbs naktīs, kad satiksmes intensitāte ir viszemākā, nav paredzēts. A. Flugrāts akcentēja, ka pasūtītājs nav noteicis veikt būvdarbus nakts laikā, tāpēc tas arī netiks darīts. Darbs naktī rada ievērojamu būvniecības izmaksu pieaugumu.

Pagājušajā nedēļā pieauga autovadītāju neapmierinātība ar pavadīto laiku remontējamā posmā. Sākotnēji, lai no Bauskas aizbrauktu uz Rīgu bija nepieciešamas vairāk kā divas stundas, dažkārt pat trīs. Aplikācija “Waze” ieteica uz Rīgu ceļu mērot caur Jelgavu.

Valsts SIA “Latvijas valsts ceļi” (LVC) pārstāve Anna Kononova paskaidroja, ka pagājušajā nedēļā caurtekas pārbūves darba vietā vairākas reizes tika pārregulēti luksofora darbības laiki, lai sasniegtu optimālo variantu. Tomēr pēcpusdienā pie luksofora rindas joprojām veidojās, tālab būvniekam tika dotas norādes, pie izteikti liela satiksmes pieplūduma no vienas puses, piesaistīt regulētājus.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Ceļa remontdarbu laikā ir jārēķinās ar papildus laiku ceļā un tas jāplāno, ir arī iespēja izvēlēties citus maršrutus. Veikt brauktuves remontdarbus bez satiksmes ierobežojumiem nav iespējams.
Būvnieku, būvuzraudzības un LVC kolēģi, kas piedalās būvdarbos, norāda, ka pārsvarā gaidīšanas laks remontdarbu zonā ir mazāks nekā 20 minūtes. Savukārt navigācijas ieteikumi maršrutam ir saistīti ne tikai ar šiem remontdarbiem, bet arī ar citiem, kas patlaban notiek uz A7. Veicot remontdarbus, uz valsts autoceļiem, darbs nakts stundās tiek praktizēts ļoti reti. Naktī veikt darbus ir bīstamāk, lielāki riski kvalitātei un zemāks ražīgums, kas nozīmē, ka darbi notiek ilgāk,” norāda A. Kononova.

Valsts SIA “Autotransporta direkcija” sabiedrisko attiecību speciāliste Sanita Heinsberga atklāja, ka pēc pārvadātāja (SIA “Nordeka”) sniegtās informācijas, reisu kavējumi ceļa remontdarbu dēļ sastrēgumstundās mēdz būt apmēram 20 minūtes, tomēr arī ne visiem reisiem un visos gadījumos. Tas sakrīt arī ar remonta darba veicēju prognozēm par remontdarbu šķērsošanai paredzamo laiku.

Vaicājot, vai nav izsvērts, kādu reisu no Bauskas uz Rīgu novirzīt caur Jelgavu, apbraucot remontējamo posmu, S. Heinsberga norādīja, ka tā kā arī uz autoceļa A8 Rīga – Jelgava – Lietuvas robeža (Meitene) šobrīd notiek remonta darbi un vērojama atsevišķu reisu kavēšanās (līdzīgi kā uz A7), kā arī izpildot maršrutu caur Jelgavu, pasažieru apmaiņa varētu notikt tikai pieturas Rīgas SAO un Bauskas autoostā (šobrīd maršrutā no Rīgas līdz Bauskas ir 36 pieturas), reisu novirzīšana caur Jelgavu netiek plānota.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt uz tam Njā Atcelt atbildi

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (15)

  1. Ne tikai Vācijā, bet visur, kur dominē veselais saprāts, noslogotākos ceļa posmus remontē naktīs un brīvdienās.
    Pie mums viss kā parasti – labāk, lai autovadītāji stundu pastāv, nekā pašvaldībai maksāt būvniekam par darbu brīvdienās/naktīs.
    Šajā gadījumā sanāk reāli smieklīgi – pašvaldība cīnās, lai Bauskas vecpilsētā mazinātu piesārņojumu, vibrācijas vēl sazin ko, bet redz, ja jāstāv kilometriem garām rindām visu cauru dienu, bet ĀRPUS pilsētas, tad viss kārtībā, kāds tur piesārņojums, kāda rēķināšanās ar cilvēku laiku, vispār viss pie kājas, ka tik ietaupīt lieku centu.

    Pašvaldības plānošanas spējas un putrošanās savos “konceptos” kļūst ar vien vairāk smieklīgākas.

    31
    9
  2. Par nakts darbu vairāk jāmaksā. Ir arī pozitivi momenti, dome var redzēt lēnināšanu darbībā. Ja nopietni, tad tik tizla darbu un satiksmes organizācija sen nebija redzēta.

    13
    1
  3. Kononova ir otrā pamanāmākā figūra aiz Šlesera Latvijas transporta nozares vēsturē, negatīvā nozīmē, protams.

    6
    1
  4. Tā ir ka nekas nav darīts uz mazākiem ceļiem visus šos gadus. Apbraukt varētu caur Emburgu, Vecumniekiem bet kādā stāvokli ir šie ceļi.

    13
  5. Iztēlojos tos fūristu ģīmjus un leksiku , ja viņi tagad bariem vālētu no Rīgas puses caur Bārbeli uz Bausku , tad tur greiderim būtu jāšķūrē caurām dienām .

    4
    1
  6. (Bauskai.) .. Ko tu murgo pa Vācijas bāņiem, štoperi tur kmmmm… triem!!! Dēļ remontiem, es tur katru dienu braucu….Nevisur pa nakti Vācijā strādā uz ceļa… Viss pa dienu. Nu te nedaudz remonts un jau bļauj?

    4
    2
  7. (Rupucim)… ja nēsi fūrists, labāk nekomentē.. Nebļaus.. mums maksā pa dienu, varam pastāvēt arī štoperī, pa vilkties.. Pieraduši!!.. bļauj jau vieglie, vietējie..

    2
    3
  8. dārgie auto vadītāji,(skrējēji)sākam ievērot zīmes 70,uz a 7 jeb jūs akli visi?????Vai debīli???drīzāk otrais variants

    1
    1
  9. -> tam Njā

    Jā, mana vaina, gribējās par pašvaldību kaut ko iekleksēt forumā, nepadomāju. Taisnība vien tev ir.
    Globāli gan ideju tas nemaina.

    2
    1
  10. Būtu labi, ja būtu jāstāv korķos tikai 20 min. Pēc darba, braucot mājās, uz Bausku, stāvu 40 un 45 min.

  11. Soseja nav autobanis…apbrinoju tos projektetajus…kura gadsimta kantori vini sez…braucu no rigas lidz olainei. Lej jaunu segumu, tacu cels, cik plats bija 3O GADUS atpakal, tik plats izskatas ari paliks, totas abas puses busot grandiozi gravji…vai tiesam ES vadliniju konteksta nepietiek sajegas ieprojektet vel, kadu cela joslu…

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.