Abonē e-avīzi "Bauskas Dzīve"!
Abonēt

Reklāma

Bauskas “Hesburger” restorāns trešo reizi atzīts par sezonas labāko Latvijā

 Somijas un Baltijas lielākā ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger”, veicot Latvijas restorānu darbības novērtējumu, par sezonas labāko atzinusi restorānu Bauskā, kas šo titulu iegūst jau trešo reizi, portālu informēja uzņēmumā.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Hesburger” starptautiskās attīstības un mārketinga direktore Ieva Salmela atzīmē, ka jau gadiem ilgi šis izvērtējums ir būtisks pamats mērķtiecīgai tīkla restorānu attīstībai.

Katru gadu “Hesburger” veic Latvijas tīkla restorānu darbības novērtējumu pēc dažādiem kvalitatīvajiem rādītājiem kā, piemēram, darba efektivitāte, klientu apkalpošanas kvalitāte, un Bauskas restorāns Pionieru ielā 2 šogad ir ieguvis visaugstāko vērtējumu. Kopumā titulam tika izvirzīti četri labākie restorāni katrā reģionā – “Hesburger” restorāni Rēzeknē, Bauskā, Jelgavā (Katoļu ielā 4) un Rīgā (Skanstes ielā 7).

“Mēs tiecamies nodrošināt augstākā līmeņa apkalpošanu un kvalitāti visos mūsu restorānos, un šie vērtējumi palīdz mums identificēt gan stiprās puses, gan jomas, kur nepieciešami uzlabojumi. Tas ir ne tikai tituls, bet arī motivācija visiem mūsu restorāniem turpināt pilnveidot savu darbu un sniegt labāko pieredzi mūsu apmeklētājiem, tā nodrošinot nemitīgu mūsu tīkla izaugsmi,” teic I. Salmela.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Savu 14 darbības gadu laikā Bauskas restorāns ir spējis izcīnīt šo titulu jau trešo reizi, un tas ir apliecinājums mūsu komandas centībai un klientu uzticībai, kas ir mūsu galvenais virzītājspēks un darba novērtējums. Šie sasniegumi ir arī rezultāts mūsu komandas saliedētībai un mērķtiecīgajam darbam. Kā vadītāja es strādāju ar lielu aizrautību, to pamana un novērtē arī kolēģi, kas ļauj mūsu kolektīvam kopā sasniegt labus rezultātus. Ne velti “Hesburger” restorāns Bauskā ir kļuvis par iecienītu maltīšu vietu vietējiem iedzīvotājiem un pilsētas viesiem, kuri novērtē ātras apkalpošanas kvalitāti un ģimenisku atmosfēru,” stāsta „Hesburger” Bauskas restorāna vadītāja Sanita Ozoliņa.

Foto: “Hesburger” Bauska kolektīvs ar iegūto atzinību: Sigita Antonoviča, Lonija Janone, Anda Konnova, Sanita Ozoliņa, Ilze Dūmiņa, Sintija Kripa, Deniss Krips. Publicitātes foto

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (24)

  1. Diez gan dīvaini , Iecavas Hesburgers ir 10000x labāks. Bauskā mūžīgi cik aizeju -tualete smirdīga ,galdiņi netīri. Līdzi ņemšanas pasūtījumos mūžīgi kas trūkst.

    29
    28
  2. Patstāvīgajam:tad ko patstāvīgi apmeklē vienu un to pašu nepatīkamo vietu ķēms tāds?!

    26
    2
  3. Aicinam biežāk.Garantējam lieko svaru,slikto holesterīnu un ātras mūža mājas.Ir atlaides paātrinātam procesam.

    25
    5
  4. Ja agrāk vēl varētu piekrist šai nominācijai, tad tagad gan par labāko Hesburgeru nenosauktu. Sūtījumos regulāri kaut kas trūkst, kaut kas ir sajaukts. Vislabākais, kad atbrauc mājās un pamani, ka nav ielikts pasūtītais burgers. Jaunie darbinieki nelaipni un nemaz nesteidzās pieņemt pasūtījumus, labāk savā starpā papļāpās.

    38
    3
  5. Iecavas Hesitim vajadzetu pasniegt balvu vissliktāka, vislēnāka un nepieklājīgaka apkalpošana.

    22
    1
  6. Nesaprotu, kas vispār šos atkritumus ēd. Un saukt netīru, pēc vecas eļļas smirdošu ēdnīcu par restorānu, tas vispār ir kaut kāds nonsens.

    25
    4
  7. Cilveki! Nu nepatik nevajag iet! Skarbajā grūtajā jaunībā bij tāpat tirgū bij tā sauktā kibicka visas sievas lādēja lamāja bet veči gāja tur dzēra alu vīnu! Nu kā lāči pie bißu stropa!

    13
    2
  8. Iecavas Hesburgers Nobāl…
    Pat nejēdz pasūtijumu salikt…
    Vakar bij ceturtā reize pēc kārtas,kad kautkas trūkst no pasūtītā ēdiena,vai dzēriena…
    Driver vispār apkalpošana nulle… komunikācija slikta… pasaka hallo…un tad klusē, kā zivs ūdenī…
    Murgs ne Hesīts…

  9. Nu gan, – pēc visai smagas darba dienas kārtīgi iesmējos.
    HESBURGER —-RESTORĀNS !!!!
    Kkāds ĀRPRĀTS, ja ātro ēdienu ieskrietuvi, kurā nav neviena oficiants un visa pārējā, kas piemīt restorāniem, dēvē par restorānu.
    Bet iesmēju pamatīgi

    32
    1
  10. Vai Kalna ielas Busiņš (suši) arī restorānu kategorijā tika ievērtēts?
    Nez kā viņiem veicās?

    16
  11. par tualeti bauskas hesburger gan varu piekrist, esmu tur iegājusi pa visiem šiem gadiem nu teiksim reizes 20, nekad, NEKAD tur nav bijis tualetes papīrs, nerunājot par “tīrību” uz grīdas, poda un izlietnes.. runājot par ēdienu, salīdzinājumā ar citiem hesburger, šeit tiešām ēdiens vienmēr bijis pilnvērtīgs un garšīgs. apkalpošana kā no kura, ir jauki un ir tādi, no kura jāspiež ar varu ārā pat lai vismaz sasveicinās. ir kur augt 🙂

    10
  12. Bauskas hesburgers ir Bomba ātri, lēti un garšīgi, vien retais restorāns līdzinās šim. Tualeti neapmeklēju, jo publiskās tualetes vienmēr pilnas ar vīrusiem. Ēdiens 10/10, tie kas stāsta, kad aizmirsts kaut ko ielikt, jūs naudu arī nesaskaitiet ejot no kases prom ?, paņem ēdienu pārskati vai viss ir, nevis rej kā bērnudārzā. Ja slikta attieksme nofilmē un ieliec Hesburger Support, vairs nestrādās.

    5
    9
  13. Es vēl varētu pastrīdēties. Tik cik aizdodos tik vienmēr netīras grīdas, galdi speķaini. Wc vispār cūku kūts.

    5
    1
  14. Tīrs ir nevis tur kur tīra, bet tur kur nemēslo!!!!

    Aicinu visiem komentētājiem šo teicienu iegaumēt.
    Pirms ko rakstiet par tīrību, padomājiet…cik tīri parasti jūs aiz sevis atstājat kādu ēstuvi, vienmēr?! Un jūsu bērni?

    5
    2
  15. Lēna apkalpošana ( 5 cilvēku rindā jāgaida pusstunda), netīri galdiņi un sajaukas sastāvdaļas – tieši tas raksturo Bauskas Hesbrger.

  16. Varbūt problēma ir tajā, ka tualetes te var apmeklēt jebkurš no ielas. Rīgas MacDonaldos sen tā vairs nav.

    Un galdi patiešām ir netīri un grīdas arī. Ļoti nepatīkami. Ēdienam gan nav nevainas.

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
BauskasDzive.lv komanda.