
Bauskas novada iedzīvotājs Kārlis kā autobraucējs ar stāžu no 1976. gada «Bauskas Dzīvei» pauda sašutumu un izbrīnu par brauktuves A7 atjaunoto posmu no Bauskas līdz Iecavai. Lūk, viņa vēstījums:
«Ir jauki, ka viss atjaunots, nosacīti skaisti ir. Par ieguldītajiem miljoniem visām salaiduma vietām arī vajadzēja būt kā galdam! Mani tomēr visvairāk satrauc satiksmes organizācija, jo posmā no Bauskas līdz Iecavai gar malām ir nepārtrauktā līnija. Kāda jēga ir paplašinātajai asfalta malai, kas sākotnēji bija domāta, lai intensīvas satiksmes gadījumā būtu iespēja pabraukt uz malu un būtu iespēja apdzīt, ja tur ir nepārtrauktā līnija?! Līdz Codei, no Zorģiem līdz Iecavai. Palaist mašīnu, pabraucot vairāk uz malu, nevar, nepārkāpjot noteikumus. Kur loģika? Vai tiešām tagad tas viss ceļa posms pēkšņi kļuvis tik bīstams, ka malā nevar ne nobraukt, ne apstāties, nekā? Kā, piemēram, ražas novākšanas laikā kombains, nepārkāpjot noteikumus, nedrīkst braukt pa to malu. Un aiz tā veidosies kilometriem gara rinda.
Interesanti ir, braucot arī pagriezienā uz Mežotni Draudzības ielas krustojumā. Tā jau kreisais pagrieziens ir bīstams, bet ne tik ļoti, lai to vietu uzskatītu par melno punktu, tagad viena josla kalnā augšā, viena – no kalna lejā. Tā vidējā josla ir kreisie pagriezieni gan uz Mežotni, gan Mēmeles ielu. Kāpēc vidusposms ir satiksmei liegts, jo «zebra» uzkrāsota?! Vidējās joslas, kur kreisie pagriezieni, ir tik īsas, ja, piemēram, divām «fūrēm» vienai aiz otras būs vajadzība griezties pa kreisi, tās nemaz nevar tai joslā nostāties, tas nozīmē, nepārkāpjot noteikumus, ja nebrauc uz «zebras» virsū, aiz otras mašīnas momentā būs sastrēgums. Kāpēc nevarēja to posmu smuki pārdalīt uz pusēm un kreisos pagriezienus sākt no puses? Kārtējo reizi gribējām, kā labāk, bet iznāca sliktāk.
No pilsētas braucot uz uzņēmumu «Kronis», satiksmes organizācija mainīta, kreisais pagrieziens bija bīstams. Labā josla – uz Mēmeles ielu, vidējā josla – taisni kalnā, kreisā josla – uz «Kroni». Viss ir jauki, viss ir skaisti, bet ceļa zīme, kas informē par braukšanas virzienu joslās, uzlikta tik tuvu tilta galam, ka šoferis nepaspēj orientēties un atkal ir spiests pārkāpt noteikumus un braukt pa nepārtrauktajām līnijām. Manuprāt, zīmei vajadzēja būt šaipus tiltam. Tās ir kliedzošas neizdarības. Nav nekādas loģikas satiksmes organizācijā.»
SIA «Latvijas Valsts ceļi» komunikācijas daļas vadītāja Anna Kononova paskaidroja, ka analizējot ilggadējo pieredzi, secināts, ka autoceļa normālprofils NP14A ar pārtrauktu nomales svītru (aiz nomales svītras vēl ir 1,5 m plata asfalta josla) no satiksmes drošības viedokļa ir satiksmē daudz bīstamāks nekā ar nepārtrauktu nomales svītru. Līdz ar to «Latvijas Valsts ceļi» pakāpeniski pāriet no autoceļa normālprofila NP14A ar pārtrauktu nomales svītru uz normālprofilu NP14A ar nepārtrauktu nomales svītru.
«Kreiso pagriezienu joslas uz autoceļa A7 Bauskā pie Draudzības ielas krustojuma ir izprojektētas atbilstoši projektēšanas standartu prasībām. Līdzšinējie novērojumi neliecina, ka vajadzētu veidoties sastrēgumiem kreisā pagrieziena joslās pie Draudzības ielas.
Tiks uzstādīta vēl viena norādījuma zīme 513. «Braukšanas virzieni joslās» (pirmszīme) pirms jau uzstādītās 513. zīmes, kas uzlikta vietā, kur veidojas paplašinājums kreisā pagrieziena joslai pirms Mēmeles ielas/Dārznieku ielas krustojuma, braucot virzienā no Bauskas uz Rīgu,» skaidro A. Kononova.